Hem pujat a la seva habitació, la seva casa era gran i maca.Ens hem assegut a l'escriptori, practicament teniem el treball acabat. Han picat la porta.
-H: Germanet, deixem entrar- ha dit l'Helena.
-R: Helena, després jugaré amb tu però ara estic fent un treball amb la Mònica- ha dit agafant-li de les manetes.
-H: Segur?-ha dit amb cara de pena.
-R: T'ho prometo- li ha dit guinyant-li l'ull.
I s'han abraçat, se m'ha dibuixat un somriure tímid només de mirar-los, es portàven molt bé, normalment el germa petit molesta al gran o al revés, però ells no, cosa que admirava bastant. La Berta i jo tenim moments que ens insultem, però són pocs.
Ha marxat l'Helena i ha fet un gest amb la mà, com dient-nos adéu.
-Mo: Que mona, us porteu molt bé...
-R: Si jajaja.
Per fi vem acabar el treball, i l'havíem d'entregar demà passat.
-R: Bueno, vols que fem algo o tens pressa.
-Mo: No jajajaja, encara em puc quedar una estona- li he dit fent-li un petó- anem a jugar amb l'Helena?- li he dit rient.
-R: Buf... quina mandra, però li he promès, aixi que anem a dirli.
Vem trucar a la porta de l'habitació de l'Helena. Vem estar bastanta estona jugant amb ella fins que ja no podiem més de córrer darere d'ella. Vem anar cap a l'habitació del Rubén i ens vem estirar al seu llit fins que ens vem adirmir de lo agotats que estàvem.
Em va sonar el mòvil, això va fer que ens despertesim.
TRUCADA:
-Marta: Carinyo que vens cap a casa?- semblava preocupada.
-Mo: E...??- vaig dir adormida.
-Marta: Mònica, va que anirem a sopar ja, afanya't.
-Mo: Si, vale...
Em vaig incorporar i vaig baixar del llit.
-R: Qui era?- va dir una mica adormit.
-Mo: La meva mare...- vaig dir fregant-me els ulls.
-R: Ostres! Ho sento, ens hem quedat adormits i ja no he mirat l'hora...- ha dit disculpant-se.
M'he apropat i li he fet un petó, aquesta vegada llarg, i ha fet que ens estiressim al llit.
-Mo: Adéu- li he dit separant-me, però agafant-li de la mà.
He baixat al menjador, he dit adéu a la mare del Rubén, el Rubén m'ha acompanyat a la porta, ens hem fet un petó i he marxat.