Final!.

49 7 9
                                    

Sergi günü

Sonunda Jungkook'un sergi günü gelmişti. Bugün kafeyi açmayarak herkese izin vermiştim. Taehyung çoktan Jungkook'un yanına gitmişti. Jungkook'un fazlasıyla heyecanlı olduğuna eminim. Taehyung ise yanında olmak içim erkenden gitmişti. Ben ise şuan da ne giysem diye düşünüyordum. Yoongi bugün gelicekti. Uzun bir aradan sonra onu görücektim. Her gün görüntülü konuşuyorduk ama bu ikimiz içinde yetmiyordu. Onun geleceğinin bilmenin heyecanı ile dolabı açtım.

Beyaz gömleği ve altıma mavi kotumu giydim. Kemerimi ve kolyemide taktıktan sonra tamamdı. Saçımın boyası akmıştı yeniden kendi rengine dönmesini bekledim. Kolumdaki bilekliği bakarak gülümsedim. Kavuşmamıza az kalmıştı. Hazırlanıp evden çıktım. Sergi yerine geldiğimde etraf çok güzel süslenmişti. Etrafa bakarak Jungkook'u aradı gözlerim. Sonunda Jungkook'u gördüğümde yanına doğru ilerledim.

"Selam çocuklar"

Jungkook beni gördüğünde hızlıca yanıma gelip sarıldı. Ne olduğunu anlamamıştım ama karşılık verdim.

"Kook iyi misin?"

"Hyung ya beğenmezlerse ya olmazsa"

Taehyung yanımıza gelerek konuştu.

"Sevgilim bir şey olmayacak"

Dese bile Jungkook omuzlarını silkti ve benden ayrılmadı. Saçlarını okşayarak cevap verdim.

"Senin yaptıkların kötü olamaz Kook ve ne olursa olsun biraz kendine güven ben sana güveniyorum"

Gülümsediğinde gülümseyerek karşılık verdim. Jungkook sarıldığında Taehyung'ta yanımıza gelerek sarıldı. Üçlü sarılmanın ardından ayrıldık. Jungkook ve Taehyung içeri girerken belki Yoongi gelmiştir diyerek etrafa bakındım ama yoktu. Telefonuma baktığımda Yoongi gelmek üzere olduğunu yazmıştı. Sabırsız şekilde beklemeye başladım. Heyecandan yerimde duramıyorum. İleri geri giderek zamanın geçmesini bekliyordum.

"Hobaa"

Diye bağıran sesin oraya döndüm. Yoongi koşarak bana doğru geliyordu. Kollarımı açtığımda hemen sarıldı. Bütün zaman boyunca bu anı beklemiştim. Biraz böyle kaldıktan sonra ayrıldık ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. Süzdüğümde çok tatlı giyindiğini fark etmiştim. Mavi kotu, beyaz tişörtü, krem rengi gömleği ve boynundaki kolye ile çok güzel duruyordu. Saçları fazlasıyla uzamıştı.

"Seni çok özledim sevgilim"

"Bende seni çok özledim Hoba. Uzun zamandır bu zamanı bekliyorum"

Saate baktığımda serginin açılış zamanı gelmişti. Jungkook kapının önünde belirdiğinde yavaş yavaş kalabalık toplanmaya başlamıştı bile. Taehyung'tan güç alırcasına tuttu elini. Eline mikrofonu alıp konuşmaya başladı.

"Bugünkü sergime katıldığınız için teşekkür ederim. Çok uzun zamandır bunun için çalıştım ve bu zamanda bana destek olup yardımcı olan sevgilim Taehyung'a, Hoseok Hyung'a ve Yoongi Hyung'a teşekkür ederim. Umarım seveceğiniz ve beğeneceğiniz bir sergi olur"

Diyerek konuşmayı bitirdi. Herkes alkışladıktan sonra kenara çekildi ve herkes içeri gezmeye başladı. Yoongi ile Jungkook'un yanına gittik. Yoongi'yi görünce sevinen Jungkook hızlıca sarıldı. Biraz sohbet ettikten sonra içeri girdik. Duvarda asılı olan resimlere göz attım. Jungkook gerçekten yetenekliydi bunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum. Serginin sonunda gördüğüm resim ile şaşırdım. Yoongi'ye baktığımda oda benim gibi şaşırmış bana bakıyordu. Jungkook Taehyung'u çizmişti ve fazlasıyla iyiydi. Resmini çekerek sergiden çıktık. İnsanlar hala gezip fotoğraf çekiyordu ve Jungkook ile sohbet ediyorlardı.

Summer Holiday | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin