Laura's pov
"Wat??" Roep ik verbaasd uit. Dat is het enige woord wat ik kan uitroepen. Op dit moment spoken er zo veel vragen door mijn hoofd heen, maar uitspreken lukt me niet, mijn mond werkt op één of andere manier niet zoals ik het wil. Langzaam zakken mijn handen uit zijn nek naar moedeloos op mijn schoot. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Wat ik wel weet is dat ik er vooral heel erg ongemakkelijk word bij het beeld dat Matthy vanmiddag iets met een stripper heeft gedaan ofzo. Bij deze gedachten loopt er een rilling over mijn rug heen. Ba, ba, ba.
Ik hoor Matthy iets zeggen, maar het lijkt wel alsof ik verdoofd ben en niks hoor. Zachtjes voel ik Matthy zijn vingers die mijn kin optillen, zodat ik hem wel moet aankijken. Ik kijk hem in zijn blauwe ogen die bedroefd staan. "Mag ik het uitleggen?" Vraagt hij zachtjes en ik knik mijn hoofd, ik snap er namelijk geen bal van. "Ten eerste wil ik zeggen dat het me echt spijt. Ik had echt anders met de situatie om moeten gaan. Als ik de tijd zou kunnen omdraaien dan had ik dat gedaan... We gingen dus een video opnemen waar we cadeautjes gingen uitpakken. We hadden geld gegeven aan youtubers, zodat zij dat uit konden geven aan cadeaus. Nou dat was allemaal prima, er zaten soms echt kut dingen tussen, maar ook wel leuke dingen, zoals een platenspeler en een cursus vuurspuwen. Wat trouwens echt super vies was." Matthy trekt een vies gezicht als hij weer terug denkt aan vanmiddag en er ontstaat een klein glimlach op mijn gezicht. Al snel praat hij weer verder. Ik merk dat hij gespannen is en zijn stem klinkt ernstig. "Na al die cadeaus was er nog één over die voor één persoon was bedoeld. We gingen loten en mijn hoofd werd getrokken uit de foto's. Toen ik er achter kwam dat Frank Slotta dit cadeau had gekocht, wist ik dat het foute boel was." Matthy stopt met praten en haalt zijn hand door zijn haar en zucht nog eens keer diep.
"Nou en toen moest ik dus op een stoel gaan zitten in het midden van de kamer en even later kwam er een stripper naar binnen. Het was echt verschrikkelijk. Ik wil er eigenlijk niet eens over praten. Toen ik vanmiddag thuis kwam, heb ik mezelf even helemaal schoon geschrobt onder de douche, want ik voelde me echt vies." Het is even stil tussen ons, ik staar voor me uit naar een dood punt net naast Matthy zijn hoofd. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken, zeggen of doen. Het enige wat ik voor me zie is dat er een vrouw rond Matthy aan dansen is of ik weet ik veel wat ze gedaan heeft. Wil ik het eigenlijk wel weten? Nee, dankjewel. Ik ben niet echt boos, eerder teleurgesteld, want Matthy had er ook niet voorgekozen om dit te doen, misschien had hij wel de keuze om te zeggen dat hij niet wilde doen, maar ja. We kunnen de tijd jammer genoeg niet terug draaien dus het is zo en we moeten dealen met dit probleem.
"Heb je er van genoten?" Matthy kijkt me verbaasd aan van mijn spontane vraag en ik haal mijn schouders op. "Nee, zeker niet. Hoe moet ik van zoiets genieten, als ik een vriendin heb, die prachtig is en als je vrienden achter je, je uit zitten te lachen. Niet te vergeten dat er nog meer mensen in de kamer staan met een camera op je gericht. Ik vond het echt verschrikkelijk, ik vind het al erg als ik in het middelpunt sta, moet je nagaan met een vreemde die om je heen staat te dansen." Als Matthy dat zo vertelt met een verafschuwende blik op zijn gezicht wil ik hem heel graag geloven, maar hij blijft toch een man die van vrouwen houdt, dus ik vind het ook niet heel raar als een man dat leuk vind. Ookal heeft Matthy al veel vertelt, ik wil nog een vraag stellen.
"Was ze mooi?" Vraag ik. Matthy kijkt me een beetje twijfelend aan, alsof hij wel 'ja' wil zeggen, maar juist niet durft. Als mannen je zo twijfelend aankijken dan is gewoon vaak 'ja'. "Ja dus." Zeg ik dan en kijk naar beneden en speel met mijn vingers, dat doe ik vaak als ik me een beetje onzeker voel. "Het was vooral een ordinair, vies wijf met dikke tieten en een dikke kont." Matthy kijkt me een beetje moeilijk aan als hij de stripper omschrijft. Ik heb zo gezegd geen grote borsten of billen. Ik ben niet zo geschapen en in een vorige relatie is het zelfs uit gegaan, omdat hij me niet meer aantrekkelijk vond. Mijn borsten en billen waren te klein volgens hem. Dat heeft toen wel echt even pijn gedaan. Ik heb toen echt even getopt met mijn lichaam, maar kwam erachter dat ik gewoon mooi was, zoals ik was en me niet hoefde te veranderen. Dat heeft me wel wat tijd en moeite gekost, maar ik heb mijn lichaam nu geaccepteerd zoals het is en ik vind het prima, als anderen het niet mooi vinden, kunnen ze van mij apart weg gaan en naar een ander opzoek gaan, ook al zou dat mij ook heel veel pijn kunnen doen.
Matthy merkt dat ik al een tijd stil ben en pakt mijn handen vast om mijn aandacht te pakken. "Wat is er? Je weet dat je me alles kan vertellen." Zegt Matthy met een kleine grijns op zijn gezicht, als hij hetzelfde zegt, wat ik ook een half uur geleden zei, maar dan tegen hem. "Ik zat alles gewoon even te verwerken." "Snap ik." "Je moet wel weten dat ik je niet altijd zo makkelijk ergens van af laat komen, want O wee, als dit nog een keer gebeurd, dan zwaait er echt wat." Zeg ik zwaaiend met mijn vinger richting Matthy zijn gezicht met een streng gezicht. "Nee, ik zal het niet meer doen, ik zou niet eens durven." Zegt Matthy als hij zijn handen omhoog houdt en een bange stem opzet. Ik grinnik om zijn reactie en buig me naar hem toe om hem een kus op zijn mond te geven. "Het spijt me echt." Zegt Matthy als hij zich terug trekt uit onze kus. Ik leg mijn handen in zijn nek en kriebel met mijn nagels over zijn achterhoofd heen. "Je bent perfect." Glimlacht Matthy. "Niet." Ga ik er tegen in. "Voor mij ben je perfect." De vlinders ontwaken in mijn buik en het voelt even alsof ik zweef. Hij zo lief als hij zoiets zegt, dan smelt ik gewoon en vergeet ik alle negatieve dingen.
Matthy buigt zich weer naar me toe en zoent me vol op mijn mond. Ik zoen hem terug en voel zijn tong om toestemming vragen, die ik hem gelijk geef. Zijn handen vinden zich een weg naar mijn nek en schuift mijn haar achter mijn oor. Langzaam beweeg ik mijn heupen richting die van hem en schuur zachtjes langs hem heen. Matthy laat een kreun van genot, maar deze wordt gesmoord door onze lippen. Ik grijns door zijn geluiden en beweeg mijn heupen nog een keer heen en weer, waarna Matthy mijn heupen strak vast pakt en in mijn kleding knijpt. Hij laat mijn lippen los en gooit zijn hoofd naar achter en mompelt wat woorden. Allebei onze adem is stuk zwaarder geworden, het voelt alsof ik een paar minuten heb gerend, zo snel gaat mijn adem. Ik heb echt een slechte conditie, niet normaal.
Voordat Matthy weer omhoog kan komen met zijn hoofd, duik ik zijn nek in en begin met kusjes te zetten op zijn huid. Al snel begint Matthy nog sneller te ademen en zuig ik zachtjes in zijn huid. "O mijn..." kreunt Matthy en mompelt dan nog een paar keer mijn naam. Mijn handen vinden een weg naar de zoom van zijn t-shirt en duw het een stukje omhoog. Matthy begrijpt de stille hint en trekt het T-shirt over zijn hoofd heen. Ik bewonder zijn lichaam even en laat mijn vinger over zijn borst en buik gaan. Net voordat ik bij de rand van zijn onderbroek ben laat ik mijn vinger weer omhoog gaan om hem net een beetje te teasen.
Ik wil net mijn lippen op die van Matthy planten, als Matthy me stevig vastpakt bij mijn heupen en me voorzichtig op mijn rug op de bank neerlegt. Van schrik laat ik korte kreet, maar al snel duwt Matthy zijn lippen al weer op de mijne. Onze zoen wordt steeds intenser en de adrenaline giert door mijn lichaam. Binnen een paar minuten liggen Matthy en ik alleen nog in ons ondergoed. Ik laat mijn handen over zijn rug glijden richting zijn boxer en trek hem aan de rand naar beneden. Matthy haalt zijn lippen van de mijne af en klimt van de bank af op zoek naar zijn broek waar hij zijn portemonnee uithaalt. Nu Matthy van me af is en ik zijn warmte niet meer voel, voel ik me echt een beetje exposed. Ik lig hier zo op mijn rug in mijn ondergoed op zijn bank. Al snel komt Matthy weer tussen mijn benen liggen met een condoom in zijn handen. "Je bent zo mooi." Matthy laat zijn ogen over mijn lichaam gaan en ik word er bijna verlegen van. Voor ik het weet is al ons ondergoed verdwenen van onze lichamen.
Ik sluit mijn ogen en overal over mijn lichaam voel ik de lippen van Matthy. Ik voel zijn handen mijn benen verder spreiden en niet veel later voel ik zijn vinger bij mijn allergevoeligste plekje. Stilletjes laat ik een kreun en til mijn heupen op bij zijn aanraking. "Oh, je bent zo nat." Ik open mijn ogen en kijk in de ogen van een grijnzende Matthy. "Matthy, ik wil je nu." Kreun ik. Ik kan echt niet meer wachten, het duurt me nu echt te lang, voorspel heb ik verder niet meer nodig. Wat ik nodig heb is Matthy, alleen hem. Matthy knikt snel en doet snel een condoom om en zet dan zijn dop tegen mijn opening neer. Langzaam duwt hij zich zelf naar binnen en ik kreun bij het gevoel. De woonkamer wordt gevuld met geluiden van onze huid die tegen elkaar aan stoot en onze kreunen. Al snel voel ik mijn hoogtepunt opkomen en Matthy legt zijn vinger op mijn plekje en ik begin nog harder te hijgen. "Ik ga komen." Kreun ik uit en een paar seconden later voelt het alsof mijn lichaam uitelkaar spat door het overweldigende gevoel. Matthy blijft door stoten en na een paar harde en lange stoten komt Matthy met een luide kreun. Ik pak zijn bezwete gezicht vast, haal mijn hand door zijn en leg mijn lippen dan op de zijne voor een korte zoen. Matthy zakt door zijn ellebogen en gaat met zijn hoofd op mijn borst liggen. "Je bent de beste." Hoor ik hem zuchten. Ik kriebel met mijn vingers door zijn haar en geef hem een kus op zijn hoofd. "Jij ook." "Nee, ik meen het." Matthy haalt zijn hoofd van mijn borst af en kijkt me aan met zijn blauwe ogen. "Ik zie jou veel liever dan 1 of andere stripper. Ik ben heel graag bij jou en bij niemand anders." "Ik ook heel graag bij jou." Ik geef hem een kus op zijn mond en de glimlach op mijn gezicht is er niet meer vanaf te slaan. "Ik hou van jou." "Ik hou van jou."
JE LEEST
Ik zag je staan/ Matthy het Lam
FanficLaura de Jong 23 jaar, komt uit een klein dorpje en woont daar al haar hele leven. In het dagelijks leven werkt ze als juf op een basisschool. Haar beste vriendin wilt haar heel graag koppelen aan een leuke jongen. Ze vindt dat Laura al te lang sin...