Cvokárna

334 12 0
                                    

Po vyučování jsem se z uniformy převlékla do tmavě červeného trika a světlých džínů. Lehla jsem si do postele a usnula. Jenže po přibližně hodině mi někdo vtrhl do pokoje. Byla jsem moc líná na to abych se zvedala, takže jsem dotyčné moc neřešila a hlavu nechala zabořenou v polštáři. Jen jsem mávla rukou aby věděli že jsem vzhůru. Měla jsem totiž menší tušení kdo by to mohl být.

"Scarlett"
Promluvil jeden z linových poskoků.

"Mhm?"
Mám příšernou kocovinua, opradu se mi teď nikam nechce. Ale oni to viděli jinak. Dva ke mě přistoupili, chytili mě za ruce a sundali z postele. Společně s jejich doprovodem jsem vyšla z pokoje. Všichni na chodbě mi ihned věnovali pozornost a nutně to potřebovali komentovat. Je to u nich jako nemoc.
"Vyřiďte Linovi že jestli zabiju Chicka, je to na něj. Neměl mě tam s ním zavírat."
Došli jsme k místnosti do které mě jen strčili a hned zamkli. Super, musím tady vydržet dva dny s Chickem a Viktorem. Sedla jsem si ke stolu vedle Sayi. Pozdravila jsem jí pokynutím hlavy a plánovala jsem pokračovat ve spánku. Jenže vešel Lin a já věděla, že jestli mám v plánu žít měla bych se probudit.

"Mistře Line"
Mávl na něj Chicko s nožem v ruce.
"při vší úctě, tohle musí bejt omyl. Nic jsme neudělali."
Ředitel si stoupl přímo před nás. Podíval se na něj se zvednutým obočím a obličejem říkajíc 'to myslíš vážně?'. Chicko ihned začal víc přemýšlet nad tím co říká. Neuvěřitelné.
"Jo, fajn. Ale jestli je to kvůli tý bitce, kde je Will?"

Viktor se přihlásil a tím přitáhl mojí pozornost.
"Viktor jen pozval tuhle hnusnou krysí holku na ples."
Ukázal na Petru. Usmála jsem se na něj a on se na mě podíval.

"Až tohle skončí, vyříznu ti jazyk."
Nepřestávala jsem se usmívat dokud Lin nepraštil holí do stolu u kterého jsem seděla. Protočila jsem oči a otočila se dopředu.

"a já jsem jen dala ránu náckovi kterej se..."
Petra větu nedořekla kvůli Linovo pohledu.

"chytili vás."
Praštil do dalšího stolu ale já nevím proč, jelikož jsem se stále neotáčela. Nechci aby viděl že mám zavřené oči a napůl spím.
"Agoge. Spartská výuka, která ze vzteklých řeckých kluků udělala ty nejlepší bojovníky. Měla tři hlavní zásady."
Cítila jsem jak de znovu dopředu a tak jsem oči otevřela.
"Konformita, disciplín a oddanost spartě i před vlastními zájmy"
Mnich přišel k Saye a chtěl jí vzít její katanu ale ona jí stihla chytit.

"chceš přijít o ruku?"
Lina to očividně naštvalo a tak holí praštil do našeho stolu. Přičemž by mě trefil kdybych neuhla. Saya se lekla a katanu pustila.

"Podlehli jste nízkým pudům"
Odmlčel se.
"rivalitě"
Mnich takhle začal obcházet všechny.
"strávíte víkend zamčení v téhle místnosti, rozímejte nad mým zklamáním"
Linovo poskok se najednou zastavil u mě.

"Ale já nic nemám"
Nervózně jsem se zasmála.

"placatku"
Nastavil ruku.

"Ale no tak, Line."
Otočila jsem se k němu. Nic neřekl ale jeho pohled mi řekl dost. Protočila jsem oči, vyndala jí z kapsy a dala mu to. Střízlivá to tady nemám šanci vydržet. Naposledy nás všechny zpražil pohledem a odešel. V místnosti nastalo ticho které mě překvapilo. Minimálně Viktor obyčejně nevydrží chvíli zticha.

O pár hodin později se každý snažil nějak zabavit. Marcus si kreslil do sešitu s nohama na stole. Už několikrát jsem cítila jak na mě zírá ale dělala jsem jako bych si toho nevšimla. Saya tahala šňůru od kapuce sem a tam. Pořád dokola. Viktor si vzal pár tlustých knížek a začal posilovat. Chicko začal razítkovat na lavici s ďábelským úsměvem na ústech. Petra si v polospánku hrála se žvíkačkou. A ten kluk kterého neznám si soustředěně motal provázek kolem prstu. Koutkem oka jsem viděla že Saya tu tkaničku vytáhla úplně. A co jsem dělala já? Bouchala jsem hlavou o stůl a doufala že omdlím na otřes mozku. Kdyby mě zavřel samotnou nestěžovala bych si. Po nějaké době si Say vylezla na jednu z knihoven a Viktor začal posilovat na Marcusovo lavici. Ja si zase pro změnu lehla na zem a pomocí nohou jsem se točila dokola. Marcus po místnosti začal házet karty, přičemž se mi jedna málem zabodla do nosu. Jak šarmantní.

"Nevíš kolik je?"
Sledovala jsem jak se Marcus otočil na Viktora. Zastavila jsem a sledovala je. Přeci jenom je to zajímavější než to točení.

"Děsně vtipný buzerante"
Postavil se.
"to je swatch"
Až teď jsem si všimla že má dvoje hodinky. Kam jsem se to dostala?

"Americká stylovka"
Marcus mu vše ironicky odkýval. Se zvednutým obočím jsem sledovala jak se Viktor přesouvá dozadu.

"To je chytrý, kdyby sis jedny rozbil"
Snažila jsem se znít vážně a znovu se roztočila. Ten stoletej prach už z toho trika nedostanu, to je mi jasný. Chicko se najednou zvedl tak, že odhodil židli. Pád probudil toho kluka vzadu.

"seru na Lina, a jeho kecy. Až z týhle díry dostanu co chci narvu mu mačetu do prdele"
Přestala jsem se svým točícím cyklem, zastavila a posadila se. Zírala jsem na něj s ospalíma očima.

"A já myslel a že už je konečně tuhej"
Klekla jsem si a udělala kotrmelec. Ani nevím proč, asi už mi tady z toho začíná hrabat. Dopadla jsem znovu do lehu a něco zamumlala. Sama nevím co.
Vím že Chicko už mi chtěl odpovědět ale Marcus byl rychlejší.

"teď seš frajer."
Přetočila jsem se na břicho abych na ně viděla. Tohle by mohla být ještě sranda.
"Když už je Lin hodinu pryč"
To je to teprve hodina?

"To spíš tebe bych měl vykuchat"
Chicko k němu šel blíž se vztyčeným prstem. Pomalu jsem se začala zvedat. Kdyby chtěl něco zkusit, pomůžu mu. Něco v hlavě mi říkalo že mám Marcuse chránit. I když se ho od sebe snažím odehnat. Ironie.

"Kvůli tý tvojí trapárně s šipkama"

"Je trapná šipka rychlejší než flash?"
Podíval se na mě a trochu se předklonil.

"ne ale určitě předběhne supermana"
Chicko chvíli nechápavě zírala na nás oba. Ale pak udělal něco co jsem od něj čekala. Zamávala na nás oba prostředníčkama a šel si zase sednou. Opět jsem si lehla a převalila se zase na záda. Tohle bude dlouhej víkend.

Předposlední a přepřed poslední kapitolu jsem spojila dohromady!

Deadly Class- LostKde žijí příběhy. Začni objevovat