Eve geldiğimizde Taehyung odaya girmişti. Dün geceden kalan yemeklerden ısıtıp yedim. Yorgun olduğum için odaya çıkıp kendimi yatağa attım. Uyuyacağım sırada telefonun çalmasıyla gözlerimi yeniden açtım. İç çekip telefonu açtım.
"Alo?"
"Alo hyung Yoongi hyung iyi değil ne yapıcam?"
"Sakin ol Jungkook"
"H-hyung"
"Tamam sakin ol Kook geliyorum konum at sen"
Telefonu kapatıp hemen üzerimi değiştirip çıktım. Telefonuma gelen konuma baktığımda çok uzak değildi. Taehyung'a haber verip evden çıktım. Hızlıca geldiğimde kapıyı çaldım. Gözleri dolu olan Jungkook kapıyı açtı ve hemen sarıldı.
"Tamam Kook geldim sakin ol"
Ayrılıp içeri girdik. Yoongi'nin kaldığı odaya götürdü. Yatakta pikeye sarılmış her yerini kapatmıştı. Yanına gittiğimde yüzünün kıpkırmızı olduğunu gördüm. Elimi alnına koyduğumda hızlıca geri çektim.
"Hastaneye götürelim araban var mı?"
Kafasıyla onayladı. Koşarak odadan çıktı. Yoongi'nin üzerindeki pikeyi aldığımda huysuzlanmaya başladı. Kucağıma alıp dışarı çıktım. Jungkook arabayla gelip önümde durdu. Kapıyı açıp kucağımdaki Yoongi ile arabaya bindim. En yakın hastaneye geldik. Arabadan indiğimde Jungkook hemen koşup hemşire çağırdı. Sedyeyle birlikte geldiler. Kucağımdaki bedeni sedyeye bıraktım. Bir odaya aldılar ardından doktor geldi ve içeri girdi.
"H-hyung bir şey olmayacak değil mi?"
Ağlayan Jungkook'a sarıldım ve sırtını patpatladım.
"Bir şey olmayacak sadece ateşi fazla yüksek tamam mı?"
Omzumdaki kafasını salladı. Ayrılıp akan gözyaşlarını sildi. Hastaneye gelen Taehyung ile ona döndük.
"İyi mi? Ne olmuş?"
Jungkook'un yanından kalktığımda hemen yanına oturdu. Jungkook hemen Taehyung'a sarıldı. İçerden çıkan doktor ile ayrıldılar.
"Soğuk algınlığı ve ateşi yükselmiş serum taktık. Eğer düşmezse bir tane daha takıp sonra çıkabilirsiniz. Bu ilaçları da almayı unutmayın"
Elindeki kağıdı aldım. Doktor gittiğinde peşinden hemşireler odadan çıktı. Jungkook hemen içeri girdi. Peşinden Taehyung ve bende. Yerinde kımıladanıp duran Yoongi'nin yanına oturan Jungkook sürekli nasıl olduğunu soruyordu. Yoongi her seferinde iyi olduğunu söylüyordu.
İlk serumu bitmişti. Saate baktığımda geç olmaya başlamıştı bile.
"Tae Jungkook'u da al eve gidin siz"
"Hayır hyung siz gid-"
"Jungkook"
"Offf tamam"
Yoongi'ye veda edip odadan ayrıldılar. Onlar çıktıktan sonra yan tarafındaki koltuğa attım kendimi.
"Şey Hoseok su verebilir misin?"
Koltuktan kalkıp yatağın yanındaki komodindeki sürahiden su doldurdum. Uzattığımda alıp içti. Serum bitene kadar bir daha konuşmadık. Serum bittikten sonra çıkış işlemlerini halledip taksi çağırdık. Evin yakınlarında inip eczaneden ilaçları aldım ve Yoongi'yi evine bıraktım. İçeri girdiğimizde salonda sarılarak yatan Taehyung ve Jungkook ile tebessüm ettim. Açılan üzerlerine pikeyi örttüm.
"Burda kal geç oldu zaten"
"Ah gerek yok Taehyung kalsın yarın Jungkook ile gelirler kafeye. İyi geceler"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Holiday | Sope
FanfictionHoseok ve Taehyung Seul'de mekan yöneten iki arkadaştır. Yoongi ise tatil yapmak için Seul'e Jungkook'un yanına gelmiştir.