-Geri dönüp ne bok yapıyorsan ona devam et Jungkook, beni götürmene ihtiyacım yok.
Jungkook Luna'nın sinirle konuşmasına sırıttı.
-Bakıyorum hırçınız bugün, ısıracak mısın kedicik?
Jungkook dalga geçerken Luna'nın belini hafifçe kavradı ve arabasına yönlendirdi.
Kız derince göz devirirken normalde temiz söveceği bu hareketi Jungkook yaptığı için sessiz kalmıştı.
-Isıracağım Jungkook. Ama kimi işte o belli olmaz.
Jungkook onu ön koltuğa kadar getirdikten sonra kendisi de sürücü koltuğuna yerleşti.
O sırada derin nefesler alan Luna kendini rahatlatmaya çalışıyordu.
Jeon Jeongguk kendini fena halde zorluyordu.
Jungkook arabaya bindiğinde irdelemekte ısrarcıydı Luna.
-Ciddiyim Jungkook, sana sorun çıkarmayayım git ve lanet kafanı o telefonunun içine sok.
Luna hala sinirle konuşurken Jungkook küçük bir kahkaha attı.
O'nun sinirlenmesi ve hırçın konuşmalarına bayılıyordu.
-Kıskandın mı diyeceğim ama kiminle konuştuğumu biliyor musun?
Luna dudaklarını yalarken göz devirdi. Gerçekten sinirli küçük bir çocuk gibiydi.
-Umurumda değil, sadece ne halt ediyorsan ona devam et. Seni rahatsız etmek istemem.
Jungkook arabayı çalıştırmadan önce ilk kendi kemerini takmıştı.
Luna'ya söylemeden onun beline eğildi ve nefesi boynuna gelirken onun da kemerini taktı.
Kızın nefesini tuttuğunu farkettiğinde gülümsedi. Etkilendiğini bilmek güzeldi.
-Rahatsız olacak olsam seni arabama almazdım Hwang Luna, demek ki ben de istiyorum.
Luna dediğiyle yumuşarken yine de düz suratını korudu.
Kiminle bu kadar çok konuştuğunu deli gibi merak ediyordu ama sormaya aşırı derecede çekiniyordu. Sormayacaktı.
Uzunca bir süre sadece arabadan çıkan aptal sesi dinleyen ikili kısa bakışmalarda bulunuyordu.
Ta ki Jungkook'un telefonuna ardarda mesaj gelmeye başlayıncaya kadar.
Luna çaktırmadan ne olduğuna bakmak istiyordu.
Ne de olsa merak ediyordu.
Ama inadı gereği yapmadı ve tekrardan dudaklarını ısırmaya başladı.
-Isırma.
Luna anlamazca Jungkook'a bakarken Jungkook bakışlarını telefonundan çekmemiş ve tekrar tekrar küfretme isteği doğurtmuştu.
-Ne?
-Dudaklarını diyorum, ısırma.
Luna farketmesine şaşırırken bunu saklamadı.
-Gözlerini telefonundan kaldırabiliyor olman beni çok şaşırttı Jungkook, tebrikler.
Jungkook telefonu kapatıp yerine koyarken gülümsedi.
-Sormayacak mısın?
Luna ona dikçe baktı.
Neden bahsediyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni dert etmeler' jeon jeongguk
FanfictionEylül ayının henüz başında geç kaldığı arkadaş buluşmasına koşarken ıslak kıyafetleriyle daldığı cafe'de yaşama sebebi olacak bir çift hareye ve onların sahibine tutulmuştu Luna.