פרק 10:

258 14 57
                                    


מומלץ לשמוע בהמהלך הקריאה:

Grenade- Bruno Mars

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

"חובה" וואלין אמר באומץ, אבל למראה החיוך שעלה על פניה של סטינה הוא הבין שזאת כנראה הייתה טעות חמורה...

"חובה עלייך להיכנס לשירותים, ולכבות את האור" סטינה אמרה וואלין נאנח בהקלה.
"עם טאם"

"אין סיכוי" טאם וואלין אמרו ביחד, הסתכלו אחד אל השני וואלין הסיט את מבטו ממנו. מסמיק.

"נו באמת זוג פחדנים" סטינה רטנה "מה כבר יכול לקרות" זה בדיוק מה שוואלין שאל את עצמו.

"חובה זאת חובה" קיף זימר בעליזות.

"אני ארצח אותך" טאם מלמל מתחת לשפה "בוא נסיים עם זה כבר" הוא רטן לוואלין. הוא הלך אחריו לשירותים.

"הדקה שלכם מתחילה...." סטינה אמרה וכיבתה את האור "עכשיו!" הדלת נטרקה וקול נעילה נשמע. וואלין התיישב על האסלה בחשש.

"אז איך החיים" הוא שמע את קולו של טאם אי שם באפלת חדר השירותים.

"סבבה אני מניח" הוא ענה במתח, לא מבין לאן השיחה הזאת מתגלגלת.

"יופי" טאם ענה, נשמע אדיש.

"טוב נראלי הדקה שלנו עברה פחות או יותר" וואלין אמר וקם ממקומו על האסלה. מה שקרה ברגעים הבאים הרגיש כמו בהילוך איתי. הוא מעד על גליל נייר טואלט ונפל קדימה. אבל במקום ליפול עם הפנים לתוך הרצפה הוא נפל על טאם שתפס את מותניו.

שניהם נפלו על הרצפה, פנים מול פנים. אפיהם כמעט נוגעים אחד בשני.

"תראו תראו תראו" סטינה אמרה, פותחת את הדלת לרווחה. מה שגילה לה את טאם וואלין שוכבים אחד על השני, כמעט מתנשקים.

"איזה זוג יונים" מארלה אמרה, בשלב הזה כבר כל החבורה הייתה מול דלת השירותים.

"זה- זה לא מה שאתם חושבים שזה" וואלין אמר ומיהר להתרומם מטאם. "א- אני החלקתי ובטעות נפלתי עליו" הוא מיהר להסביר.

"ברור, ברור נפלת" פיץ אמר. טאם מיהר גם לקום ויצא במהירות מהשירותים. וואלין יצא אחריו.

"הוא כולה החליק על גליל נייר טואלט תרגעו" טאם אמר בכעס "ותאמינו לי ששום דבר לא היה קורה ביננו" הוא אמר בהחלטיות ויצא מביתו של וואלין. מילותיו צבטו את ליבו של וואלין יותר ממה שהוא חשב, הוא ידע שהיו להם חילוקי דעות בעבר אבל הוא חשב שהם השאירו את זה מאחוריהם.
---------------------------------------------------------

טאם הלך במסדרונות פוקספייר ללוקר שלו לפני שיעור יקום. אבל המסדרונות היו ריקים לגמרי. טאם הגיע ללוקר שלו ובא ללקק את פס המנעול. אבל זוג ידיים הפך אותו והוא דפק את ראשו בלוקר. זה היה וואלין.

"וואלין" טאם אמר בחשש "אתה מוכן לשחרר אותי"

"לא.." הוא ענה בנחישות "אף פעם לא" הפנים שלו התקרבו לאט אל פניו של טאם. עד שאפיהם כמעט נגעו.

"מ- מה אתה עושה?" טאם שאל בחשש.

"משהו שהייתי צריך לעשות מזמן" הוא אמר ונישק את טאם. (*מוזיקה רומנטית* *ספונסרים* *תקציר לפרק הבא*) (טוב ג'ולי צאי מהסרט זאת לא דרמה קוריאנית)

טאם התעורר בבהלה, מתנשם. לא. לא. לא. אין שום סיכוי שהוא התנשק בחלום שלו- ועוד עם בחור? לא סתם בחור, וואלין?! הנער שמרייר, הנער שניסה לדפוק לו מרפקים בזמן שהם רקדו (ליידי בלווה הכריחה אותם) הנער שנפל עליו ביום הולדת שלו והם כמעט התנשקו. לא. לא. לא.

זה בטח היה סתם עוד חלום רע. טאם חשב לעצמו. הוא רק צריך לשכוח מזה ולהתנהג כאילו זה לא קרה. הוא צריך רק להפסיק לחשוב.

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

כן כן.. הנה אני חוזרת בבושת פנים להעלות פרק...

קודם כל רציתי להתנצל על זה שלא העלתי משהו כמו ארבע פלוס חודשים... אני פשוט נמצאת באחד ממחסומי הקריאה היותר גדולים שהיו לי (ותאמינו שהיה לי...)
בנוסף שהפרק קצר באופן שערורייתי. פשוט העדפתי כבר להעלות משהו קצר מאשר לא להעלות בכלל.

ובנוסף תודה על כל התמיכה, התגובות התומכות (והנגעלות) אני מעריכה את זה ברמות❤️

שיפים מזעזעים משומרת הערים האבודות! Where stories live. Discover now