4.rész

402 21 0
                                    

°Zoé szemszöge°

A telefonom zörgésére ébredtem. Lassan kinyitottam szememet és nyújtóztam egyet. De valami nem stimmelt. Hirtelen felkaptam a fejem és körülnéztem. Bassza meg! Elaludtam. Egy macis takaró volt rámterítve, gondosan betürve a derekamnál, nehogy megfázzak. Fel akartam állni, de akkor megéreztem valami nedveset a fenekemnél. A kurva éleeeet!

Ennél rosszabb már nem is lehetne. Odanyúltam a nadrágomhoz, reménykedve, hogy csak képzeltem, de sajnos ennyire szerencsés azért nem lehettem. A vér pirosra festette ujjamat. De a baj, hogy nem csak az ujjamat, hanem a kanapét is. A telefonom megint megzörrent. Gyorasan a kezem közé kaptam, és rá néztem az órára. 6:14 Úgy egy órát aludhattam. Osszeszorítottam a szemem szégyenemben. Hogy aludhattam el?! És ott volt mellettem Bálint! Mi van ha beszéltem álmomban?

Újra rápillantottam telefonom kijelzőjére:
5 nem fogadott hívás: Hugicaa💖👯‍♀️
43 olvasattlan üzenet : Hugicaa💖👯‍♀️
Felkaptam a telefonomat és beléptem a beszélgetésbe.

Hugicaa💖👯‍♀️: Úristen annyira nagyon sajnálooooom

Hugicaa💖👯‍♀️: Ne haraguuuudj :(

Hugicaa💖👯‍♀️: Elfelejtettem, hogy ma van angol órám

Hugicaa💖👯‍♀️: Már megyek is hazaa

Hugicaa💖👯‍♀️: Ott vagy még??

Hugicaa💖👯‍♀️: Zoéééééé ~ez vagy hússzor

Hugicaa💖👯‍♀️: 😭😭😭😭😭

Me: Zsófi kérlek nagyon nagyon siess

Me: Vöröa kós van!!! ~ gépeltem sikeresen félre a szavakat de őszintén annyira nem érdekelt.

A vörös kód annyit tesz, hogy átáztam. Csak így nem olyan kínos kimondani. Zsófinak már 10 éves korában megjött, (nekem csak másfél éve van.) szóval ő eléggé témában van.

Épp indítottam volna a hívás, amikor lépteket hallottam meg a konyha felől. Bálint! Basszus! Nem láthatja meg hogy összevéreztem a kanapéjukat! Gyorsan visszafeküdtem, és úgy csináltam mintha aludnék még. Hallottam ahogy a léptei egyre közelednek, majd éreztem ahogy leül mellém. Közel hajolt az arcomhoz, éreztem magamon a leheletét. Nagyon nagy önuralomra volt szükségem, hogy ne nyissam ki a szemem.

- Szép alakítás, de hallottam mikor felkeltél.-mondta, és bár a szemem még csukva volt, éreztem hogy fülig ér önelégült mosolya.

Magamban káromkodtam egy sort. Lassan kinyitottam a szemem. Még jó hogy feküdtem, mert másképp biztosan hányat vágtam volna magam. Bálint egy szál melegítőnadrágban, meztelen felsőtesttel hajolt felém.

- Zsófi hívott. Néhány perc múlva itt van. - tájékoztatott egy kihívó mosollyal az arcán. Nem tudtam mit kéne mondják erre, zavarba hozott a közelsége. Végül csak bólintottam egyet. Már kezdett kínos lenni a csend, amikor megzörrent a telefonom. Ránéztem Bálintra, aki csak biccentett, hogy nézzem csak meg.

Hugicaa💖👯‍♀️: Itt vagyooooook

Elértük a 100 megtekintés! Nagyon szépen köszönöm! Tudom, nem nagy szám, de sokat jelent, hogy van, aki olvassa a könyvemet! Mégegyszer köszönöm szépen! <33

☆~★

Váratlan SzerelemМесто, где живут истории. Откройте их для себя