-Luna'yı benden önce yatağa atmanı unutmayacağım Kook ,öyle olsun.
Taehyung salonda kimse yokken Luna'nın dediği şekilde ve ses tonunda Jungkook'a Kook demişti ve aklınca onunla dalga geçiyordu.
-Dalga geçme Hyung.
Taehyung Jungkook'un sitemli cevabına kahkaha attı.
-Kızın dudağını kopartacaktın velet, hâlâ böldünüz diye atar gider yapıyorsun.
-Gelmeseydiniz ne olurdu yani?
Jungkook sitemli konuşmasına devam etmiş ardından Taehyung'ın kahkaha atmasını sağlamıştı.
-Taehyung, Jungkook! Youngjae sizi çağırıyor!
Hara evi inletirken Jungkook ve Taehyung salondan çıkıp mutfağa Youngjae'nin yanına gittiler. Geç saate rağmen buraya gelmelerinin tüm sorumlusu Hara'ydı zaten.
Arkadaşını kötü bir durumda bırakmamak için geldiği yerde gördüğü şeyler ironik ve komikti ama ikisi içinde mutluydu.
Jungkook ve Taehyung'ı Youngjae'nin yanına postaladıktan sonra kendisi de hemen Luna'yla salona girdi.
-Bebeğim, gerçekten birden böyle bir şeye karar vermen garip. Umarım pişman olmazsın.
-O an onu öpmek zorunda gibi hissettim Hara, ilk defa böyleydi.
Hara pisçe sırıttı.
-Youngjae ile günümüzün yarısı böyle geçiyor ve her defasında mükemmel.
Luna onun açık sözlülüğüne şaşırırken Hara dalga geçmeyi sürdürdü.
-Bir baktık sen kızarmışsın, Jungkook seni yiyor. Ahahahahhahahahahahahaha
Hara cümlelerinden sonra onca zaman geçmesine rağmen kahkaha atarken Luna kızgın suratıyla ona baktı.
Utanıyordu...
Hara gülmekten kızarmış suratını bir iki dakika sabit tuttu ve rengi normale dönerken ciddiyetle arkadaşına baktı.
-Peki Jungkook'la konuşacak mısın?
-Ne hakkında Hara?
Hara Luna'nın derin gözlerine baktı. Tek bakışta arkadaşını çözdüğü için üstüne gitmeye karar verdi.
-Onu reddettin ve öptün. Ne olduğunuzu soracak Luna. Hazır bir cevabın var mı peki?
-Yok.
-Mükemmel.
Hara göz devirdikten sonra Luna'nın ayaklanmasını izledi.
-İlla ki bir isim koyacak olursak onu o zaman düşünürüm, şimdilik duygularımla hareket edeceğim Hara.
-Umarım pişman olmazsın bebeğim.
Luna kenardaki montunu giydi ve ardından Hara'ya baktı tekrardan.
-Gelmeyecek misin?
-Akşam burada kalacağız hep birlikte.
Luna kafa salladı ve saate baktı. Gece 03.00 civarı taksi bulması zor olabilirdi ama aşırı utandığı için hemen evine gitmek ve mümkünse Jungkook'un suratını görmemek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni dert etmeler' jeon jeongguk
FanficEylül ayının henüz başında geç kaldığı arkadaş buluşmasına koşarken ıslak kıyafetleriyle daldığı cafe'de yaşama sebebi olacak bir çift hareye ve onların sahibine tutulmuştu Luna.