הקדמה

923 42 72
                                    

זה היה הערב אחרי שההורים האנושיים של סופי התעוררו וחזרו לערים האבודות. באותו יום אחרי הפרידה הזאת סופי הרגישה כאילו יש לה חור בלב. היא ישבה בחדר שלה בהייבנפילד ופשוט בהתה בקיר.
"הכל בסדר ילדונת?" גריידי כשהוא ואדליין נכנסו לחדר של סופי. הם התיישבו לידה על המיטה. אדליין ליטפה את שערה וגריידי חיבק אותה.

"אני וגריידי ראינו אותך מדכדכת היום אחרי שנפרדת מהמשפחה האנושית שלך" אדליין אמרה לה "ואני לגמרי מבינה אותך, אני מתארת לעצמי שזה ממש לא פשוט. אז אני והוא חשבנו אולי לארגן מסיבה לכבוד זה שהצלחתם להציל את אטלנטיס"

למרות שסופי שנאה בדרך כלל את כל הנשפים והמסיבות ונמנעה מלהביך את עצמה מול העם האלפי, היא הרגישה טוב לגבי זה. לה ולחברים שלה הגיע לחגוג אפילו את הנצחנות הקטנים. היא חייכה אל גריידי ואדליין.

"אני מניח שהתשובה היא כן" גריידי אמר לה וחייך אליה.

למחרת בבוקר סופי התעוררה מלילה עם שלוש שעות שינה (לחשוב על רשימת מוזמנים זה קשה) כשאיגי התחיל ללעוס לה את השיער.

"אוף איגי" היא אמרה לו וגירשה אותו מהשיער שלה. היא קמה והמיטה, הגיפה את הצלונים וחלפה על פני המראה שלה.

"את נראית כמו גללים של אליקורן, מתי תתחילי להשתמש בקרם שיער?" וורטינה אמרה לה ביהירות הרגילה שלה "אם הייתי מתחננת מסיבה כמוך הייתי מתחילה עם שגרת יופי כבר מעכשיו"

"איך את יודעת על המסיבה?" סופי שאלה אותו.

"אולי כי דיברתם על המסיבה בחדר שלך וכמו שאת רואה אין לי ממש לאן לזוז. גריידי ואדליין היו עושים מסיבות מטורפות. ג'ולי אהבה את המסיבות האלה" היא אמרה עם עצב בעיניים.

"אני בטוחה שכן" סופי אמרה לה באהדה ודמותה של וורטינה נעלמה.

היא החליטה להקשיב לעצה של וורטינה ולסדר קצת את השיער שלה. כשהיא ירדה למטה עם סנדור היא לא ראתה את גריידי או את אדליין.

"איפה הם?" היא שאלה את סנדור.
"אני מריח את הריח שלהם בקומה השנייה, אחרייך מיס פוסטר" הוא אמר לה.
היא עלתה לקומה השנייה וראתה את הדלת על המשרד של אדליין פתוחה למחצה. היא מצאה את אדליין מחטטת בהר של קופסאות גדולות.
"בוקר טוב סופי" אדליין אמרה לה וקמה תוך כדי שהיא ניערה את האבק מהשמלה שלה "סליחה אם הבהלתי אותך, אבל חשבתי אולי לסדר פה לחפש קישוטים למסיבה, את רוצה שנשתמש בקישוטים ישנים או שנקנה חדשים?"

"אני מעדיפה להשתמש בקישוטים ישנים" סופי אמרה, היא לא רצתה להטריח את גריידי ואדליין.

"יש לי רעיון" אדליין אמרה לה בחיוך "אולי נשתמש בקישוטים שהיו אמורים להיות בחתונה של ג'ולי?"

"זה בסדר מבחינתך?" סופי שאלה בתדהמה "את לא מעדיפה לשמור אותם?"

"אני מעדיפה לא להישאר בעבר" היא אמרה לה וליטפה את שיערה "זה ישמח אותי לראות אותם משומשים"

אדליין התכופפה לסדר את הקופסאות עם הקישוטים וסופי הצטרפה אליה. סופי מצאה שרשרת אורות מבדולח כשגריידי נכנס לחדר.

"דיברתי אם הגנומים וסיכמנו שנעשה את המסיבה בחצר שמול הבית" הוא אמר "הם מתחילים לארגן את המסיבה, היא תתקיים בעוד שבוע" הוא אמר וחייך.

סופי הרגישה סוף סוף אחרי הרבה זמן תקווה ושמחה. המסיבה הזאת הולכת להיות המסיבה הכי מטורפת שנראתה בערים האבודות.
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

אחרי שבוע בדיוק סופי הייתה בעיצומן של ההכנות כשאדליין קראה לה.
"יש לי הפתעה בשבילך. בואי אחרי" אדליין אמרה לה והלכה איתה לחדרה.

על המיטה הייתה השמלה שהיא רצתה למסיבה- שמלת סטרפלס בצבע אדום מקטיפה. אחרי האסון הנורא באיטרנליה היא לא הצליחה יותר ללבוש יותר בגדים בצבע טורקיז, הצבע הזה אפילו הגעיל אותה.

"היא מושלמת" סופי אמרה לאדליין בעיניים דומעות מאושר "היא בדיוק מה שרציתי"

"אני שמחה שזה מוצא חן בעינייך" אדליין אמרה לה וחיבקה אותה "כדאי שתתקלחי עכשיו ותתלבשי, המסיבה עומדת להתחיל"

סופי התקלחה מקלחת חמה וארוכה ולבשה את השמלה האדומה שלה. בעזרתה של וורטינה היא סידרה את השיער שלה לכתר צמות ושמה ליפגלוס ורדרד וצללית.
היא הייתה מוכנה למסיבה!
______________________________________

אז מה דעתכם על ההקדמה? נשמע טוב או לא?

בכל מקרה סופי ואני זקוקות לעזרתכם, צריך פלייליסט למסיבה ואין....

אז אתם מוזמנים לכתוב בתגובות הצעות לשירים ואני אכין פלייליסט!

שיפים מזעזעים משומרת הערים האבודות! Where stories live. Discover now