9.bölüm (Balayı 3)

302 4 2
                                    

İnanamıyorum , kafamı aşağı doğru çevirdiğimde elimin Anıl'ın o seksi bacağının üzerinde olduğunu gördüm. Ya bu nasıl bir rezil olma potansiyelidir, yaptığım her hareket de rezil oluyorum.Şu magma olayını tekrar düşünüp artık faaliyete geçirmeliyim. İpi bırakmışım birde elimi Anıl'ın bacağına koymuşum .Allahım sana geliyorum ,ateşe değmiş gibi geri çektim elimi . O suratındaki alaycı ifadeye ne demeli ? Yüzümü onun tersi yöne çevirip iki elim ile benim tarafımdaki ipi tuttum. Ama o hâlâ belimdeki elini çekmiyordu ve suratıma bakmaya devam ediyordu. Bense kızarmaya...
"Hadi yemek yiyelim artık "diyip salıncaktan indi .Sonra bana doğru uzandı "Kendim inebilirim " dediğimde omuz silkip masaya doğru yürüdü .Bir dakika ya bunun daha farklı olması gerekmiyor muydu? Anıl bana kıçını dönünce aşağı inmeye çalıştım ama çok fark vardı ,ya ne diye atar yapıyorsun neye güvenip yani.Bir daha rezil olamam diyip bıraktım kendimi salıncaktan aşağıya ve hop kıçımın üstünde buldum kendimi.Ağzımı tutamayıp çığlık atmamla Anıl da bana döndü.Beni yerde görünce adımlarını hızlandırdı sonra da bana doğru koştu.O koşarken tek düşündüğüm kaslı kollarıydı. Yanıma geldiğinde "Sıla ,iyi misin ?"diye seslendi başımı salladım."Kalk o zaman" diye öküzleşince kollarımı yere dayayıp doğrulmaya çalıştım. Ama bacağımdaki sızıyla "ahh"diyip yeniden oturdum. Yanıma çöküp uzun parmaklarını ayak bileğimde gezdirdi, o parmaklarını gezdirirken tüm damarlarım alev alıp yüzüme kan pompalamaya başladı.Canım yanarken bile onun dudaklarını nasıl düşünebilirim, yerden havalanmam ile kendime geldim. Anıl beni kucağına almış hızlı adımlarla ilerliyordu, masayı geçince "Nereye ?"diye sordum "Sayende hastaneye" diye cevap veren öküze "iyiyim gerek yok "diye çemkirdim. "Öyle mi , az önce öyle gözükmüyordu " " Bir an kalkamadım sadece bir şeyim yok" anında ayaklarımın üzerinde buldum kendimi. Ufak adımlarla masaya ilerledim , oturunca derin bir oh çekip kahvaltıya gömüldüm. Dün gece de bir şey yememişdim ve açlıktan ölmek üzereydim. Bana ufo görmüş gibi bakınca "Sayende gece de bir şey yemedim" diye çemkirdim. "Yiyecektin de ben mi durdurdum? "
" Sinirimden yiyemedim" " Niye sinirlendin ?" Işte bu cümle her şeyi anlatıyordu , benim salaklığımı, Anıl'ın umursamazlığını. O benim üzüldüğümün bile farkında değil , o beni umursamıyordu. Söyledikleri benim sol yanımı parçalamış bile olsa o benim farkında değil.Işte bu söylediklerinden bile daha çok canımı yakıyor.Beni umursamamasına niye üzülüyorum ki bu bir oyun demek istiyorum ama onu umursuyorum.Aptalın tekiyim bu kadar çabuk kendimi nasıl kaptırırım? Gözlerimin içine bakmaya devam edince "Hiç " dedim.Oda yemeğine odaklandı.Arka fonda Sezen Aksu çalarken ben yine kendime kızmaya devam ettim ,ne hissediyordum ben ? Aşık mı olmuştum , hadi canım.Yani tamam belki hoşlanıyordum ama hoşlanacak bir şey de yapmıyorduki. Bana doğru bir şeyler söyleyince kafamın içindeki Sezen Aksu şarkısını durdurup ne dediğine odaklandım ama yine beceremedim .Odaklandığım tek şey alt dudağıydı, o alt dudağının mükemmelliğiydi. Resmen sapıklaşmıştım daha önce kimse için böyle bişey düşünmemiştim Arda için bile şimdi yani libidomun artma sırası mıydı , hayır yani bu öküze karşı?
Kendimi topladığımda "Sana diyorum" diyerek elini yüzüme sallıyordu ."Hı ne dedin ?" " Kalkalım diyorum " kafamı salladım . Ve ayağa kalktım az önce sızlayan ayağım da şimdi daha hafif bir sızı vardı .Yavaşça arkasından yürüdüm , o muhteşem arabaya binip yeniden otele döndük.Odaya çıktığımızda ise hiç beklemediğim bir şey söyledi "Istersen sahile gidelim" ciddi misin bakışı attığımda ise "Fikrimi değiştirmeden hazırlan" diye emir verdi.Dişlerimi sıkarak pembe bikinimi alıp banyoya ilerledim.Üzerime siyah şort ve siyah tişört geçirip banyodan çıktım, mutsuzdum ve daha fazla rol yapacak gücüm yoktu doğrusu ama kendi aptallığımdı kendi kendime bir şeyler hissetmiştim.Neyse ki baştan farkedip kendime geliyorum yani umarım baştandır.Anıl da giyinmiş beni bekliyordu , yüzüne bakmadan odadan çıktım. Oda peşimden tabi.Asansöre binip giriş kata indik.Otelden çıktıktan sonra derin bir nefes aldım ,içerisi kasıyordu beni.Anıl güneş gözlüğünü takmış hızlıca ilerliyordu, benim ona yetişmem için depar atmam gerekiyordu. Sahile geldiğimiz de durup elini bana uzattı, ben nasıl dayanayım buna şimdi .Canımı yakıyor ama elini tutmak için yanıyorum. Zaten bir seçeneğim yok diyip elimi ona uzattım ve parmaklarımızı birleştirdim. Ateşe dokunmuşcasına yanan parmaklarım ile tüm vücudum alev aldı.Hafifçe esen rüzgar ile kokusu ciğerlerime doluyordu.Şezlonglardan birine eşyalarımızı bıraktıktan sonra yüzüme bakmadan "şurada arkadaşlarım var , yanlarına gidelim"
Hayır ne gerek vardı yani , kalsınlar orda yada sen git banene .Söylediğim hiç bir şey oraya gideceğimiz gerçeğini değistirmeyeceği için bir şey söylemedim. Arkadaşlarına doğru yürümeye başladığımızda yeniden ellerimiz birleşti, yanlarına geldiğimizde gözlüğünü çıkartıp belli belirsiz gülümseyerek selam verdi ."Oo" "Ooo kimler gelmiş " " Sen buralara uğrar mıydın? " sesleri yükselirken Anıl da "Alt tarafı bir yaz gelmedik be ne nankörsünüz " " Anıl sevgili mi yaptın hayatım?" Lafını duyduğum an beynimin karıncalandığını hissedip sese doğru döndüm platin sarısı upuzun kaynak saçlar ,solaryuma girmekten kapkara olan ten , squatı fazla kaçırmış popo , 2 km öteden lensim diye bağıran buz mavisi gözler ve silikonu fazla kaçmış memeler ile karşılaşınca gözlerimi kapatıp açtım. Anıl böyle tiplerden mi hoşlanıyordu ? Iy yani. Hayır bide hayatım diyor.Bu lafla herkes bana dönerken Anıl onlara dönüp " Karım" dedi .Karım ne be öküz, eşim olacaktı o." Yok artık"
" Hadi be " kızların gözlerindeki o kıskanç ifade yemin ederim öldürür yani öldürmesede sakat bırakır , öyle bir bakıyorlar ki.Bende onlara ben kaptım , çocuk benim bakışı atıyorum tabiki.Az önceki kız yanımıza doğru ilerleyip elini Anıl'ın koluna koyup "Aa hayatta inanmam , şaka yapıyorsun değil mi ?" Ben öldürücü bakışlarımı ikisi arasında gezdirirken Anıl rahatsız bir şekilde kızın elini kolundan ayırıp "Ben şaka yapmam " dedi ve beni daha çok kendine çekti ."Oğlum hayırdır ?" Diyen çocuğa "Oğlum aşık olduk evlendik, bu kadar " diye sertçe konuştu. " Abi ya bakma sen bunlara ,mutluluklar " diyen başka bir çocuk ile konuşma dağıldı ."Valla güzel kız kapmışsın" diyip çarpıkça gülen başka bir sarışın çocuk elini uzatıp "Selim" diyince Anıl önce kasıldı sonrada çocuğun bileğinden tutup sertçe ittirdi.
" Dostum evli kadınlar ilgimi çekmiyor " diye sırıtınca "Ulan şimdi sana bir çakarım,ilgi odağın bambaşka olur" diye böğüren Anıl'a ağzını fermuar işareti yaptı ve şezlonga uzandı Kızlar kıskanç bakışlar atarken ben bundan garip bir şekilde haz duyuyordum.Anıl'a sahip olma hissi güzeldi çok güzeldi.Bir süre daha öyle dikilip konuştuktan sonra Anıl belimdeki elini ayırıp elimi tuttu ve o gereksizlerin yanından ayrıldık .Anıl bu tarz kızlardan mı hoşlanıyordu yani böyle yapay ,sanane kızım diyen iç sesimi dinleyip sustum .Eşyalarımızın olduğu şezlonga gelince Anıl tişörtünü çıkardı "Hadi denize girelim" " Ben girmeyeceğim"
" Yanımdan ayrılmayacaksın , ben nereye sen oraya " " Ne niye ?" " Dün iki dakika yalnız bıraktım ,sonrasını biliyorsun" " Kalkmayacağım buradan tamam mı ? " "Hayır , hadi çıkar üstünü gidelim" " Ya istemiyorum ,sen git " " Yanımdan ayrılmayacaksın "
" O zaman sende gitme Anıl " "Hayır ben denize girmek istiyorum " " Ben istemiyorum " umrumda mı bakışı attıktan sonra bana doğru yaklaşıp tişörtümü alttan tutup yukarı doğru kaldırıp çıkardı . Ben öylece kalırken kendimi toplayıp "Napıyorsun be " "Hiç ,ciddiyetimi görmen için " dedi .Allahın öküzü ya gözlerimi devirip şortumu bacaklarımdan indirdim , gözlerimi ona doğru yönelttigimde bakışları bacaklarımdaydı, hafifçe kızarsamda ilgisini çektigimi bilmek güzeldi ,helede böyle bir öküz tarafından ."Yine bikini?"
" Normal olarak" diye yanıtladım."Bundan sonra normal olmamaya alış o zaman " gözlerimi devirip denize doğru ilerledim .Anıl da yanıma gelip elimi tuttu."Yani çok pardon ama denize girerken kim görecek?" Diye sorunca kafasıyla sol tarafı işaret edince kafamı o yöne çevirip baktığımda az önce ki sarışın yelloz ve tayfasının tırnaklarını kemirerek bize baktığını görünce hafifçe kıkırdadım. Ve anıla doğru biraz daha yakınlaştım, ciğerlerime dolan kokusu içimi kıpırdatırken masada düşündüklerimi hatırlayınca sol yanım sızlıyordu. Yine de anın tadını çıkarmalıydım diye düşünüp kendimi ona bıraktım.Haziran ayında olduğumuz için su daha ısınmamıştı ve içim titriyordu.Tuttuğum elini daha çok sıkınca "Üşüdün mü ?" Diye sordu,ona bakmadan "Biraz " dedim."Dalarsan ısınırsın" ciddi misin bakışı atıp titrememe devam edince öne doğru hamle yapıp suya daldı tabi benim elimde ona yapışık olduğundan bende dalmış bulundum.Elimi bıraktığında nefes nefese kalmış bir halde suyun üzerine çıktım . Ciddi anlamda sinirlenmiştim ama sudan çıktığındaki o yüz ifadesi o kadar komiktiki ağzıma elimi bastırarak kıkırdadım. Yani insan böyle tanrı gibi birinden limon yiyen bebek suratı beklemiyor .Ne oldu bakışı atınca gülmeyi kesip ciddileştim. "Niye beni de çekiyorsun ya " " Pardon elini unutmuşum" gözlerimi devirip "Evet baya bütünleştiniz" dedim ve suya daldım . Nefesimin yettiği kadar ilerleyip sudan çıktım .Onunda bana doğru yüzüğünü görünce tekrar dalıp hızlıca ilerledim , bir süre sonra belimden yakalayan eller ile irkilip sudan çıktım "Güzel şov "diyip piç sırıtışı yaparken tek düşünebildiğim belimdeki elleriydi.Iskelede bizi dikizleyen kızları görünce kollarımı Anıl'ın boynuna dolayıp kendimi ona yapıştırdım.O an afallayan yüz ifadesine saatlerce gülebilirdim ama kudurtmam gereken bir kaç kız vardı.O yüzden suratına gülümseyip
" iskelede bizden gözlerini ayırmayan büyük bir topluluk var" dediğim de beni ekseninde döndürüp çaktırmadan iskeleye baktıktan sonra kafasını eğip kulağıma yaklaştı ."Alışmaya başladın ha" diyip dudaklarını boynuma bastırdı , o anda boynumun alev almamasının tek sebebi suda olmamızdan başka bir şey değildi kesinlikle.Stres olup kendimi biraz geriye çekmeye çalışsamda Anıl'ın ellerini belimde hissetmem ile olduğum yere çakıldım. Çarpan dalgalara eklenen kalbim ağzımdan çıkma noktasına geliyordu ,hızlıca ittirdikten sonra "Üşüdüm, çıkalım" yüzündeki o gıcık gülüşüyle kafasını salladı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Tutam AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin