פרק 3: סטיאנה

551 29 77
                                    

היי חברים!
אז רק לפני שאני מתחילה את הסיפור רציתי להגיד משהו.
בפרק הקודם קיבלתי בתגובות תגובה די הומופובית שלי היה קשה להתעלם ממנה ועשתה לי לא נעים ואני בטוחה שגם לאנשים אחרים שאולי ראו אותה.
אז אם יש לכם בעייה עם זוגות חד מיניים אל תקראו את הספר הזה! פשוט מאוד.
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

מומלץ לשמוע תוך כדי קריאה:
Pretty girl remix- meggie lindemann

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

סטינה ישבה באחו שבבית שלה וצפתה בתינוקות החדי קרן רצים באחו. זה היה יומיים לפני המסיבה הגדולה של סופי. סטינה התחילה לשמוע שמועות לגבי המסיבה של סופי לפני כמה ימים. זה בערך הדבר היחיד שאנשים דיברו עליו. היא תיארה לעצמה שסופי לא תזמין אותה, ואולי כנראה זה היה באשמתה. אולי היא הייתה צריכה להיות פחות מגעילה לסופי.

בדיוק שהמחשבה הזאת עברה בראשה המישהי האחרונה שהיא ציפתה שתשגר לסטרלינג גייבלס הייתה מולה.

"אממ, היי סטינה" סופי אמרה לה במבוכה "סליחה על ההגעה הפתאומית"

ומה את עושה פה..." סטינה שאלה אותה ועיקמה את האף שלה (שהלוואי שיכולתי לומר שהוא מושלם כמו של ביאנה)

"תראי" סופי אמרה לה והתיישבה לידה על הדשא "אני לא הזמנתי אותך עכשיו כי רציני לשאול אותך פנים אל פנים. וגם יש לי הצעה בשבילך"

"איזה הצעה" סטינה שאלה את סופי בסקרנות .

"מה דעתך להיות הדי ג'יי במסיבה שלי" היא שאלה אותה בחיוך "אני רק רוצה להצטער ששפטתי אותך בפעם הראשונה" (מסתבר שדי ג'יי הוא מקצוע פופולארי בערים האבודות)

הרעיון הזה ממש קסם לה. כשהיא הייתה ילדה קטנה היא תמיד הייתה מקשיבה למוזיקה של הגנומים ואז מנסה לשחזר אותה בבית (ע"י תיפופי ריצפה שממש הטריפו את ההורים שלה) מוזיקה הייתה התשוקה שלה. וזה יהיה נחמד אולי להיות קצת בחברה של עוד אנשים חוץ ממנה.

"אני אעשה את זה" סטינה אמרה לה בחיוך ולחצה את היד שלה.

*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

ביאנה התחילה להתארגן חמש שעות לפני המסיבה. ולאחר מסדר טיפוח ארוך שכלל הרבה שעווה מייקאפ וטינט (מסתבר שהטינט הוא המצאה אלפית שנועדה בכלל להיות צבע מיוחד לקירות) היא הייתה מוכנה!

היא לבשה שמלה וורודה צמודה על כתפיות דקות ומחשוף קטן, שמלה שחשפה את כל הצלקות שלה בגאווה. לקח לה כמעט שבוע שלם למצוא את השמלה המושלמת שלה.

כשהיא ירדה לקומה התחתונה היא ראתה את פיץ עם חליפה בצבע כחול כהה ושכמייה תואמת.

"תראו תראו מי הואילה בטובה להגיע סוף סוף. לקח לך נצח להתארגן" פיץ רטן עלייה.

"פעם אחרונה שבדקתי אח יקר, אף אחד לא קם מהמיטה כשהוא נראה ככה" היא אמרה לו והצביעה על עצמה.

"מה שתגידי" הוא אמרה לה וגלגל עיניים "עכשיו בואי כבר, אנחנו מאחרים ואת יודעת שאני שונא לאחר.
הוא גרר אותה למזניק מיליון שלהם (מסתבר שיש מיליון מקומות שאפשר להשתגר אליהם)

"הייבנפילד" שניהם צעקו בתיאום והאור לקח אותם אתו. ביאנה הרגישה את החמימות שלו לוקחת אותה ותוך רגע היא הייתה בלב רחבת הריקודים. היא נכנסה לפאניקה. אם יש משהו שהיא ממש, אבל ממש שנאה זה לרקוד. היא נמלטה מרחבת הריקודים והלכה לחפש את מארלה, החברה היחידה בערך שהייתה לה מאז שהם נכנסו לרדת לילה הראשון.

היא המשיכה לחפש אותה אבל אז ראתה אותה על רחבת הריקודים משתוללת ורוקדת (כנראה מעודף של סוכר) ביאנה וויתרה על הרעיון של לחפש אותה ופשוט התיישבה על כיסא שהיה ליד שולחן המשקאות.

היא התחילה להתחרט על זה שהיא באה למסיבה עד שהתחיל להתנגן שיר קופצני במיוחד עם מילים שלא בשפה המוארת שהיא לא כל כך הבינה.

באותו רגע כל האנשים במסיבה זרמו לכיוון הרחבה והתחילו לרקוד ולהשתולל- חוץ מביאנה.

"ולמה את לא רוקדת" שאל קול מאחוריה והיא החסירה פעימה שהיא ראתה מי זאת "את נראית כמו וורמיניון נרגז" סטינה שאלה אותה.

וכמה שהיא הייתה יפה- עם התלתלים המהממים האלה שלה והשמלה השחורה המנצנצת והקצרה שהתאימה לה ב-ד-י-ו-ק.

"א-א-אני" ביאנה גמגמה "אני לא רוקדת"

"למה. אני לא רואה אף סיבה הגיונית שתגרום לך לא לרקוד" היא אמרה לה ושילבה ידיים.

באותו הרגע ביאנה חוותה שוב את הרגע שגרם לה להפסיק לרקוד.

זה היה באחד הימים באלובטר, בדיוק ביום שקאלה הייתה שרה לצמחים. ביאנה בדקה שהדלת שלה סגורה והתחילה לרקוד עם השירה של קאלה. בדיוק שהיא נשאבה לתוך הריקוד היא שמה לב שהדלת שלה פתוחה. פיץ עמד שם ובהה בה בעיניים פעורות.

"תראי ביאנה" הוא אמר לה והתקרב אליה "את יודעת שאת אחות שלי ואני הכי אוהב אותך בעולם"

"נו ו..." היא אמרה לו במבוכה

"בחיים אבל בחיים אל תרקדי בציבור" הוא אמר לה בטון חמור "עכשיו ברשותך אני הולך לשטוף את העיניים שלי אחרי זה"

"לא, אני לא רוקדת" ביאנה אמרה לסטינה
.
"רק שתדעי לך שזה ממש מעליב אותי אני הצלחתי להרקיד את כולם חוץ ממך" סטינה אמרה לה בעיניי כלכלב. היה משהו בקסם של סטינה שהיא לא יכלה לעמוד בו.

"אוקיי, בסדר" היא אמרה לה בכניעה "אבל רק ריקוד אחד"

סטינה לקחה אותה לאמצע רחבת הריקודים.

בדיוק התחיל להתנגן שיר איטי וסטינה לקחה את ידיה של ביאנה ושמה אותן סביב צווארה.

היא הניחה את ידיה סביב מותנייה של ביאנה. שתי הבנות הסתחררו ביחד באלגנטיות (למרות שביאנה לפעמים דרכה על רגליה של סטינה)
ביאנה הרגישה אלפי פרפרים בזמן הרגע הקסום הזה.

היא הרגישה כאילו היא טובעת בתוך עייניה הכחולות סגלגלות של סטינה.
שתיהן רקדו כאילו כל העולם לא קיים וסיימו את הריקוד בזרועותיהן אחת של השנייה.
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

אז מה דעתכם על הפרק, אהבתם או לא? אני ממש אשמח לביקורת גם עם היא שלילית!

סליחה שלקח לי מלאאאא זמן להעלות עוד פרק... פשוט יש לי חוג ובית ספר אז אין לי זמן אפילו לנשום

בכל מקרה מוזמנים להציע שיפ נוראלי ללין!

שיפים מזעזעים משומרת הערים האבודות! Where stories live. Discover now