Sabah camdan sızan güneş ışıklarının gözüme çarpmasıyla uyandım.Başım ağrıyordu, kolumu yatağın kenarındaki komodinin üzerine uzatıp telefonumu aldım.Saate baktığımda ''Oha " diye bağırdım.Saat 11.30 du ve bugün benim kınam vardı ,hemen yataktan kalkıp sabahlığımı üzerime geçirdim .Hızla aşağı indim.Aşağıda hazırlık başlamıştı, annem beni görünce "şükür uyandın kızım" dedi."Niye uyandırmadınız anne ?" "Çok yorulacaksın zaten , git hemen duş al .Ben odana kahvaltı yollarım şimdi ."Kafamı sallayıp hızla merdivenleri tırmandım. Banyoya girip sıcak suyu açtım, sular yüzüme aktıkça içimde fırtınalar kopuyordu.Ağladım , bıraktım gözyaşlarımı, hep bunu yapardım zaten ağlamak için banyoya girmeyi beklerdim .Kimse bu acizliğimi görmemeliydi. Yarın her şey değişecekti, çok farklı olacaktı hayatım ve bunlarla nasıl baş edeceğimi bilmiyordum. Başa çıkabileceğimden bile emin değildim. Canım yanıyordu , göğsümün üzerine koca bir taş konulmuş gibi nefes alamıyordum. Tüm yaşadıklarımız geliyordu gözümün önüne ,ona karşı aciz kalıyordum , ama onunla olmakda güzeldi .Ama beni üzüyordu. Hıçkırıklarımı biraz dindirince musluğu kapattım. Bornozumu alıp üstüme geçirdim , banyodan çıkıp odama geçip yatağıma oturdum.Annem kahvaltı tepsisi göndermişti, biraz atıştırdım. Sonrada bornozumu çıkarıp kıyafetlerimi giydim.Saat 2 ye geliyordu , Anıl gelinliğimi alacaktı . Aramak için telefonumu elime aldım ama sonra vazgeçip yatağın üzerine bıraktım.Dünki olaylardan sonra -Yüzük ve çiçek- arayıp konuşamazdım. Yatağa oturup kafamı ellerimin arasına aldım.Ne yapacaktım ben ? Nasıl yaşayacaktım böyle ,çok çabuk kırılan bir insandım. Ve tanıyabildiğim kadarıyla Anıl da insanları çok çabuk kıran ve bunu zerre önemsemeyen öküzün önde gideniydi. Ben bu olayın içine nasıl düştüm ya diye düşünürken telefonum titredi. Elime aldım, Arda'dan mesaj gelmişti, hemen açtım. "Evleniyormuşsun" yazıyordu mesajda ben mesaja öyle salak salak bakarken bir anda telefon çalmaya başladı.Arda arıyordu , ne yapacaktım şimdi ? Açmasam ne diyecekti acaba diye düşünmekten günlerim geçmezdi.Oyüzden telefonu açıp kulağıma götürdüm .
- Alooo Sıııla
-Efendim Arda ,iyi misin ?Sarhoş musun sen ?
- Sıla ge-gerçekten evleniyor musuunnn?
- Arda sen sarhoşsun
-Cevap ver bana lütfen Sıla
Sondaki sesi titreyerek çıkmıştı , benimde içim titredi onu böyle görmek tuhaftı. Bir zamanlar onunla konuşurken kalbim ağzımda atardı bi dakika ya şuan öyle değil mi ?Hayır yine heyecanlanıyorum, tamam daha az hatta çok az heyecanlandım. Ne demek şimdi bu , hayır hiç bir şey demek değil. Yaptığından sonra ondan soğudum evet bu demek.Arda'nın konuşması beni üzsede fotoğrafı hatırlayıp kendime geldim.- Evet evleniyorum
-Na nasıl ya , nasıl yaparsın bunu ben sanmıştım ki ben ..
-Ne sanmıştın Arda ?Her ne sandıysan Buket ile öpüşürken de düşünüyor muydun bunu ?Bana bunu nasıl yaptınız ve şimdi tüm bunlara rağmen beni nasıl arayabiliyorsun?
- Sen sen nasıl, nasıl öğrendin?
- Bunun bir önemi yok , hatta sadece bunun değil artık senin söyleyeceğin hiç birşeyin önemi yok , kapatıyorum
-Sıla dur bak , bir anda oldu çok sarhoştuk , nasıl olduğunu anlayamadan öptü beni Buket .Sonrasında ikimizde çok pişman olduk bak yemin ederim ,eğer bunun için evleniyorsan vazgeç lütfen
-Saçmalama Arda tabiki bunun için evlenmiyorum,neden sizin için bir evlilik yapayım ki kendini çok önemsiyorsun. Ben Anıl'a aşığım ve yarın evleniyoruz .Bu konuyu hiç konuşmamışız sayıyorum
-Sıla lütfe-
-Dediğim gibi Arda iyi günler sana diyip telefonu kapattım. Demek bir anda olmuştu , ne kadar aptalım ya hemen herşeye inanmak zorundayım . Tabiki öyle diyecek . Yatağa uzandım ve yine telefon çalmaya başladı .Telefona bakınca arayanın Anıl olduğunu gördüm .Işte şimdi kalbim yerinden çıkacaktı , telefonu açıp kulağıma götürdüm.
- Sıla 10 saattir kiminle konuşuyorsun sen,istediğim zaman sana ulaşamayacaksam siktiğimin telefonu ne işe yarıyor?
- Hiç, bir arkadaşımla görüşüyordum.
- Kimmiş o arkadaş ?
- Ne için aradın Anıl ?
- Soruma cevap ver
-Buna zorunda değilim
-Evet zorundasın
-Neymiş beni buna zorunda bırakan şey ?
- Ben ve soyadım
-Henüz soyadını almadım Anıl
-Sıla söyle şunu, öğreneceğim zaten
-Anıl canımı sıkıyorsun , ne bu tavırların? Ne için aradın , yapmam gereken bir sürü iş var
-Benimde var ve ben şuan gelinlikçide hangisi senin gelin buketin diye bulmaya çalışıyorum.
-Adımın yazıyor olması gerek
-He evet yazıyor ama ben senin sesini duymak için aradım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tutam Aşk
Chick-LitEvlenmek zorunda bırakılan bir çiftin değişen yaşamı....Gözleri bir süre üstümde gezindi ,gözlerimi bulduğunda titriyordum.Ve onun anlamaması için dualar ediyordum. Bakışları öyle keskindi ki bir sonraki hareketini düşünmek bile istemiyordum. Yavaşç...