Zar zor geldiğim eve kısa bir bakış atıp zile bastım yorgunlukla.
Kalbim hâlâ deli gibi atarken dışarıya bunu yansıtmamaya çalışıyordum.
Kalbimde yeniden hissettiğim sızıyla elimi sol tarafıma atıp acıyı almak ister gibi ovdum sızlanarak.
"Ayy kızım delirdin mi elini çeksene zilden" diye çığıran Nermin teyzeye baktım şaşkınlıkla.
"Kız kime diyorum ben " dediğinde elimi hızlıca zilden çekip kahkaha atmaya başladım.
Tüm sinir sistemim bozulmuş iyice kafayı yemiştim bir günde.
"Kusura bakma Nermin aşkım dalmışım" diyip içeriye girdim.
Yüzüne baktığımda gözlerinde gördüğüm hüzünle yüzümdeki gülümseme solup yerini dolu dolu gözlere bıraktı.
Kollarımı tombul bedenine sımsıkı dolayıp " merak etme sen hiçbir şeyii,ben şimdi gidip konuşacağım onunla tamam mı " dediğimde duyduğum hıçkırık sesiyle biraz daha sıktım bedenini.
Yanağına kocaman bir öpücük kondurup " hadi ama ağlama,bak üzülüyorum " diyip dudak büzdüm.
"Tamam yavrum tamam ağlamıyorum hadi git onun yanına " dediğinde başımı sallayıp Ali'nin odasına doğru yürüdüm.
Kapının önünde birkaç saniye durup derin bir nefes alıp kapıyı tıklatıp "gel" komutunu duyduktan sonra içeri girdim.
Öylece yatağında oturmuş yeri izliyordu.
Kalbimdeki sancı artarken dolan gözlerimi kırpıştırdım yaşları geriye göndermek için.
"Ali'm" diye seslenip bana bakmasını bekledim.
Başını ağır ağır kaldırıp gözlerimin içine baktığında kalbime bir darbe daha yedim.Ağlamıştı...
Gözleri kan çanağına dönecek kadar çok ağlamıştı hemde.
Erkek adam ağlamaz derlerdi ama o canı yandığında ağlardı zehrini döke döke.
Oturduğu yerin yanına eliyle bir iki kez vurup "gel otur" dedi boğuk sesiyle.
Yavaş yavaş yanına gidip gösterdiği yere tam yanına oturdum.
Başımı omzuna yaslayıp bacağının üzerinde duran elini tuttum.
Elini uzun uzun öptükten sonra kalbime bastırdım sımsıkı.
"Üzülme demek istiyorum ama yapamıyorum Ali'm. Sana yaptığı şeyi sindirmen zor olacak ama yanlız değilsin biliyorsun. Ben varım annen var. Bırak Ali'm kendi dengiyle yaşasın sana layık değil öylesi"
"Ona aşığım ben Asya'm ömrüm boyunca bir onu sevdim ben,ondan başkasına kördüm ben yıllardır. Bekle dedi bekledim,bir ömür de olsa beklerdim. Niye yaptı bunu bana "
"Neden,niye diyerek bir yere varamayız ki,ya siz evlendikten sonra yaşasaydın bu durumu o zaman ne olacaktı. Bazı şeyleri kabullenip hamd etmek gerek Rabbimin bir bildiği vardır Ali'm isyan etmek ne haddimize " dediğimde derin bir nefes aldı.
Elini omzuma atıp beni kendine biraz daha çekip" sen olmasan ne yapardım be kızım " dediğinde sesindeki kırgınlık canımı yakıyordu.
"Aman ne yapacaktın, mahalledeki kurtlara yem olacaktın alt tarafı" diyip kahkaha attım.
"Anma şunları korkuyorum "
" 1.90'lık adamsın 1.50'lik iki kızdan korkuyorsun püh yazıklar olsun " dedim yeniden gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Saplantı
Mystery / ThrillerYüzümde hissettiğim dokunuşlarla birbirine yapışmış olan gözlerimi zar zor aralamaya çalıştım. Yüzümden kayan el yavaş yavaş boynuma inerken bir türlü gözlerimi açamıyordum. Üzerimdeki geceliğimin varlığı yok olurken yattığım yerden kalkmak çırpınma...