Porlepte titok

13 4 0
                                    

-Ez kész kínzás volt- morogta Ame a képesség nélküli kör után.
-Miről beszélsz? Sikerült végigmenned nem?- kérdezte Kayla.
-Amikor megcsúszott a kezem a falmászásnál, akkor lepörgött előttem az életem- mondta a sötétbarna hajú srác mogorván.
-Jaj haver ne nyaffogj már. Daichi diszkvalifikálva lett mégsem panaszkodik- mondta Isen.
-Nem is fogok. Ha nem aktiválom a képességem a hídnál és nem kapom el Hana-t időben, akkor annak súlyos következményei lehettek volna- vonta meg a vállát a szárnyas srác miközben lassan, de biztosan haladtak az iskola épülete felé.
-Nem hittem volna, hogy azok a szélturbinák ilyen erősek lesznek- sóhajtott a barna hajú lány- Sajnálom, hogy végül nem mehettél végig a pályán másodszorra.

-Csak egy feladat volt, Hana.
-Amit Shinso valószínűleg meg fog ismételtetni a borzalmas eredmények miatt- morogta Ame fáradtan.
A társaságból őt viselte meg a legjobban a második kör.
-Fesd az ördögöt a falra- mondta Kayla- Odanézzetek ki vár minket a suliajtóban- mutatott nem túl diszkréten az osztályfőnökükre.
-Nem biztos, hogy minket vár... lehet, hogy csak elbambult- vonta meg a vállát Isen.
-Haver! Ezt te sem gondolod komolyan ugye- horkant fel Ame.
-Kuss! Mire kimondtam, már rájöttem, hogy hülyeség.
-Vajon bajban vagyunk?- kérdezte Hana a társaságtól- mert szerintem nem csináltunk semmi rosszat.

-Todoroki, Midoriya gyertek ide egy kicsit- kiáltott oda a társaságnak a lila hajú férfi.
-Sensei mióta használ család neveket?- döntötte kérdőn oldalra a fejét Ame.
-Miért szeretnéd Bakugo-nak hívatni magad?- mosolyodott el gúnyosan Kayla.
-Ha nem lennél egyike a 6db barátomnak, aki szóba állnak velem, akkor itt helyben kinyírnálak- morogta vissza a sötétbarna hajú srác.
-Mi is menjünk oda?- kérdezte Isen.
-Gyertek! Biztos csak valami tanács vagy szidás és nem államtitokról lesz szó- mondta Daichi mosolyogva.

___________________________________________

-Direkt azért használtam vezetékneveket, hogy ne csődüljön ide az egész díszes társaság- mormogta az orra alatt Shinso, amikor meglátta, hogy mind az öt diákja megindul felé.
-Azt hitte egyszerű lesz távoltartani a többieket sensei?- kérdezte Mirai halványan mosolyogva a tanár mellől- Nem könnyű szétválasztani őket.
-Főleg ha megtudják, hogy mi is be lettünk vonva az akcióba- tette hozzá Nao szinte fütyürészve kerekesszéke digitális kijelzőjén folyamatosan pötyögve valamit.

A fekete-fehér hajú lány óvatosan és észrevétlenül a képernyőre tekintet ahol számsorozatok, algoritmusok, alaprajzok és hős ruha prototípusok képei váltották egymást szédületes sebességgel.
-Ez az a projekt amire apa és a nagybátyám kért meg?- kérdezte Nao-tól aki fel sem nézve bólintott.
-Plusz Deku, de igen az a munka. Bocs, hogy nem nézek fel, de koncentrálnom kell... ha ez a feladat sikerül, akkor lehet, hogy sikerül lenyomozni a Halhatatlanok egyik titkos rejtekhelyét, ahol a találkozóikat tartják.
-Ez az a fedett akció, amit Daichi-nak és Hana-nak kell megcsinálnia?- kérdezet közbe Kayla mire Nao-n kívül mindenki felkapta a fejét.
-Szóval már mindenki nyakig benne van ebben a nyomozásban?- vonta fel a szemöldökét Shinso- Mostmár komolyan felhívom Aizawa-t, hogy teremtse le Izuku-t a lábáról- tette hozzá a tanár még mindig az orra alatt morogva.

-Kisebb-nagyobb mértékben a társaságból mindenki tud róla- vonta meg a vállát Ame.
-Mert valaki nem bírt magával és letöltötte Bakugo laptopjáról az információkat- mondta Hana nevetve.
-Az nem az én hibám, hogy az a robbanás mániás mindenhova ugyanazt a jelszót használja- védekezett Ame- Szinte azért sírt az a laptop, hogy törjem fel.
-Vajon ez miért nem lep meg?- forgatta a szemét Mirai gúnyosan mire a sötétbarna hajú srác egyből befogta és a másik irányba fordította a fejét.
-Mindenki az irodámba, jobb ha ezt biztonságos helyen tárgyaljuk meg.
-Igenis Sensei!- szalutált Ame nevetve- Gyerünk Nao tedd le a gépet
-Két másodperc és... bent vagyok!- villantott hatalmas mosolyt a többiekre a szőke hajú srác.
-Hol vagy bent?- kérdezte Daichi érdeklődve.
-Az egyik bűnözői ol...
-IRODÁBA! MOST!- parancsolt rá a diákcsapatra Shinso.

Destiny Crossers = Sors Tévesztők (bnha next generation) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant