Capítol 5

80 6 0
                                    

Quan l'Eloi ha acabat mes o menys de explicar-nos el que faríem aquest curs tothom ha comensat a parlar amb qui tenia al costat o simplement amb grup. Hem estat parlan entre nosaltres uns 45 minuts (només quedava un quart d'hora per acabar la classe).
-L: I que Mònica algun noviet?-m'ha preguntat la Laura tota intrigada
-Mo: No jajajajaja, i tu?
-L: No jejeje
Riiiiiiiiiiiiiiiggggggggg (timbre de classes)
Ara ens toca la classe de Biologia, m'encanta. Per la porta ha entrat la Jana (la professora de Biologia)
-J: Hola nois, ja se que és el primer dia però tenim feina, poseuvos amb parelles de nois i noies-ha dit la Jana
Ostres nois i noies? Jo volia anar amb la Laura...
La Laura ha anat amb en Pol, i jo m'he quedat a la taula, fins que ha vingut en Rubén (és el tio més bo de l'institut), ara tots estareu pensan: té novia! Doncs no, no té novia. Va tallar fa com un mes amb ella per raons que no es van arribar a saber, el cas és que està solter!
-R: Hola Mònica, et fa res que vagi amb tu de parella en el treball?- ha dit ell, mentre em sonreia
-Mo: N..no tranquil-he dit una mica sorpresa
-J: El treball serà de...
Just en aquell moment ha sonat un timbre però no era el timbre del final de la classe sinó, era un timbre més llarg: era l'alarma de incendi. Hem baixat tots al pati corrents i gairebé tothom ha agafat el mòbil, jo he agafat la ronyonera i hem baixat.
Quan hem estat tots els cursos al pati, el director (que es diu Francesc però tothom li diu Cesc) ens ha dit que era un simulacre i que no pasava res, que era una prova. Hem tornat tots a dalt i a sonat el timbre, aquesta vegada de final de la classe. Amb tot aquest enrenou la Jana no ens ha pogut dir i no s'ha enrecordat més de dirnos de quin tema havíem de fer el treball.

Continua endevantWhere stories live. Discover now