He entrat a l'habitació i m'he estirat al llit, fins que he sentit com obrien la porta de la meva habitació.
-Marta: Bon dia Mònica, ja estaves desperta? que raro- ha dit estrenyada.
-Mo: Em... si jejeje- he dit una mica nerviosa.
-Marta: Ah... i com és aixo filla?-m'ha dit una mica xeferdera.
-Mo: Ai mama doncs perquè avui potser no renia gaire son i m'ha despertat, jo que se...- he dit improvisant.
-Marta: Ah vale vale, doncs ja pots baixar a esmorzar- ha dit perdonant-se.
He baixat al menjador, i allà esrava la Berta i el meu pare.(per sert el meu pare es diu Xavi, perdó per no haver-ho dit abans, esque no parlo gaire dels meus pares).
Després d'esmorzar dues vegades (una amb el Rubén, i l'altre amb la meva familia), he anat a la meva habitació i m'he conectat al whatsap.
CONVERSACIÓ DE WHATSAP:
-Mo: Laura tiaa adivina a on he dormit avui.... a la platja!!
-L: Queee?!!, però sola o amb tu ja saps qui...
-Mo: Solaaaa, clar que no, amb el Rubén!
-L: Ah si?, i que algu interessant?! o que...
-Mo: Aix Laura, no, només em va portar a sopar a la platja, vem mirar les estrelles i ens vem adormir.
-L: Oooooo, que romàntic nena...
-L: Em... Hola??
-L: MÒNICA!!!
-Mo: Aix perdona, esque estava parlant amb la Berta, que m'ha preguntat on havia passat la nit, la tia s'ha enterat, bueno, i li he explicat tot.
-L: Ah jajajaja, bueno adeu guapi.
-Mo: Adeu guapaa.
M'he passat tot el dia a casa mirant pelis al sofà, simplement perquè no sabia que fer.*****
Nota del autor:
Hola, m'agradaria que diguessiu en els comentaris si us està agradant la història. I espero que pugui arribar a 10 likes.
Gràcies :)