U hlavy mi začal zvonit budík. Chtěla jsem se pro něj natáhnout, ale nějak jsem to nedopočítala a skončila na zemi. Sýkla jsem bolestí a převalila se na záda. Očekávala jsem že se Marcus začne smát, ale nic jsem neslyšela. Otočila jsem hlavu k jeho posteli a zjistila že tam není. Pokrčila jsem rameny. Dneska večer je ples, na který nemám v plánu jít. Nesnáším tyhle akce.
Pomalu jsem se zvedla a šouravě došla až ke skříni. Vyndala jsem školní uniformu a hodila jí vedle na postel. Triko, které jsem měla na sobě jsem si přetáhla přes hlavu. Oblékla jsem si košili, sukni i kravatu. Sako jsem nechala na posteli a přešla k zrcadlu. Přešla jsem do koupelny a udělala svojí ranní hygienu.
Včera jsem nad tím přemýšlela a musím se Marcuse zbavit. Zařídím aby šel do pokoje k Shabnamovi. Došlo mi že jestli chci aby přežil, musím ho od sebe dostat co nejdál. Obzvlášť kdyby Chicko řekl otci, že spolu mluvíme. Myslel by si že se pouze snaží získat peníze z naší rodinné 'firmy'. Nebo že mě rozptyluje.
Popadla jsem tašku i s učebnicemi a vyšla na chodbu. Nikdo tu nebyl. Většina si přivstane aby se mohli navzájem provokovat. Což mě se netýká, vstávám jako jedna z posledních.
Vyšla jsem po schodech na chodbu kde jsou skříňky. Někteří si z nich vyndavaly učebnice a někteří si prostě povídali. Zahlédla jsem Marcuse. Šel vedle Shabnama a o něčem mluvili. Přešla jsem ke svojí skříňce a hodila do ní tašku. Nebudu jí teď potřebovat. První hodinu budeme střílet šipky pomocí foukacích trubic.
Zaslechla jsem křik a otočila se. Billy měl na jedné z rukou přicvaklou pastičku na myši. Všichni se začali smát, až na mě. Snažil se smát aby zamaskoval bolest ale bylo to naprosto očividný. Protočila jsem oči a šla k němu. Popadla jsem jeho ruku a rychle s tím škubla. Zakřičel ještě víc než předtím. Nečekal to a tak se nestihl nijak bránit. Začalo zvonit a já ho za ruku táhla ke třídě. Pastičku jsem zahodila a šla dál.
Nesnáším, když si myslí že jsou víc než oni. Jen díky jejich rodinám a penězům.------------------------------------------------
Stála jsem na začátku řady hned vedle Marcuse. Měla jsem na sobě mikinu školy a tepláky.
"Foukací zbraně používali lidé v Nikaragui tisíce let. Než jim sověti dali mizerné kalašnikovi. Aby jste je mohli použít musíte se zcela soustředit"
Naše učitelka se dramaticky odmlčela.
"ukažte co ve vás je"
Stoupla si přímo před nás mezi figuríny. Popadla jsem tyčku a foukla. Trefila jsem střed. Se zbraněmi mi to vždycky šlo. Podívala jsem se na Marcuse. Držel to úplně špatně a pak není divu že šipka jen vypadla. Radši nic neříkal a šel dozadu fronty.--------------------------------------------
Další hodina byly jedové laboratoře. Vařily jsem Mellow Yellow, halucinogení lektvar. Sledovala jsem jak to Marcus "omylem" vylil na nějakého kluka. Učitel poté všechny nechal, až na něj, jít. Ocenila jsem, že jsme díky němu měli kratší vyučování. Šla jsem ke svojí skříňce která je vedle Sayi. Maria nás obě přemlouvala aby jsme šli na ten ples dědiců.
"nevím, ples může být fajn"
Otočila se na mě když jí Saya ignorovala."Radši sním sklo"
Zabouchla jsem skříňku a opřela se o ní."ve stone je show"
Saya se k nám oboum otočila."máme zákaz"
Zívla jsem."no jasně, vyhazovač z drzýma rukama."
"Už moc ne po tom co jsme mu spolu udělali"
Trochu jsem se zasmála. Byl to jeden z mála dobrých zážitku které mám na tuhle školu. Marcus kolem nás prošel, vypadal jakoby viděl ducha. Co mu Jürgen řekl? Pokrčila jsem rameny a dál se o něj nestaral.------------------------------------------
U pultu s obědem jsem si nabrala... vlastně ani nevím co to bylo. Nejspíš to bývala zelenina. Lexi, Petra a Billy se o něčem vedle mě bavili, ale já neposlouchala. Stále jsem nevymyslela jak se zbavím Marcuse. Nejradši bych to nedělala ale musím, pro jeho vlastní bezpečí.
Najednou bylo u stolu ticho. Zvedl jsem hlavu a na všechny se podívala. Pohledem přejížděli stoly okolo. Udělala jsem to stejné. Všichni, doslova všichni, na nás zírali. Někteří se pousmívali a druzí se tvářili znechuceně. Věděla jsem že je něco špatně ale netušila jsem co. Dokud k nám nepřišel Chicko.
ČTEŠ
Deadly Class- Lost
FanfictionScarlett Young, teenager po kterém její rodiče chtěli aby se naučila zabíjet. Ale potom co to udělá pro ně odmítne cokoliv dalšího dělat. Proto jí pošlou na školu kde by se to měla naučit. Ale místo toho potká kluka, kluka který v ní vyvolá pocity o...