Zavar

24 5 2
                                    

A fenti kép egyáltalán nem illik a részhez, de én sírva fakadtam a röhögéstől amikor megláttam XD.

Hana lesétált a földszintre ahol több hihetetlen dolog is fogadota egyszerre. Az egyik ezek közül a konyhapultnak támaszkodó Ame volt. A sötét barna hajú srác szürkéskék színű ujjatlan hősruhát viselt, az elmaradhatatlan kék sállal a nyakában.
-Hát te? Neked nem Shinso-sensei-nél kéne lenned gyakorlaton- kérdezte tőle a lány, mikor odaért mellé.
-Neked is szia Hana- morogta oda- Amúgy Shinso-val vagyok. Ő lett kihívva ide, hogy kikérdezze a pasidat szóval én is el lettem rángatva- grimaszolt a sötétbarna hajú srác.
-Daichi nem a pasim, csak gyerekkori haverok vagyunk- bokszolt bele Hana egy erőset Ame vállába, mire a srác gúnyosan elvigyorodott.

-A tagadás az elfogadás első lépcsőfoka.
-Álmaidban- nevette el magát a barna hajú lány- Szóval... most vallatják?- kérdezte témát váltva, mire Ame a fejét rázta.
-Először az orvossal ment el, hogy rendbe hozzák a szárnyát.
-Találkoztatok már?- kérdezte a lány.
-Épphogy... a bemutatkozás még elmaradt- vonta meg a vállát Ame.

-Úgy látszik, hogy mostmár minden rendben van- nyílt ki az egyik szoba ajtaja, amin egy fiatal, világosbarna hajú, szeplős orvos lépett ki- Ha mégis fájna még valahol akkor hívjatok nyugottan- biccentett oda Izuku-nak és Dabi-nek, mire Hana meglepődve fordult a két felnőtt felé. Észre sem vette, hogy mikor jöttek le az emeletről.
-Köszönöm a segítséget Katsuma- mosolyodott el Izuku.
-Ugyan, ez semmiség, de egy közös interjúval le lennék kenyerezve.
-Valahogy majd megoldom- sóhajtott nagyot az első számú hős, majd elment, hogy kikísérje a fiatal orvost.

-Na ilyet nem fogsz látni Bakugo-tól soha a büdös életben- jegyezte meg Ame az orra alatt, de a barna hajú lány már nem rá koncentrált, hanem az időközben ajtó félfának támaszkodó Daichi-ra, aki most már eltűntette a szárnyait.

Találkozott a tekintetük, mire a felemás szemű srác halványan elmosolyodott, majd odasétált hozzájuk. Félúton egy szürke sál szerű anyag tekeredett a csuklójára és finoman hátra rántotta. A vöröses-szőke hajú srác kicsit felvont szemöldökkel fordult Hana és Ame osztályfőnöke felé.
-Elnézést, de először a kikérdezést kell végigcsinálnunk- mondta Shinso-sensei halál nyugodtan- Utána ha minden rendben, akkor azzal beszélhetsz akivel csak akarsz- tette hozzá mire Daichi aprót bólintott és visszaindult a szobába. Shinso várt egy darabig, majd keresztbe tett kézzel odaszólt Ame-nak- Ez is része a gyakornokságodnak.

-Passzolom. Unalmasnak tűnik.
-Ez nem lehetőség volt Ame. Nyomás befelé! Berángathatlak a sállal ha azt akarod- mondta az osztályfőnök, mire a sötétbarna hajú srác egy látványos szemforgatás után ellökte magát a pulttól.
-Megyek Sensei, megyek- mondta odaintve Hana-nak, majd ő is eltűnt a vallatóként szolgáló szobában.
___________________________________________

Ame látta, hogy a vöröses-szőke hajú srác elég ideges, ez akkor érződött a legjobban, amikor már attól összerezzent, hogy Shinso-sensei a kelleténél kicsit erősebben csukta be az ajtót.

-Hé. Ne paráz, nem olyan ijesztő mint amilyennek tűnik- súgta oda a srácnak aki megvető pillantást küldött feléje.
-Ezt csak akkor könnyű mondani, ha még nem találkoztál személyesen Himiko Toga-val- súgta vissza érzelem mentes hangon.
-Nem igazán könnyíted meg, hogy megkedveljelek haver- gondolta Ame magában.

-Oké akkor kezdjük is neki- csapta össze a tenyerét Shinso- Gyorsan végzünk ezzel a kényelmetlenebb részével a dolognak, aztán majd később ráérünk foglalkozni a Gonosztevők Szövetségével- mondta miközben leült a szobában lévő asztalhoz- Tessék. Foglalj helyet- szólt oda Daichi-nak, aki egy nagy sóhajtás után meg is tette amit Shinso kért- Ő Ame a gyakornokom- mutatott rá a barna hajú srácra a tanárja.

Destiny Crossers = Sors Tévesztők (bnha next generation) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora