15

46 8 2
                                    

Sabah yüzüme vuran güneş ışığı ile gözlerimi araladım. Yanımda yatan Yoongi'ye döndüm. Saçları yastığa dağılmış, yanağı yastığa yapışmış, dudakları büzülmüş şekilde uyuyordu. Elimle saçını gözünden çektim ve biraz daha izledikten sonra yataktan kalktım. Üzerini iyice örtüp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Jungkook'un odasına girdiğimde ikisinin sarılarak uyuduğunu gördüm. Açılan üstlerini örtüp odadan çıktım. Mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım.

Ayak sesleri duyduğumda kapıya doğru baktım. Yoongi yarı uykulu şekilde kalkmış esniyordu. Tebessüm edip işimi yapmaya devam ettim. Yoongi paytak adımlarıyla yanıma geldi.

"Günaydın uykucum"

Gözlerini ovuşturup uykulu şekilde bana döndü. Kollarını açıp bana sarıldı.

"Sen hala üzerine bir şey giymedin mi?"

Çıplak tenime dokunması ile huylandım. Geri çekilip odaya çıktı ve elinde pijama ile geri döndü. Ayak uçlarında durarak pijamayı giydirdi. Üzerimi düzenleyip masaya oturdu.

"Evde başkaları varken cıbıldak cıbıldak gezme"

İçeri giren Taehyung ve Jungkook ile onlara döndüm. Dünkü olaydan sonra araları iyi gibi görünüyordu. Birlikte masaya oturup konuşmaya başladılar. Kahvaltı hazır olduktan sonra masaya oturdum ve hep birlikte kahvaltı etmeye başladık.

"Hoseok hyung ve Yoongi hyung size bir şey söylememiz gerek"

Hiçbir şey demeden ikimizde onlara döndük ve konuşmaları için bekledik.

"Biz..."

"Sevgili olduk"

Diyen Taehyung ile ikimizde şaşırmadık. Onları birlikte olması için uğraşmam sonunda işe yaramıştı. Yoongi'de bildiği için şaşırmamıştı. Tebrik edip yemeğimizi bitirdik. Jungkook ve Taehyung salona geçtiklerinde masayı toplamaya başladım. Yoongi bir şey söylecek gibi oldu ama vazgeçti. Yoongi kalkıp odaya gitti. Mutfağı topladıktan sonra salona gidip Taehyung ve Jungkook'u giyinmeleri için gönderdim. Odaya girdiğimde üzerini giyinen Yoongi ile karşılaştım. Beni görmesi hemen vücudunu kapattı.

"Kapıyı çalsana be"

Diye bağırmasına güldüm.

"Niye sevgilin değil miyim?"

"Öylesin ama"

Kaşlarımı çatmam ile ağzına gizli fermuar çekip üzerini giyindi. Üzerimdeki pijamanın üstünü çıkardığımda üzerimde iki çift göz hissetmem ile Yoongi'ye döndüm. Ona baktığımı gördüğünde hemen gözlerini kaçırdı. Tebessüm edip üzerimi giyindim ve birlikte odadan çıktık. Aşağıda bekleyen Taehyung ve Jungkook'un yanına geldik. Birlikte koltukta oturmuş konuşuyorlardı.

"Hadi gidelim"

Hep birlikte evden çıkıp kafeye geldik. İçeri girdiğimizde Taehyung, Jungkook ve Yoongi giyinmek için gittiler. Herkesi kontrol ettikten sonra bende giyinmek için odaya gittim. Üzerimi değiştirip Yeji ve Yoongi'nin yanında yerimi aldım. Bir süre boyunca birlikte içecekleri hazırladık. Hem Yoongi hem Yeji içecekleri öğrenmişlerdi. Yeji'yi molaya gönderdiğimde Yoongi ile baş başa kalmıştık. Yoongi tepsideki bardakları alıp makineye dizmeye başladı. Yanına gidip ona yardım ettim.

"Eee ne yapıyorsun utangaç sevgilim?"

Hemen kaşlarını çattı.

"Ben utanmıyorum"

"Emin misin?"

Hızlıca kafasını evet anlamında salladı. Sırıtıp ona döndüm. Emin misin bakışı attığımda gözlerini devirip makineyi çalıştırdı. Akşam için hazırlık yapmaya başladı. Yanağından öptüğümde gözlerini büyüterek bana baktı. Omuzlarını silkerek gelen müşteriye doğru ilerledim. Gelenler geçen partide benim hakkımda konuşan kızlardı.

Summer Holiday | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin