21. rész

202 5 1
                                    

A fekete kocsi ugyanott áll, mint 10 perccel ezelőtt. Kinyitom az anyósülés ajtaját és beszállok Bálint mellé. Alszik. Hogy tudtam megfeletkezni róla? Nem fogom felkelteni. Csendben elkezdem iszogatni a kávémat és Bálintot figyelem, ahogy egyenletesen szuszog. 

Amikor kinyitom a szemem már világosság van.

-Jó reggelt

Bálintra kapom a tekintetem.

-Miért nem keltettél fel? Hány óra van?

-Aranyos vagy amikor alszol- a telefonjára pillant- Fél nyolc. A többiek csak most kezdenek ébredezni.

Akkor szinte egy órát aludtam. Vajon Bálint mennyi ideje van fent?

-Bálint- kérdőn néz rám-Kérdezhetek valamit?

-Hallgatlak

-Tegnap miért vittél engem haza és nem Zsófival maradtál, elvégre mégis csak a húgod?

Bálint az ajkába harap, aztán rám néz azzal az átható tekintetével.

-Mert tudom, hogy szereted. Ha ott akartad hagyni, akkor nyomós okod volt rá. Valamit nagyon elbaszhatott Zsófi.

Eszembe jut Márk. 

-Nem baszott el semmit. Csak én reagáltam túl, mert egy idióta vagyok.

-Nem vagy idióta

Behunyom a szemem. Ha tudná, mekkora idióta vagyok nem is beszélne velem. 

-Köszi a kávét- vált témát, amiért nagyon hálás vagyok

-Ez a legkevesebb- tényleg az- Annyira sajnálom, hogy hagytalak megfagyni miközben rám vártál. Borzasztóan sajnálom. Tényleg. 

-Nyugi nincs harag

Ez elég könnyen ment, de még mindig aggaszt a dolog.

-Miért nem jöttél be?

-Mert azt mondtam, hogy itt megvárlak

-Miért...

Miért foglalkozik velem? Nem is érdemlem meg. Zsófival kéne foglalkozzon, a testvére. 

-Mi miért? 

-Semmi bocsi

Miért ilyen jó velem?

-Köszönöm Bálint

Elmosolyodik, aztán közelebb hajol. Azt hittem meg akar csókolni, de csak megölel.

-Nincs mit- elhúzódik és rám néz- De ne örülj úgy, majd kiváltom a tartozásod

Váratlan SzerelemМесто, где живут истории. Откройте их для себя