ihtiyaç 03

66 5 0
                                    

Onun için her zaman zor olan fizik derslerinden birine ailesiyle olan kavgası yüzünden geç kalmış ve sinirleri büyük bir ölçüde bozulmuş olan Luna sınıf kapısının önünde nefeslendi ve aksiliklere küfrederek zor açılan kapıyı tıklattı ve verilen komutla içeri adımladı.Hocasından özür diledi ve küçük bir azarla tamamen sessiz sınıfa girdi.Onu izleyen gruptan habersiz en yakın arkadaşının yanına oturdu ve ' Kaç kere oldu kuzum,bir dahakine yok yazılırsın benden söylemesi.Dikkat etsen iyi olur.' söylemiyle düşünceli bir biçimde kafa salladı.Hara'nın ve diğer arkadaşlarının onu çok önemsediğini bilirdi ve buna minnettardı.

Dersin ilerleyen dakikalarda grup ödevi olacağını söyleyen fizikçi Bay Kang hepsinin yüreğini ağzına getirmişti.Her zaman bilindiği gibi özel okullarında en çok sıkıntı çıkaran ve notlarda değişim yapan siyasetçi hocaları Bay Kang özel okul öğrencilerini zorlamak için elinden geleni yapardı.Şuan bile herkes korku içerisindeydi.Geçen sene Eun'la grup olduklarında mükemmel ödev yaptıklarını düşünmüşler ve bunun için tam 1 ay harcamışlardı.Puanlama döneminde o mükemmel ödev için herkesten övgü toplayan Luna ve Eun aldıkları 45 puanla şoka girmiş ve o dersin ek projesini yapmak zorunda kalmışlardı.Hatta Eun'un sinirden ağladığını hatırlayan Luna'nın içi iyice ürperdi.Derin bir nefes eşliğinde takımların okunmasıyla Eun ve Haneul'un aynı takımda olduğunu duydu.Onlara destekleyici gülümseme fırlattıktan sonra kendisinin de Hara'yla olacağını düşünmüş ve hocalarına ilk defa teşekkür etmeyi düşünmüştü.Ardından gerginliğini üzerinden atmanın sevinciyle bir yudum su içti ve içtiği suyu gerisin geri tükürdü.Neredeyse boğulmasına neden olan şey Bay mükemmel hocaları Kang'ın onu Hara'yla değil okulun hatta şehrin popüler çocuklarından Kim Taehyung'la grup yapmasıydı.Tamamen farklı hayatlara ve durumlara sahip olmaları ve şu an grup olmaları ona göre çok ironikti.'hay sikeyim.' diye mırıldandıktan göz ucuyla takım arkadaşına baktı.Ona flörtözce sırıtan Taehyung'ı ve onun koyu pembemsi kare dudaklarını görünce daha da berbat hissetti ve kızarık yanaklarıyla hızlıca önüne döndü.

Okulda 3 arkadaşı dışında adam akıllı kimseyle konuşmayan ve narin sayılabilecek bir tipti Luna.Genellikle onunla konuşmayanlarla konuşmaz,derslerinden başka aşk gibi şeylerle ilgilenmemeye çalışırdı.Tabii ki onun da istisnaları vardı...

'Okul çıkışı için nereye gidiyoruz bebeklerim,hum yeni açılan bir cafe var adı lotas veyaa yeni açılan AVM hatta lunapark??' Eun'un hızlıca söylediği sözlerle gülüştüler ve okul çıkışı için bu kadar heyecanlı olmasını değişik buldu Luna .Ona göre her çıkışta bir şeyler yaptıkları için bu çok normaldi. 'Genelimizden şaşmayalım derim ,her zaman gittiğimiz cafe'ye gidelim.' Hara her zamanki gibi sakinlikle cümlelerini sarf etmiş ve saniyesinde kabul görülmüştü.Yavaşça hareketlendi ve az önce toparladığı çantasını koluna taktı Luna.Hızlıca annesine mesaj atıp eve gelmeyeceğinden bahsetti ve o sırada karşı sıradaki kızların gülüştüğünü gördü.Neye güldüklerini ilk başta anlamasa da kafasını hafifçe sola çevirdiğinde tam dibinde duran çocuğu görmesiyle anlaması bir oldu.Onun hafifçe sırıtan suratı ve alaylı bakan bakışlarıyla olduğu yere çivilendi ve tam burada ne yaptığını soracakken 'Aynı gruptayız Bayan Hwang,bu akşam evime davetlisiniz o halde.' Taehyung'un söylediği şeylerle büyük kalabalık gruptan sesli nidalar yükselirken taehyung hâlâ sırıtıyordu.Hafifçe kızaran Luna onunla çok zor geçineceğini şimdiden anlamıştı .'Çıkışta işim va-' Luna'nın cümlesini hızla kesti ve 'İtiraz hakkınız yok Bayan Hwang.' kestirip atmasına karşın sınıftan tekrar yüksek sesli nidalar başlamıştı.Bu yaptığıyla hafifçe sırıttı ve zaten ona uygun olan oyun stilinde döndü.Ama nedense dikKatini çeken farklı bir şey vardı.Tam taehyung'ın arkasında bulunan ve büyük gözlerini ona dikkat çekmiş olan eski 'doğum günü çocuğu' Jeon Jungkook. Kendisine neden baktığını anlamayan Luna üstüne üstlük o bakmasına rağmen hâlâ ona bakmaya devam eden Jungkook'a şaşkın bir bakış yolladı.Ama Jungkook bunu çok tınlıyor gibi değildi.Luna'nın ona döndüğünü farkedince de aynı yakın arkadaşı Tae gibi hatta daha da pislikçe sırıttı.Ne olduğunu anlayamayan Luna tae'nin sözüyle irkildi ve 'Konumu ve saati mesaj atarım Bayan Hwang,şimdilik görüşürüz.' tam Tae'ye cevap vermek üzereyken arkasında şaşkın bedenler bırakarak çete gibi gezen o çocuklar gitmişlerdi.

seni dert etmeler' jeon jeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin