Kurogiri a napi feladatai végeztével abban a hitben foglalta el a helyét a bárpult mögött, hogy a mai nap maradéka a szokásosnál csendesebben fog lezajlani. Ez az illúzió egészen addig tartott, míg a bázis ajtaján be nem rontott Toga hangosan veszekedve valakivel mobiltelefonon keresztül.
-Halasszam el és mégis mit monjak Shigaraki-nak!?- hajolt át a szőke hajú nő a bárpulton, megragadva a whiskys üveget és egy poharat, a vállával támasztva a fülének a telefont- Izuku komolyan beszélek! Én és Mr. Compress végtelenül hálásak vagyunk, hogy akkor régen kihoztatok minket a börtönből, ezzel adva egy második esélyt, de Shig más tészta- töltött magának az italból Toga felpattanva a bárpultra amit Kurogiri lenéző pillantása kísért.
-Toga kedves, leszállnál kérlek- kérte udavariasan mire a nő csak felhajtotta a whiskyt és a bártulajdonos felé nyújtotta a poharát, mire Giri felsóhajtott, ezzel kérve újratöltést.-Figyelj Deku! Handyman-t nagyon megviselte az "árulásod" és Dabi kilépése, majd később Spinner-é is. Az eredeti csapatból csak én, Giri, Compress és Twice maradtunk plusz az újoncok- beszélt tovább Toga, a bárpultos kérésére leszállva a pultról- Szerintem még magának sem vallja be, de biztos vagyok benne, hogy hiányoztok neki- mondta a szőke hajú nő, majd az arca elkomorult, miközben a vonal másik végét hallgatta- Ilyennel ne is viccelődj! Figyelj... annyit tudok megígérni, hogy megpróbálok beszélni Shigaraki-val erről a...- a lift egy hangos DING-el felért a bár emeletére- most le kell tennem, itt a "főni", később visszahívlak- hadarta el gyorsan Toga villámgyorsan kinyomva a hívást, a mobilt pedig lecsapta az asztalra.
-Ez Tomura lesz- mondta halkan Kurogiri elkomorulva- Bármit is tervezel Izuku-val és a hősökkel, jobb ha gyorsan teszed Toga kedves. A Doktort és a Bábjátékost is minél távolabb szeretném tudni a Szövetség főhadiszállásától és magunktól is.
-Giri ne aggódj annyit. Handyman már nem egy gyerek csak tud vigyázni magára, annyira, hogy észrevegye, ha manipulálni próbálják- legyintett Toga a lift ajtó felé fordulva.
DING! ZUTTY! esett ki valami vagyis inkább valaki a szerkezetből.-Éééss... ezennel az összes előbbi kijelentésemet visszavonom- sóhajtott nagyot a szőke hajú nő áthajolva a kanapé szélén- Uramisten! Shig minden rendben?!- kérdezte a szőke hajú nő a földön elterült főnökétől, aki nem éppen volt olyan állapotban, hogy válaszolni tudjon.
-Kutya bajom, hagyjál!- mondta a szürkés-kék hajú gonosztevő, de olyan halkan, hogy az még sóhajnak is alig volt nevezhető.
-Az, akinek "kutya baja" az nem zuhan a földre miután felért vele a lift- lépett oda Shigaraki-hoz Toga- Mi történt Handyman?
-Semmi! Szar napom van és kész!
-Megint a Doktor laborjába kellett menned?- kapcsolódott be a kérdezz-felelekbe Kurogiri is.
-Nincs jobb dolgotok, mint engem basztatni?! Hagyjatok békén! Kussolj már Izuku!- mordult Shigaraki lassan felülve zavaros tekintettel.
-Tomura... Teljesen félre beszél- állapította meg Kurogiri nyugodt hangon a szőke hajú nőnek címezve a szavait.
-Intézem- mondta Toga óvatosan odaguggolva a főnöke mellé.
-Shig. Shigaraki- kezdte kedvesen, majd hirtelen megragadta a szürkés-kék hajú gonosztevő csuklóját, mivel az felé lendítette mind az öt ujját- Ó, hogy az a... Ezért majd később kapok a fejemre- boszankodott Toga, lekerve egy közepes erősségű pofont a főnökének- Tenko! Térj már észhez!- kiáltott rá mire a vezér szeme tágra nyílt a döbbenettől.-Toga? Mi a franc folyik itt?- kérdezte Shigaraki zsémbesen a pofon helyét dörzsölgetve, szeme kitisztult.
-Ezt én is kérdezhetném?! Mi történt a Doktornál? Teljesen félre beszéltél, majd el akartál porlasztani.
-Nincs bajom csak a szokásos vizsgálat volt.
-Ezek után el is hiszem! Olyan voltál mint általában Daichi-kun miután beadtuk neki azt a felejtő szérumot.
-Mit tudom én, hogy miket csinál a Dok, amikor rajtam kísérletezik!
-HOGY MI?!- akadt ki Toga és Kurogiri egyszerre.
-Most mi van? Valami adat kellett a Halhatatlanoknak.
-Nem hiszem el, az a kiba... az a Bábjátékos- hőzöngött a szőke hajú nő mire a bárpultos a vállára tette a kezét.
-Toga kedves. Nem gondolod, hogy ideje Tomura-t is beavatni a te kis tervedbe.
-Milyen terv? És miért nem van Kurogiri beavatva én meg nem?- kérdezte a kékes hajú gonosztevő mire Toga gondterhelten felsóhajtott.-Hát... szerintem először vegyél pár mély levegőt és... hát... ne reagáld túl amit mondani fogok.
-Toga, te azon kevés emberek közé tartozol, akit nem akarok kinyírni. Bármit mondasz, nem vesztem el a hidegvérem.
-Jó ezt tartsd észben Shig- mondta a nő keresztbe rakva a kezeit. Szóvaaaal... Emlékszel, amikor mondtam, hogy két újoncot átküldök a Halhatatlanokhoz?
-Igen? Mi van vele?
-Na azt a tervet Izuku-val találtuk ki. Azért nem szóltam mert a Bábjátékos szerintünk téged is az irányítása alá vett
-Izuku-val!? Te a hátam mögött szervezkedsz!!! Toga, mi a fa...!?
___________________________________________-Isen! Siess már te csiga!- kiáltotta Kayla a vörös hajú srác felé, aki épphogy csak kilépett a suli épületéből- Ez Daichi első hivatalos alkama a kávézóban! Ő már előre is ment Hana-ékkal, kapkod egy kicsit magad!
-Nem kell nyagatni, csak még kikértem Shinso-sensei tanácsát valamivel kapcsolatban. Amúgy meg, ha annyira menni akartál akkor miért vártál meg?- kérdezte a srác fel sem nézve a telefonjából- Hirtelen kicsit nagy lett a csend- gondolta elrakva a telót és körülnézve- Kayla? Ez most komoly?- pillantotta meg a türkizkék hajú lányt eltűni az egyik kisebb utcában- Hihetetlen! Én meg azt hittem, hogy a közös munka Suneater-nél jelentett valamit- morgolódott Isen a lány után sietve- Ezt azért nem gondoltam rólad! Komolyan itt akartál hagyni egyedül?!- érintette meg Isen Kayla vállát mikor beérte, mire a lány egyből megpördült.
-I-Isen. Ez most nagyon nem megfelelő időzítés- súgta Kayla rémülten.
-Ja igazad van! A többiek előtt kéne kiabálnom veled!- horkant fel a vörös hajú srác, aki nagyon elárulva érezte magát.A következő pillanatban viszont Isen tágra nyílt szemmel hátrált pár lépést képessége aktiválódott, mire a srác körül halványzöld körvonal keletkezett. A gyógyító képesség nem jelentett veszélyt másokra, de ez a zöld ragyogás kívülről nagyon fenyegetőnek tud tűnni. És bizony az ember a Gonosztevők Szövetségének a vezetőjével, Shigaraki Tomurával áll szembe, akkor minden trükköt előszed a tarsojából.
-Na remek, még egy kölyök- morrant a szürkés hajú gonosztevő nekidőlve a falnak, összébb húzva magán a bíborvörös kabátját- Ma elég szar napom volt, de nem keresem a bajt. Nem kell egyből képességet aktiválni. Most csak beszélni szeretnék pár mondatot a "kedves" Kayla kisasszonnyal.
Az utolsó mondat hallatán a vörös hajú srác teljesen kizökkent a koncentrációjából és zavart tekintetét hol az osztálytársnőjére, hol pedig a gonosztevőre fordította, miközben a fejében csak egyetlen egy gondolat cikkázott.:
-A Szövetség vezetője honnan a francból tudja Kayla nevét?! Mi a franc folyik most itt?!- próbált Isen magyarázatot találni- Te...Tessék?!- nyögte ki végül.-Ohh szóval még nem mondta el?- kérdezdte Shigaraki ijesztően elvigyorodva, mire a türkizkék hajú lány falfehérre sápadt.
-Nem óhajtok veled beszélni- nyögte a lány nagy nehezen.
-Mi nem akarunk bajt. Menjen el amíg szépen kérjük- nézett farkasszemet Isen Shigarakival, miközben Kayla és a gonosztevő közé állt- Kérem csak... csak menjen el- tette hozzá villogó szemmel, hiába remegett az egész teste a félelemtől.
-Rendben... most látom, hogy nem alkalmas- távolodott el a szürkés-kék hajú gonosztevő még jobban a diákoktól- Húzhatod az időt Chitose Kayla, de a szüleid adósságát lassan ki kell váltanod valamivel- mondta Shigaraki mire a vörös hajú srác szeme még inkább elkerekedett, ahogy osztálytársa felé fordult, aki szemét lesütve görcsösen kapaszkodott a srác pulcsijába.-Kayla? Miről beszél? Mármint mégis milyen adóssága lehetne a szüleidnek egy gonosztevővel? Ez teljesen abszurd! Várj! Tudom! Ez már megint valami hülye tréfa ugye?- kérdezte a lánytól, aki erre csak szipogva a fiú hátába temette az arcát- Te jóságos ég...- sápadt el mostmár Isen is.
Rész vége. Végül is csak 58 percet késtem a fejezettel😅. Ha valaki nem ért semmit, akkor megnyugodtatom, hogy pont ez volt a cél. A sztori pókhálója végre kezt összeérni, nyugi, kövi fejezetben már tisztázva lesz minden.
Remélem tetszett Drága olvasók😁. Jövőhét szombaton találkozunk 🤣.Heti kérdés:
Mi lehet a kapcsolat Kayla és a Szövetség között, a szülők adósságán kívűl?Ui:
Akinek eddig elkerülte a figyelmét a tény, hogy Isen és Nao képessége az a Different Way-es Deku ereinek újra elosztása (Isen gyógyítás, Nao teleportáció), az most már tudja.
Kellemes túlgondolást és szép hetet kívánok mindenkinek XD🤣😁.
ESTÁS LEYENDO
Destiny Crossers = Sors Tévesztők (bnha next generation)
FanficEgy újabb BNHA fanfiction-nel készültem. Igazából a The Different Way történéseinek a folytatása. Az angol címért már nem is kérek elnézést, hisz ezt már megszoktátok nálam( ꈍᴗꈍ). Ez a könyv teljesen el fog térni az animétől/ mangától, de ez nem is...