מומלץ לשמוע תוך כדי קריאה:
A thousand years- christina perri*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
כשוולי זינק להייבנפילד המסיבה הכתה את החושים שלו, מוזיקה מוזרה שהוא אף פעם לא שמע נשמע בווליום חזק וצורם, האורות של המסיבה סנוורו את עיניו וריח עץ הפאנקס של קאלה היה חזק יותר מאי פעם. היו שם הרבה אנשים, אבל בשביל הקריטריונים שלו זה היה יותר מידי. הוא ניסה לחפש את הבסטי שלו- לין. אבל הוא מצא רק אנשים שלא היה לו כוח לראות.
"הנה אתה" לין אמרה לו וטפחה לו על הגב.
"אוף לין ממש הבהלת אותי" הוא אמר לה. היא לבשה שמלה כחולה מנצנצת עם כתפיות ספגטי, מחשוף ושסע עד הירך.
"פייייי, תראו מי זה עם החליפה הזאת" היא אמרה לו בזמן שהוא הסמיק ויישר את החליפה לבנה שלו "אפשר לחשוב שאתה מתחתן היום"
"אוף נו לין, טירגן הכריח אותי ללבוש אותה כי את הכרחת אותי לבוא למסיבה הזאת" הוא רטן.
אולי אנשים היו חושבים שלין בקטע של ווילי או ההפך אבל הם פשוט היו בסטיז. הוא גם היה בטוח שלין לא בקטע שלו כי הוא ידע את הסוד שלה. הוא גם בחיים לא היה מצליח לדמיין אותם בתור זוג, והלב שלו ידע מה הוא רוצה.
"נו בחייך, אתה לא שמח שהצלנו את אטלנטיס?" היא שאל אותו "מגיע לי לחגוג, וגם לך. אז צא מהמצב רוח נני הרוטני שלך ותתחיל להנות!"
בדיוק שהוא ולין התחילו לרקוד את ריקוד הרובוט שלהם מישהו בא וביקש לרקוד עם לין. איזה יופי, הוא שוב נשאר לבד! הוא תהה לעצמו למה הוא בא למסיבה הזאת בכלל בזמן שהוא הלך מצוא מקום שקט ומבודד. אולי עמוק בלב הוא ידע למה הוא בא למסיבה הזאת, אבל הוא ניסה להתכחש לזה.
בדיוק שהוא עבר ליד שולחן המשקאות איזה בלונדינית אחת התנגש בו וכל הפונץ' שהיה לה בכוס נשפך על החליפה שלו. הוא כעס כל כך. החליפה הזאת הייתה החליפה של אבא שלו, ומי שלכלך אותה הולך לשלם.
"תסתכלי לאן את הולכת, לכלכת לי את כל החליפה" הוא צעק על הבלונדינית אבל אז הוא הבין מי זאת והשתתק.
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*אחרי שסופי התלבשה וירדה למטה היא ראתה את המסיבה. זה היה מחזה עוצר נשימה- מסביב לעץ הפאנקס של קאלה הייתה שרשרת אורות שהחליפו צבעים. שרשראות מחליפות צבעים אחרות נתלו מבין העץ של קאלה ועמודים אחרים וגרמו למקום להבהב. הגנומים שתלו ליד האזור של המסיבה צמחים ופרחים מרהיבים עם ריח נעים. ברחבי החצר היו מפוזרים כדורים קטנים וכסופים שהם בקעה המוזיקה שסופי בחרה.
ושלא נדבר אפילו על האוכל, אדליין וסופי היו עסוקות כמעט כל השבוע בהכנת מטעמים לכבוד המסיבה- מגש עם פירמידת פיצוצי פודינג, קופסאות מלאות בנימוחיות ותפוחזניות.
ואפילו השתייה הייתה מפופנת- מזרקה קטנה שהשפריצה פונץ' והמון בקבוקים של מיץ לאשברי.
לאט לאט אנשים התחילו להגיע להייבנפילד, לברך את סופי ולהצטרף לריקודים. סופי חשבה והיא התחבקה ולחצה ידיים יותר ממה שהיא תוכל לעשות בשתי מחזורי חיים. בשלב כלשהו זה התחיל להימאס לה והיא הייתה צריכה אוויר, או לפחות כוס של פונץ'....
היא שתתה כמה לגימות מהמשקה שהיה בטעם של מיץ טרופי כלשהו והחליטה ללכת לחפש את אחד מהחברים שלה כשהיא התנגשה במשהו שהרגיש כמו קיר לבנים אבל התגלה שמישהו.
"תסתכלי לאן את הולכת, לכלכת לי את כל החליפה" ווילי צעק עלייה ואז השתתק בבת אחת.
"אני כל כך מצטערת" סופי אמרה לו "אתה רוצה אולי שאני אעזור לך או משהו?"
"זה ממש יעזור אם יש סיכוי שיש לך חליפה אחרת" הוא אמר לה בקול נבוך.
"אני אבדוק אם אחד הגנומים" היא אמרה לו "אולי יש להם משהו" היא פנתה אל אחד הגנומים ושאלה אותו לגבי החליפה.
"בוא אחרי" סופי אמרה לווילי, החזיקה את היד שלו והובילה אותו לתוך הבית, והוא הלך אחריה אפילו ברצון. סופי הרגישה פרפרים שהיא לא הרגישה בחיים למגע היד שלו. היא התפללה בכל ליבה שהיד שלה לא מזיע או שהיא עצמה לא מזיעה.
הם הגיעו לחדר של סופי והיא התחילה לחטט בארון שלה כדי למצוא את החליפה שהגנום דיבר עלייה.
"אוף אני בטוחה שזה פה" סופי מלמלה "הנה מצאתי אותה" היא אמרה ואולי חטפה התעלפות פנימית קטנה שהיא ראתה אותו. ווילי אנדל, האחד והיחיד, בחדר שלה, בלי חולצה. היא בהתה בשרירים שלו והרגישה הפנים שלה מתלהטות. הוא היה כזה חתיך. אבל סופי גירשה את המחשבות האלה מהראש שלה. היא לא ילדה קטנה....
"אממ, הכל בסדר סופי?" הוא שאל אותה כשסומק כיסה את לחייו "את פשוט בוהה בי"
"מצטערת פשוט אממ" היא גמגמה והסמיקה בטירוף "אהה לא ציפיתי לזה"
"או- סליחה, חשבתי שאני צריך להחליף את החליפה איכשהו" הוא אמר לה במבוכה בזמן שהיא הביאה לו את החליפה. הפרפרים שהיו לסופי התחזקו עוד יותר, היא הייתה כל כך קרובה אליו וכשעיניהם נפגשו היא מצאה את התשובה להכל.
היא מצאה את התשובה ולכל הדברים המטומטמים והפחות שהיא עשתה- הצטרפה לברבור השחור, חילצה את פרנטיס מהגלות, ריפאה את המוח שלו. והנה הוא עמד מולה, התשובה שלה להכל. האהבה האמיתית שלה.
"אני רואה שקשה לך להיפטר הרגלים ישנים" הוא אמר לה והעיף ריס שנפל מהלחי שלה.
מגע היד שלו היה חמים והפנים שלהם היו כל כך קרובות שהיא יכלה להרגיש את הנשימה שלו. כמו בהילוך איטי הוא קירב את הפנים שלו לפנים שלה ונישק אותה. השפתיים שלו היו רכות והנשיקה הייתה יותר מתוקה מקילו של פיצוצי פודינג.
היא הרגישה את הידיים שלה על החזה המוצק שלו ואת ידו בשערה, זאת הייתה הנשיקה הכי טובה בעולם. היא החזירה לו נשיקה והרגישה את הראש שלה מתפוצץ מרוב אהבה.
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*אז מה אתם חושבים על הפרק? אהבתם או לא?
אני רק אומרת להגנתי שרוב הסיפור נכתב בשעה אחת וחצי בלילה... שזה מסביר הרבה דברים...
פרק הבא ביום חמישי 25.8
אוהבת המון- ג'ולי!
YOU ARE READING
שיפים מזעזעים משומרת הערים האבודות!
Humorאחרי שסופי לין וקיף הצילו את אטלנטיס, סופי מחליטה לערוך מסיבה בהייבנפילד. אבל מה שהיא לא יודעת זה על האהבות המפתיעות שיפרחו במהלך הלילה.... תודה ענקית לנטשה המהממת על הכריכה המושלמת! מוזמנים להיכנס, לקרוא להתפנגרל ולהקיא! אם יש לכם בעיה עם זוגות חד...