-Oh, na ne!- morogta Ame Hana mellől amikor végre odaértek a kávézóhoz- Ez nem lehet igaz- húzta a fejébe a kapucniját idegesen.
-Mi van?- kérdezte Mirai.
-Itt van Bakugo- morogta a sötétbarna hajú srác beállva Isen és Nao közé, hogy takarásban maradjon.
A csapat kedvenc kávézója elég ismert hely, hiába van elrejtve két nagy emeletes ház közé. Az üzletnek nagy üvegablakai vannak és egy kis kertre nyílik a hátsó ajtaja, ahol a tulaj sokszor rendez a vendégek számára érdekes programokat. A mai napon úgy tűnik, hogy Ame legnagyobb elkeseredésére Ground Zero-val sikerült leszervezniük egy rövid interjút és autogram osztást.
-Mehetünk máshová is, ha szeretnéd- mondta Kayla Ame-nak mire mindenki egyetértően bólintott.
-Nem kell, kibírom- legyintett a srác belépve a kis üzlethelyiségbe.
-De jó! Én akkor megyek és kérek egy autogramot!- lelkesedett be Nao és jó erősen meglökte a kerekesszékét, így Ame mögött ő is eltűnt a boltban. A következő pillanatban viszont már a kertből, a kerítés mögül integetett a többieknek
-Nincsenek sokan a pultnál. Rendeljetek magatoknak, addig én beállok a sorba Ground Zero-hoz, Ame meg foglal asztalt.Hana összenézett a többiekkel akik egy vállrándítással jelezték, hogy nekik teljesen mindegy, hogy mit csinálnak.
-Szomjan halok, kérjünk valamit inni- jelentette ki Kayla pár másodperc után és elindult az ajtó felé.
Belépve vidám csengettyű szó fogadta a fiatalokat a pultban lévő lány feléjük fodult és rájuk mosolygott, ez a második év, hogy minden fontos esemény után itt gyűlnek össze.
-Sziasztok- köszönt az eladó- A szokásosat?
-Nekem igen- mondta Isen és Mirai
-Én kipróbálom ezt az új csokis-málnás jegeskávét- bökött rá Kayla a menüben talált újdonságra.
-Na és te Hana?- kérdezte az eladó.
-Én áfonyás limonádét kérek- mondta a barna hajú lány- Ja meg lenne egy kávé Ame...
-Már rendelt magának- mondta a pultban álló csaj nevetve- Egy jó erős fekete kávét.
-Vajon miért nem csodálkozom- sóhajtottam Mirai egy nagyot.
-Én itt most drága "tolvajunk" pártját fogom. Bakugo-t tényleg nehéz kibírni- mondta Isen- A múlt évi Sport Fesztivál rémlik?- kérdezte mire az egész csapat megborzongott- Na ugye, hogy ugye.Miután megkapták a rendelt italokat, a diákok kimentek a kertbe és megkeresték Ame-t, aki a lehető legtávolabb próbált kerülni attól az asztaltól, ahol Bakugo-t interjúztatták. Nao ezzel ellentétben vidáman várta, hogy sorra kerüljön az autogram osztásnál. Pár perc múlva a szőke srác fülig érő mosollyal jött oda az asztalhoz kezében lobogtatva a mostmár dedikált Ground Zero hős kártyáját.
-Tádá! Ezt kapjátok ki! Még eggyel kevesebb profitól kell kikuncsorognom a dedikálást- jelentett ki büszkén mire mindenki elnevette magát.
-Profikról szólva, hogy ment a hősügynökség választás?- kérdezte Mirai ezzel témát is váltva- Ki hova megy?
-Suneater- mondta Kayla és Isen egyszerre, mire a vörös hajú srác kételkedő arcot vágva felvonta a szemöldökét.
-Mégis mióta jössz te ugyanoda ahova én? Órán még máshová akartál menni. Froppy-hoz ha jól emlékszem.
-Meggondoltam magam- vonta meg a vállát a türkiz hajú lány.
-Oh, hogy még a gyakorlati heteim alatt sem szabadulok meg tőled- morogta a vörös hajú srác.
-Ugyan Isen, tök jó lesz. Mi ketten jó csapatot alkotunk.
-Azt erősen kétlem- morogta a srác újra, mire Kayla dühösen karon ütötte.
-Én végre nem ahhoz a robbanás mániáshoz megyek- súgta Ame ezzel is próbálva oldani az Isen és Kayla közti feszültséget- Shinso felajánlotta, hogy tartsak vele az éjszakai bevetésein. Nem tudom mennyire nekem való, de úgy voltam, hogy bármi jobb, mint Bakugo-val lenni, összezárva.
-Szerintem jó választás volt Ame- mondta a fekete-fehér hajú lány, majd hirtelen Hana felépördült- Hanaaa! Mostmár ne húzd tovább az agyam. Hova mész hősgyakorlatra?
-Mit szólnál egy két hét közös munkához?- kérdezte a barna hajú lány vigyorogva mire legjobb barátnője szeme felcsillant- Apa hősügynökségéhez jössz!
-Mhmm- bólintott nagyot.
-Ez csodálatos! Alig várom! Ugye tudod, hogy muszáj lesz nálunk aludnod! Erről nem is nyitok vitát. Nálunk alszol és kész, majd megbeszélem anyáékkal.
ESTÁS LEYENDO
Destiny Crossers = Sors Tévesztők (bnha next generation)
FanficEgy újabb BNHA fanfiction-nel készültem. Igazából a The Different Way történéseinek a folytatása. Az angol címért már nem is kérek elnézést, hisz ezt már megszoktátok nálam( ꈍᴗꈍ). Ez a könyv teljesen el fog térni az animétől/ mangától, de ez nem is...