14

49 7 4
                                    

Geldiğimizde Taehyung heyecanlı şekilde zile bastı. Kapıyı açan Jungkook ile heyecanını durdurmaya çalıştı. Jungkook bizi içeri davet etmesi ile içeri girdik. Taehyung ve Jungkook salona girdiklerinde peşlerinden girdim. Yoongi'yi görememem ile mutfağa ilerledim. Sakin sakin yemek yapan Yoongi'yi gördüğümde beline sarıldım. Irkilsede benim olduğumu anlamış bana dönüp kollarını boynuma sarmıştı. Ne kadar gün boyu birlikte olsak ta özlemiştim onu. Kafasını boynumdan kaldırdı.

"Ne yemek yapıyorsun sevgilim?"

"Yapıyorum bir şeyler"

Diyerek göz kırptığında tebessüm ettim. Birlikte yemekleri yapıp birlikte masayı kurduk. Salona girdiğimizde Taehyung ve Jungkook konsollar ile oynuyorlardı. Zorla onları oyunun başından kaldırıp masaya oturttum.

"Ama hyung tam da Jungkook'u yeniyordum neden kaldırıyorsun ki?"

Ağlamaklı sesle konuşuyordu. Jungkooksa halinden memnun yemeğini yiyordu. Taehyung Jungkook'un keyifli halini gördüğünde ilk başta yumuşasada bana kızgın bakışlar atıyordu. Yemeğimizi yedikten sonra Yoongi ile masayı toplarken Taehyung ve Jungkook hemen kalkıp yeniden oyunu oynamaya başlamışlardı. Oyunun sıfırlanmadığını gören Taehyung keyifli keyifli oyununa devam etti. Jungkook için kazanmak pek önemli değil gibi duruyordu.

Masayı topladıktan sonra salona girip kendimizi koltuğa attık. Yere bağdaş kurup oyun oynayan Jungkook ve Taehyung'tu izlemeye başladık. Yoongi göğsüme yattığında saçları ile oynamaya başladım. Sıkılmaya başlamıştım.

"Yeter bu kadar oyun başka bir şeyler yapalım"

Demem ile son turu da oynadıktan sonra oyunu bıraktılar. Hep birlikte ne yapabileceğimizi düşünmeye başladık.

"Buldum!"

Diye bağıran Taehyung ile hepimiz korktuk.

"Pijama partisi yapalım!"

Yüzümü buruşturup hayır diyeceğim sırada Jungkook ve Yoongi çoktan kabul etmişti bile. Ne kadar olmaz desem de Yoongi sırnaşıp duruyordu. En sonunda kabul ettiğimde Yoongi ve Jungkook bizim için pijama seçmeye gittiler. Taehyung heyecanlı şekilde beklerken ben ise pekte heyecanlı değildim.

"Geldik!"

Üzerlerinde pijamaları ve ellerinde bizim için olan pijamalar ile yanımıza geldiler. Yoongi'nin elindeki kalpli pijamaya umutsuzca baktım. Taehyung giyinmek için odaya doğru gidiyordu bile. Yoongi'nin odasına gidip pijamayı üzerime giydim. Odadan çıkıp yanlarına döndüm. Taehyung'ta üzerini giyinmiş inmişti bile.

"Çok yakışmış sevgilim"

Gülen Yoongi'ye dönüp kaşlarımı çattım.

"Şimdi ne yapıcaz fikir küpü"

Diyerek Taehyung'a sordum.

"Takım olup oyun oynayalım"

Diyerek fikir sunan Taehyung'a döndük.

"Buldum!"

Diyerek Jungkook'un yanına yaklaştı ve kulağına bir şey söyledi. Jungkook'ta onaylandıktan sonra ikisi birlikte kalkıp gittiler. Yoongi ile şaşkınca birbirimize baktık. Acaba yine ne gelicek? Ellerinde iki tane kulaklık ile geldiler.

"Kelime oyunu oynicaz"

İkimizde anlamaz şekilde bakmaya devam ettiğimizde oyunu anlattılar. Tabiki Yoongi ile takım olmuştum. Kulaklıkları telefona bağlayıp müziği açtılar. Birbirimizi duymuyorduk. Çalan şarkıya göre dans etmeye başladığımızda Taehyung ve Jungkook'un güldüğünü görünce durdum. Arkama döndüğümde Taehyung'un elinde tuttuğu yazıya baktım.

Summer Holiday | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin