Kanayan Kalp İntikamı 19

27 2 0
                                    

Hara ve Eun ona eğilmiş belinden tutarken hızlıca lavaboya soktular kızın iki büklüm haldeki bedenini.

Lavabonun boş olması onlar için bir fırsatken Eun hüzünlü bir şekilde Hara'ya baktı. Hara ise Luna'nın acilen toparlanıp iyi hale gelmesini bekliyordu.

-Bebeğim, iyi misin?

Hara o derin nefesler alıp hıçkırıklarını durdurmaya çalışırken konuştu.

O'nun gelişi Luna için fazlasıyla ironikti.

-Siz içeri geçin, ben iyiyim. Ardınızdan geleceğim.

Luna toparlanırcasına konuştuğunda Eun ve Hara ona güvenerek içeri gittiler.

Loren Luna için babası gibiydi.

En eksik döneminde onu tamamlayan ve hayatına anlam kazandıran, açıkça yaşama sebebi veren o çocuk.

Gelişi ve gidişi o kadar hızlıydı ki Luna az az hatırlayabildiği o anların hissiyatını özümseyemeden bitmişti.

Bunları düşünmenin şu an için mantıksız olacağını düşünerek aynaya baktı. Makyajında fazla sorun yoktu ama ağlamasından ötürü gözleri ve dudakları fazladan kızarmıştı.  Islak yanaklarını kuruttuktan sonra bir süre hıçkırıklarının sonlanmasını bekledi ve hemen ardından yeterince dikkat çektiğini düşünerek lavabodan çıktı.

Saçları önüne dökülürken kafasındaki düşünceleri toparlamaya çalıştı. Sadece hayatının ne kadar çok başkalarının elinde olduğunu düşündü. O sırada gözleri karardı hafif başı döndü.

Bacaklarının bağı çözülürken düşmemek için elini dokundurabildiği ilk şeye tutundu.

-İyi misiniz hanımefendi?

O ses...

O sesi duyması bacaklarını daha da güçsüz kılarken zaafının ortaya çıkmasını kabullenemez şekilde gülümsedi Luna.

Yüzünü görmemişti.

Kafasını kaldırdı ve yapabileceğinden emin olmaz şekilde 

-Teşekkürler bayım. dedi

Karşısındaki Loren de en az onun kadar şaşırmış bir şekilde dudaklarını büzmüştü.

Ağzının aldığı O şeklini şirin bulan Luna hiçbir şey dememiş olan Loren'in suratına bakmaya devam ederken arkadan gelen Luna bağırışına cevap vermek niyetinde Taehyung'a bakmıştı.

Loren aynı şaşkınlıkla ona bakarken Luna koridorun sonunda dikilen ve her an kendilerine doğru gelebilecek olan Taehyung'a doğru Loren'in yanından geçmişti.

O hâlâ aynı parfümü kullanıyor diye düşündü Loren. Aynı karadut, vişne kokusu...

Siyahları hâlâ aynı bakıyordu, aynı yorgun ama etkileyici bakışlar...

Siyah saçlarını Loren'e söz verdiği gibi boyatmamıştı demek.

Asla demişti Loren'e. Sözünü de tutmuştu.

Loren'e de Luna'da ki baygınlığın aynısı vurmuş olacakki o donakalırken Luna çoktan Taehyung ile içeri geçmişti.

***************************************************************************************

-Bir sorun olduğunu düşündüm Luna, sonuçta hastasın.

Taehyung ilgili bir şekilde konuşurken Luna vişne tatlı dudaklarını yaladı ve ısırırken gerginlikle gülümsedi.

seni dert etmeler' jeon jeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin