מומלץ לשמוע תוך כדי קריאה:
Boy with luv- bts*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
ביום המסיבה של סופי אלף לא מוכר בגיל ההתבגרות הגיע להייבנפילד. ולא סתם אלף, אחד האלפים היותר נאים שהיו ביותר שהיו שם. הייתה לו לסת מרובעת, שיער חום מתולתל באורך האוזניים ועיניים הכחולות הבוהקות שלו זרחו. ברגע שהוא נכנס לרחבת הריקודים כולם הסתכלו עליו (חלק מהבנות והבנים אפילו נשארו עם לסת פתוחה)
"אומייגד איזה חתיך" אלפית אחת לחשה לחברתה.
"בחיים שלי לא ראיתי מישהו על כזאת לסת יפה" לין לחשה לטאם.
"מה הקשר לסת יא סתמה?" הוא לחש לה בחזרה. והנער הסמיק.
הנער ראה את דקס דיזני שורק אליו (מעשה שמשום מה עצבן מאוד את פיץ וואקר)
אבל רק אלפית בלונדינית קטנטונת אחת בשמלה טורקיז לא נראתה מתרשמת. היא גלגלה את עייניה והלכה משם. מה שגרם לנער הזה משום מה להרגיש ממש מאוכזב.
הוא נשאר על רחבת הריקודים והתחיל לרקוד.
אחרי כמה אלפיות שביקשו לרקוד איתו והוא סירב בנימוס הוא החליט ללכת לקחת אוויר איפשהו.הוא התחיל להתקדם לכיוון מקום קצת פחות המוני וראה שוב את הנערה הבלונדינית. הוא החליט ללכת לנסות לדבר איתה, אבל דווקא כשהוא התקרב אליה היא התחילה רוץ ולהיכנס באנשים.
משהו מנצנץ נפל ממרפקה על הרצפה בזמן שהיא רצה. הנער מיהר אל המקום והרים את החפץ המנצנץ. זה היה צמיד מיהלומים קטנים שהיא נראים או כוכבים."היי אממ גברת" הוא צעק ורץ אחריה "חכי בבקשה. את איבדת משהו"
היא נעצרה קצת ליד המכלאה של הוורמינין "מה אמרת?" היא שאלה אותו. עדיין מתנשפת מהריצה.
"שאיבדת את זה" הוא אמר והרים את הצמיד. האלפית פערה את עיניה בהבעה נדהמת.
"אומייגד תודה רבה לך!" הוא אמרה בתדהמה וחיבקה אותו במבוכה "תודה תודה תודה!"
"אממ בכיף" הוא אמר במבוכה וגירד את עורפו כהרגל עצבני שהיה לו תמיד.
"זה הצמיד של סבתא רבתא רבתא רבתא רבתא רבתא רבתא רבתא רבתא רבתא רבתא רבתא רבתא שלי. אני לא יכולה לתאר לעצמי מה היה קורה אם הוא היה נאבד" היא אמרה לו עם חיוך ענק והושיטה את ידה "אני מארלה דרך אגב"
"אני ג'ס" הוא שיקר ולחץ את ידה "תרצי אולי לרקוד?" הוא הציע
היא חייכה נראתה לרגע כאילו היא עומדת להסכים אבל החיוך ירד מפניה "אני מצטערת. ההורים ששלי ביקשו שאני אחזור הביתה"
"הכל טוב" הוא אמר לה באכזבה קלה "ביי"
"ביי" היא אמרה, עמדה על קצות אצבעותיה ונישקה אותו על הלחי "מקווה שנתראה" היא זינקה משם והשאירה אותו המום. ממשש את הלחי שלו.
----‐----------------------------------------------------
YOU ARE READING
שיפים מזעזעים משומרת הערים האבודות!
Humorאחרי שסופי לין וקיף הצילו את אטלנטיס, סופי מחליטה לערוך מסיבה בהייבנפילד. אבל מה שהיא לא יודעת זה על האהבות המפתיעות שיפרחו במהלך הלילה.... תודה ענקית לנטשה המהממת על הכריכה המושלמת! מוזמנים להיכנס, לקרוא להתפנגרל ולהקיא! אם יש לכם בעיה עם זוגות חד...