°Zoé szemszöge°
Minden egy szép szombaton történt. Tudjátok, olyan igazán filmbeillőn. Hát persze, reggel én is ezt gondoltam. Felhőtlen ég, napsütés, még a madarak is csiripeltek. Zsófival tegnap úgy beszéltük, hogy ma átmegyek hozzájuk délután, szóval igazán jó napnak ígérkezett a mai.
Kilenckor keltem, reggeliztem, majd nekifogtam a háziimnak. Pénteken mindig sokat kapunk, a tanárok gondoskodnak róla, hogy ne unatkozzunk hétvégén. Meg néztem egy részt a kedvenc sorozatomból, a Katica és feketemacskából. Tudom, sokan dedósnak tartják, ami részben igaz is, mert sok ovis nézi, de igazából a történet sokkal mélyebb és kidolgozottabb, mint azt sokan gondolnák. Szóval én úgy vagyok vele, aki nem ismeri, ne ítélkezzen fölötte.
Szóval a délelőtt gyorsan eltelt. Ebéd után már indultam is Zsófiékhoz. Biciklivel olyan 10 percre laknak, a gazdagok negyedében.
Otthonos mozdulattal nyomtam meg a csengőt. Az átlagosnál kicsit többet kellett várják, de egy-két perc múlva már ki is tárult az ajtó. Gondolkodás nélkül barátnőm nyakába ugrottam, és szorosan átöleltem. Csak egy gond volt. Az ajtóban nem Zsófi állt.
Egyből leesett, amikor megéreztem, az enyhén mentolos, férfias illatát. Kikerekedett szemekkel, és a szégyentől lángoló arccal ugrottám hátra Bálinttól, olyan tipikus Marinett mozdulattal. Nagyon reméltem hogy nem vagyok olyan vörös, mint amilyennek érzem magam. Lassan a nálam nagyjából egy fejjel magasabb fiúra emeltem tekintetem, és megszólalam:
- Zs-zsófi itthon van?
Általában magabiztosan beszélek, viszont ez Bálinttal másképp megy. Ha Bálinttal beszélek, nincs önbizalmam, és folyton attól félek, hogy valamivel beégetem magam.
-Nincs. Úgy 2 órája ment el.- válaszolta Bálint unottan
-És mikor jön vissza? - vontam fel a szemöldököm. Pedig tegnap megbeszéltük, hogy ebéd után átjövök.
-Nem tudom, de ha gondolod be jöhetsz amíg haza nem ér. - állt félre az ajtóból, hogy beférjek. - Kata át fog jönni úgy fél óra múlva, de addig gondolom Zsó is hazaér.
Kata Bálint bárátnője. Legalábbis jelenleg. Olyan igazi tömegribanc. Ha fel kéne sorolni, a suliból melyik fiúval feküdt már le, mindenki inkább azzal kezdené, hogy kivel nem. Ami azt illeti, a lányok félnek tőle. Ez a hárpia simán elintézi, hogy senki ne szeresse őket. És a legrosszabb, hogy a csaj még szép is. Szóval igazi egy démon.
-Jössz? - szakította félbe Bálint gondolatmenetemet. Észre se vettem, hogy így elbambultam. Belenéztem gyönyörű, zöld szemébe, majd gyorsan elkapta a tekintetem, és szó nélkül beléptem a tágas előszobába. Lerúgtam a cipőmet, majd automatikusan a nappali felé vettem az irányt.
Leültem a kanapéra, és bekuckóztam a párnák közé.
- Akarsz valamit csinálni, amíg megjön Zsó? - kérdezte Bálint. Egész aranyos tőle, hogy meg kérdezte. Legalábbis szerintem az. Figyelmes. Épp elkezdtem gondolkodni rajta, hogy mit csinálhatnánk fél óra alatt, mert ugye akkor megjön Kata, amikor megszólala Bálint telefonja.
Biccentettem, hogy vegye csak fel nyugodtan. Elhúzta a zöld kis telefonjelet, és még hallottam hogy egy nyávogós lányhang beleszól a telefonba: "Szia szivi! Bocsi csak azért hívlak, hogy ma nem tudok átmenni, mert a csajokkal megyünk shoppingolni." Azután Bálint kisietett a konyhába. Szóval Kata ma mégsem jön át.
Amíg Bálint a konyhában telefonált, írtam egy (jó pár) üzenetet Zsófinak, hogy hol van, és mikor jön haza.
Néhány perc múlva Bálint visszajött, és közölte velem, amit már amúgy is tudtam, hogy Kata nem jön ma át.
-Hát akkor mit szeretnél csinálni?-kérdezte ismét kedvesen, majd odajött és leült mellém.
-Hmm...-szedtem össze gondolataimat - Nézhetnénk valami filmet. Óóóó! Van popcorn?-kérdeztem lelkesen. Bálint csak szórakozottan elmosolyodott, és kisietett a konyhába, feltehetőleg popcornért. Én elővettem a távirányítót, és beléptem a Netflixbe.
Néhány perc múlva Bálint egy nagy tál kakassal jött vissza. Valószínűleg olyan arcot vágtam mint egy ovis, akinek megvették álmai Barbieját, mert láthatóan jól szórakozott rajtam. Bálint jófej. Ezt már rég megállapítottam. Legalábbis kettesben az. Viszont ha ott vannak a haverjai, meg a lányok, akik folyton rá vannak mászva, olyankor teljesen más. A suliban a "menő fiú" szerepét játssza.
-Mit szeretnél nézni? - ült vissza mellém Bálint. Nem hiszem el hogy ma már másodszor gondolkoztam így el. Kicsit elpirultam, de nagyon reméltem hogy ő nem vette észre. Nem tudom mi bajom lehet. Nem mintha éreznék iránta bármit is. És kiemelném, hogy szó sincs ilyesmiről! Sőt! És amúgy is a legjobb barátnőm testvére.
- Zoé? - lengette meg előttem a tenyerét.
- Jaj bocsi, csak kicsit fáradt vagyok. - mondtam. És amúgy nem is hazudtam. Tényleg eléggé álmos vagyok. Tegnap elég későig filmeztem.
- Milyen filmeket szeretsz? - kérdezte, miközben elkezdett lefelé pörgetni a kezdőlapon.
- Hát akció, romantikus, vígjáték-válaszoltam elgondolkodva
- Az akció és vígjáték jöhet nekem is-
figyelte tovább a kezdőlapot.Végül a RED című film mellett döntöttünk. Nyugdíjas FBI-osokról szól, menci tudom. Egyébként az egyik kedvenc filmem.
"Tudom, sokan dedósnak tartják, ami részben igaz is, mert sok ovis nézi, de igazából a történet sokkal mélyebb és kidolgozottabb, mint azt sokan gondolnák."~ K_maju
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt! Sokat jelentene, ha írnátok véleményt! Előre is köszönöm! 😊
☆~★
ESTÁS LEYENDO
Váratlan Szerelem
Romance"Tágra nyíltak a szemeim, majd hirtelen észbe kapva megfordultam és kifutottam az ajtón. Vagyis csak kifutottam volna, ha egy erős kar nem ránt vissza a csuklómtól fogva." " Azt hittem, leszól majd, de ehelyett inkább bátorításnak hatott, amit mond...