HERKESE MERHABA YENİ BÖLÜME GEÇMEDEN ÖNCE ŞURAYI OKURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
BÖLÜM OKUNMA SAYISI 400-500'LERDE NEREDEYSE FAKAT VOTE SAYISI 50'Yİ BİLE ZOR BULUYOR.
BÖLÜMLERE SINIR GETİRME KARARI ALDIM UMARIM ANLAYIŞLA KARŞILARSINIZ.
SINIR:100 VOTE.
SINIR GEÇTİĞİNDE YENİ BÖLÜM GELECEK İYİ OKUMALAR 🦋
Kolumdaki acıyla inleyerek gözlerimi açtığımda nerede olduğumu anlamaya çalıştım.
Bakışlarım aşağıya kaydığında sağ elimin yarısı sargı beziyle kaplanmıştı.
Yaptığım şeyleri hatırladığımda derin bir iç çektim.
Kapının önünden gelen seslere kulak kabartıp duymaya çalıştım.
Ali ve farklı biri hararetli bir şekilde konuşuyordu sanırım.
"Bunu ona söyleyemem, öğrenirse bir daha yüzüme bile bakmaz nasıl yaşarım onsuz " diye bağıran Ali'yi duyduğumda kaşlarımı çattım.
Aniden açılan kapıya baktığımda içeriye giren hemşireyi umursamayıp Ali'yi aradım gözlerimle.
Tam kapının karşısında durmuş yanındaki adamla el kol hareketleri yaparak konuşmaya devam ediyordu.
Onu izlediğimi hissetmiş gibi başını çevirip baktığında göz göze geldik.
Yanındaki adama birkaç şey daha söyleyip hızlıca yanıma gelip kollarını bedenime sardı.
"Çok korktum güzelim" dediğinde içimde bir yerlerde derin bir huzursuzluk baş göstermişti.
"Sorun yok iyiyim" diyip sessizce bekledim.
Hemşire serumu değişip çıkarken " annem nerede" diye sordum dehşetle.
Dünden beri annem aklıma dahi gelmemişti.
Yaşadığım iğrenç şeyler aklımı başımdan almış beni mahvetmişti.
"Hiştt korkma,ben benimkini de yanına verip köye yolladım" dediğinde şaşkınlıkla yüzüne baktım.
"Ne alaka Ali neden yaptın bunu"
"Başın belada çünkü, evine odana kadar girip seni taciz eden adamın aklı estiğinde annene zarar verebileceğini hiç mi düşünmedin" dediğinde gözlerim doldu.
"Nasıl ikna ettin" diye sordum başımı eğerek.
Çenemden nazik bir şekilde tutup başımı kaldırdı.
"Köydeki kızı hatırlıyor musun,annemlerin benim için konuştuğu " dediğinde hatırladım der gibi başımla onayladım.
"Köye gidip kızı incelemelerini her şeyin en ince ayrıntısına kadar araştırmalarını ve hoşuma giderse evleneceğimi söyledim " dediğinde ağzım açık kaldı.
"Ne yaptın sen Ali "
"Yapılması gereken buydu bende yaptım kapat konuyu" dediğinde dikkatle yüzünü inceledim.
"Benden ne saklıyorsun" dediğim gibi hızlıca başını kaldırıp yüzüme baktı.
Gözlerindeki telaş birkaç saniye içinde yok olurken " bişey sakladığım falan yok " diyip oturduğu yerden kalktı.
"Ben bi çay alıp geleyim " diyip hızlıca odadan çıktığında arkasından bakakaldım.
Başımı yastığa bırakıp gözlerimi yorgunlukla kapamıştım ki yeniden kapı sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Saplantı
Mystery / ThrillerYüzümde hissettiğim dokunuşlarla birbirine yapışmış olan gözlerimi zar zor aralamaya çalıştım. Yüzümden kayan el yavaş yavaş boynuma inerken bir türlü gözlerimi açamıyordum. Üzerimdeki geceliğimin varlığı yok olurken yattığım yerden kalkmak çırpınma...