2. rész

496 27 3
                                    

°Bálint szemszöge°

- Jó reggelt! - nyitott be anyám a szobámba felriasztva álmomból. Ránéztem az órára 8:29

-Szombat van anya - húztam takarómat a fejemre

-Aki korán kel...-kezdte anyukám

-Az egész nap álmos- fejeztem be a mondatát. Anya pajkosan elmosolyodok, majd megsimította kócos hajam.

- Sütöttem palacsintát. - villantott felém egy huncut mosolyt.

Imádom anyámat. Persze, sokszor nagyon idegesít, hogy azt hiszi, még mindig 5 éves vagyok, de asszem ez az anyáknál már csak alap.

Nekem elég volt a palacsinta szót meghallani, kipattantam az ágyból, majd gyorsan magamra vettem egy melegítőnadrágot meg egy fekete pólót és már futottam is lefelé a lépcsőn. Még hallottam, ahogy anya utánam szól, hogy azért hagyjak másnak is.

Fél óra múlva Zsó, a húgom lejött a konyhába. Beszélgettünk kicsit, de aztán ő fel kellett menjen tanulni, mert rohadt sok házit kapott. :/

***

A délelőtt aránylag hamar eltelt. Tegnap Kata, a barátnőm megkérdezte, nem-e jöhet át délután, mert a szüleim akkor nem lesznek otthon.

Apukám nincs sokat otthon, folyton üzleti úton van valahol. Igaz, sokat keres, de sosincs ideje velünk lenni.
Anyukám modell. Tudom, álomcsaládom van. Modell anya, vállalkozó, jól kereső apa. És tényleg nagyon örülök is neki. De anyukám is van mikor el kell utazzon egy-egy fotózásra, és csak éjjel vagy másnap ér haza. Ma is elutazik, és vagy hajnalban, vagy holnap délután tud visszaérni.

***

Ebéd után elköszöntünk anyától, és jó utat kívánunk neki. Anyu távozása után Zsó is elment valahová.

Fél öt körül megszólalt a csengő. Katával kicsit későbbre beszéltük a találkozót, de így legalább több időnk lesz. Lesiettem a lépcsőn, belenéztem a tükörbe, beletúrtam tökéletesen belőtt hajamba, majd egy elégedetten elmosolyodtam. 

Ezután ajtót nyitottam és egy perverz, kihívó mosollyal fogadtam az ajtóban állót. Csak volt egy kis bökkenő. Az ajtóban nem Kata állt. Fel se eszméltem meglepettségemből, Zoé máris a nyakamba ugrott és szorosan átölelt.

Zoé a húgom, Zsó legjobb barátnője. Ovi óta jóban vannak, Zoé már azóta jár át hozzán. Különleges lány. Nem olyan mint a többi. Bár mit is vártam volna drágalátos húgomtól.

Zoé valószínűleg realizálta, hogy nem Zsófi vagyok, hirtelen hátraugrott tölem, és lesütötte szemét, mintha valami nagyon érdekeset talált volna a cipője orrán. Rákvörös volt az arca, de nem tagadhatom jól állt neki. Látszott rajta hogy nagyon szégyelli magát, és ez valahogy aranyosnak hatott.

- Zsófi itthon van? - kérdezte mikor végre felnézett rám

-Nincs. Úgy 2 órája ment el. - válaszoltam unott hangon. Vagy legalábbis nagyon próbáltam leplezni meglepettségemet.

☆~★

Váratlan Szerelemحيث تعيش القصص. اكتشف الآن