Sabah erkenden kalkıp kahvaltı yapıp kafeye girdim. Herkes gelmiş işe başlamıştı. Taehyung bir masada oturmuş önündeki kahveyle oynuyordu. Dün fazla içmiştim ve şimdi kendine gelemiyordu yanına gidip oturdum.
"Hyung~"
Kafasını masadan kaldırdı. Gözleri yarı kapalıydı.
"Dün neden içtin o kadar?"
Sandalyesini yanıma getirip kafasını omzuma koydu. Elimi alıp saçlarına koydu. Yavaşça saçlarını okşamaya başladım.
"Annemler aradı bir sürü şey söylediler bende sinirlenip bara gittim sonrasını biliyorsun"
Saçlarını sevmeye devam ettim. Demek ki ailesi akıllanmayacaktı.
"Kahveni iç sana ağrı kesici vericem"
Kafasını omzundan kaldırdı ve kahvesini içmeye başladı. Yoongi'nin yanına gittiğimde Yeji'ye yardım ediyordu. Arada gülüşüp yeniden yapıyorlardı. Geldiğimi görmemişlerdi bile. Odama gidip çekmecedeki ilacı aldım ve mutfağa gittim.
"Ooo Hoseok Bey hoşgeldiniz"
Seokjin'in konuşması ile gülümsedim. Tek eğlenceli hyungum.
"Merhaba hyung"
"Hiç arayıp sorma zaten"
İç çekip bardağa su doldururken konuştum.
"Çok sıkıldığını sanmıyorum Namjoon ile buluşmuşsun"
Göz kırpıp elimdeki bardak ile hızlıca uzaklaştım ve mutfaktan çıktım. Arkamdan söylendiğini duyduğumda güldüm. Hafta sonu Namjoon ile bir yerlere gitmişlerdi ve gelip bana söyleniyordu. Ne zaman bu kadar yakın oldular acaba?
"Al bakalım"
Suyu ve ilacı Taehyung'a uzattım. Boş olan kahve bardağını aldım. Verdiğim ilacı alıp içti. Yanından ayrılıp tezgaha geçtim. Yoongi ve Yeji sohbet ediyorlardı. Onları görmezden gelip yanlarından bardağı alıp tezgahın diğer ucuna geçtim.
Gelen siparişleri hemen halledip gönderdim. Yoongi ve Yeji sürekli sohbet ediyorlardı ve sürekli yan yanalar. Yanlarına sadece malzeme almak için gidip yeniden yerime dönüyordum. Bazen Yoongi'nin bakışlarını üzerimde hissediyordum. Neden umrumdaydı ki sonuçta istediği kişi ile olabilir.
Bir müşteri tezgaha yaklaştı.
"Merhaba ben bir tane soğuk kahve alıcaktım"
Gülümseyerek onaylayıp hızlıca yapmaya çalıştım. Bu sırada Yoongi gelen müşteriyi gördüğünde hemen tezgahın arkasından çıkıp sarıldı. Tanışıyorlar mıydı? Yoongi ile bir masaya gidip oturdular ve sohbet etmeye başladılar. Konuşurken çok yakınlardı. Belki de sevgilisidir. Yoongi'nin sevgili olup olmadığını da bilmiyordum ki olabilirdi sonuçta. Belki de erkeklerden bile hoşlanmıyordu. Düşüncelere dalmışken Yeji'nin sesi ile kendime geldim.
"Fazla bakma anlaşılıyor?"
Hızlıca kafamı ona döndürdüm. Neyden bahsediyordu?
"Ne? Ney anlaşılıyor?"
Sırıtıp elini omzuma koydu.
"Aşık olduğun"
Nasıl bakıyordum ki? Aşk neydi bilmiyorum. Sürekli onun yanında olmak istemek, hastalanınca endişelenmek, kimseyle olmamasını istemek, üzüldüğünde üzülmek, güldüğünde gülmek aşk mıydı? Ben bu duyguyu hiç tatmadım ki. Belki de aşığımdır. Yeji çoktan işine dönmüştü. Elimdeki bardağa baktığımda hala kahveyi götürmediğimi fark ettim. Daha çok zaman kaybetmeden hızlıca hazırlayıp götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Holiday | Sope
FanfictionHoseok ve Taehyung Seul'de mekan yöneten iki arkadaştır. Yoongi ise tatil yapmak için Seul'e Jungkook'un yanına gelmiştir.