'Yorgunum Hara ,gerçekten ne yaptığımı da bilemiyorum .Sadece umursamamak ve uyumak istiyorum.'
İlk defa içini dökercesine konuşurken Mark ve Jungkook'un dillere destan kavgasının ardından tamı tamına 1 hafta geçmiş ve okulda daha yeni yeni unutulmaya başlanmıştı. Kavga sebebi uzun bir süre dedikodu konusu olmuş olduğu Luna rahat değildi. Adı fazla geçmeye başlamıştı ve bu sikik durum onu çok rahatsız etmişti. Kavga sonrası Mark onunla konuşmaya çalışmıştı ama sebepsizce gerilen Luna her defasında reddetmişti ,Jungkook ise hiçbir şey yok gibi davranmayı seçmişti. Değişik bulsa da Jeon Jungkook artık ilgi alanında değildi ve ne yaparsa yapsındı artık.
'O aptallarla uğraşmanı istemiyorum güzelliğim, bir süre sadece bizimle takıl veya yalnız kal. Kendinden emin olduktan sonra tamamen iyileşeceğine eminim. Ve maalesef kavganın konusunu bende bilmiyorum. Youngjae'nin ağzından laf almaya çalıştım ama her defasında gülüşerek konuyu kapattı.'
Mark Tuan:
-Selam güzellik.
-Müsait misin?
-Hadi ama Hwang Luna ,konuşmamız gerek.
Hwang Luna:
-üzgünüm,müsait değilim.
Mark Tuan:
-Karşı masamda Hara'yla fısıldaşıyorsun ama müsait değilsin,öyle mi?
Hwang Luna:
-Yakalandım.
Mark Tuan:
-Masama bekliyorum güzellik.
'Aptal kafam, Mark buradaymış.' Bu dediğine Hara kahkaha atarken
'Sanırım sadece Mark burada değil Luna.'
Ne dediğini anlamayan Luna hızlıca gözleriyle etrafı tararken gözleri Jungkook'unkilerle buluştu ve hızlanan kalbiyle neredeyse bayılmak üzere olan bilincini Hara'nın karamellerinde birleştirdi. Arkadaşı ona odaklanmış bir şekilde sakin olmasını ve Mark'a acelesi çıktığı için gitmesi gerektiğini söylemesini söyledi ama anlaşılan o ki Mark da Jungkook'u farketmişti ki kalktığı gibi Luna'nın masasına geldi.
'Selam Hara, bu ne güzel tesadüf?'
Mark samimice konuşmaya çalışırken mimiklerinde rahatsızlık sezmiş ve konuşma tarzını beğenmemişti Hara. Hiçbir bozuntuya vermeden gülümsedi ve Mark'la sohbet etti. Konu Luna'ya geldiğinde ne olacağını bildiği için mümkün olduğu kadar Mark'ın kendiyle konuşmasını sağlamaya çalışıyordu ama nafile idi. Mark çoktan Luna'ya bakmaya başlamıştı.
'Senden naber güzellik? Konuşabilir miyiz azıcık?'
Hara beklediği soruyu Mark'tan duyarken Luna'ya baktı. Nedense kavga olayından sonra Hara Mark'a fazla güvenmemeye başlamıştı. 3 sene boyunca her defasında laf atışmaları olsa da Luna'nın olayından sonra ilk defa kavga etmeleri açıkça sorunun Luna'yla ilgili olduğunu gösterirdi. En yakınının böyle şeylerle uğraşmaması için elinden geleni yapmaya hazır bir şekilde Mark'a baktı ve Luna masadan kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni dert etmeler' jeon jeongguk
Fiksi PenggemarEylül ayının henüz başında geç kaldığı arkadaş buluşmasına koşarken ıslak kıyafetleriyle daldığı cafe'de yaşama sebebi olacak bir çift hareye ve onların sahibine tutulmuştu Luna.