7. rész

367 24 3
                                    

°Zoé szemszöge °

- ZOÉÉÉÉÉÉÉ-hallottam meg Zsófi hangját.

Összerezzentem, Zsófi teljesen kiment a fejemből. Ó basszus! Mi rosszabb történhetne még ma velem?

Zsófi hangja elég volt, hogy kitisztuljon a fejem és rájöjjek mekkora hülyeségre lettem volna képes. Bálint a legjobb barátnőm tesója és nem mellesleg van barátnője. És bármennyire is utálom Katát, neki se kívánom hogy megcsalják. Velem. Emellett ő csak kihasználja a lányokat. Megcsókolja őket, aztán meg összetöri a szívüket. Igen, Zoé, Bálint pontosan ezt teszi. Te nem vagy olyan hülye. Nem olyan lány vagy. És basszus te Márkot szereted, Zoé. Már két kibaszott éve. És két kibaszott év alatt nem tudtad felszedni. Két év alatt még mindig csak barátként tekint rád!

Ja igaz, el is felejtettem említeni....
Szóval Márk a suliból egy tizenkettedikes elképesztő helyes srác.
Mióta megismertük Zsófival mindketten odavagyunk érte. És most feltevődik a kérdés, hogy nem fog-e rámenni a barátságunk. És nem, nem fog. Zsófival ennél sokkal erősebb a kapcsolatunk. És persze azt is elfogadnánk, ha Márk a másikat választaná. Szóval igen, Márk elképesztő helyes nagyon jól néz ki kedves, jófej, focizik, és.... biztosan van barátnője. De nem baj! Elvégre a remény hal meg utoljára.

Hihetetlen, hogy ennyi gondolat egy pillanat alatt futott át a fejemen. Visszanéztem Bálint smaragdzöld szemébe. Még mindig ugyanolyan közel volt. Beharaptam ajkaimat. Oké ez már túlságosan kezd egy filmjelenetre hasonlítani. Egy olyan jelenetre aminek nem az a vége hogy kisétálok az ajtón mintha mi sem történt volna. Pedig most pont azt fogom tenni. Igen, simán kisétálok az ajtón. Az ajtón... oké, akkor a simán jelzőt hagyjuk el.

Egyre érezhetőbb volt a feszültség kettőnk között. A keze még mindig a derekamon volt. Vettem egy nagy levegőt.

- Oké nekem most mennem kell, Zsófi már vár rám.- erőltettem egy mosolyt az arcomra. Úristen ennél kínosabb nem is lehetett volna a távozási szövegem.

A válaszát meg se várva hirtelen megfordultam és kiléptem az ajtón, majd meg se álltam Zsófi szobájáig.

Meg szeretném köszönni azoknak, akik vote-oltak, vagy commenteltek! Nagyon sokat jelent minden hozzászólás vagy megtekintés! Nagyon szépen köszönöm!

☆~★

Váratlan SzerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang