14. rész

290 12 5
                                    

Mire  megérkeztünk már telt ház volt. A kert tele volt piros poharakból iszogató fiatalokkal, akik felszabadultan nevetgéltek és beszélgettek. A nagy ház hangulatfényekkel és rózsaszin lufikkal volt feldiszitve, és bár a rózsaszin nem az én szinem, el kellett ismernem, hogy egész jól néztek ki.

- Akkor mehetünk?- néztem Zsófira izgatottan, aki visszamosolygott rám, és már szálltunk is ki a kocsiból.

Valaki kifutott a házból, és láthatóan felénk tartott. Meglepetésemre Andi volt az. Nem gondoltam volna, hogy egy ekkora buliban odajön majd minket üdvözölni. Elmosolyodtam a kedves gesztustól, hogy idefut köszönni nekünk. De a mosolyom azonnal le is hervadt, amint odaért hozzánk és megszólalt.

-Szia Bálint!- lépett oda Bálinthoz hogy megölelje. Bálint mosolyogva boldog szülinapot kivánt neki, aztán felénk nézett, hogy Andi tudtára adja, nem egyedül jött.

Andi felénk kapta a tekintetét, és mosolyogva megszólalt.

-Sziasztok lányok! Nagyon örvendek hogy eljöttetek.

Mosolyt erőltettem az arcomra, bár már semmi kedvem nem volt ehez a lányhoz. Amikor idefutott legszivesebben a nyakába ugrottam volna, de miután levegőnek nézett minket és megölelte Bálintot azt is megbántam hogy ajándékot vettünk neki.

-Boldog szülinapot! - szólalt meg Zsófi kedvesen, és átnyújtotta Andinak az ajándékot

-Jaj nem kellett volna-hálálkodott meghatódottan mosolyogva.

  Hánynom kell.

-Gyertek be a házba. Ott van az igazi buli- indult vissza Andi a nagy ház felé, és intett hogy kövessük

Bent maxon szólt a zene, a legtöbben táncoltak a dal szövegét orditva, mások iszogattak, vagy kis csoportokban összegyűlve beszélgettek. Zsófi megfogta a kezem, hogy ne veszitsük el egymást a tömegben, és igy indultunk együtt a konyha felé. Nem volt nehéz megtalálni. Mindenki aki nem táncolt vagy a kanapén ülve lazult arrafele tartott. Idő közben Andi és Bálint eltűntek. Fogalmam sincs hova, és igazából nem is érdekel.

-Rugjunk be-őszintén fogalmam sincs mi vezette rá erre az elhatározásra, de minden kedvem elment ettől a bulitól, és ahoz, hogy jól érezzem magam valami alkoholra volt szükségem. Zsófi meglepetten bámult rám, de mikor felfogta hogy komolyan gondolom csak egyszerűen elmosolyodott és a konyhapulthoz vezetett.

-Akkor keressünk valami finomat- javasolta vigyorogva

Választék az volt, csak annyi volt a baj, hogy a sörön kivül sokat nem ismertem közülük. Már nyúltam volna az átalam ismert nagyjából egyetlen alkoholhoz, de Zsófi rácsapott a kezemre,

-Ugye nem ezzel akarsz berugni?- kérdezte felvont szemöldökkel, azán a kezembe nyomott egy piros poharat

-Ebben meg mi van?- szagoltam meg a pohárban lévő italt

-Limonádé- szóval a sör nem jó, de a limonádétól biztos lerészegedek majd- Csak víz helyett vodkával- vigyorodott el Zsófi, és belekortyolt a poharába, mire követtem a példáját.



Váratlan SzerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora