Akane szerencsére egy kis ijedtséggel és pár apró horzsolással megúszta az egész gonosztevős kalandot. Sőt a család többi tagja külön meg is dicsérte a bátorságáért és azért, hogy segítségért kiáltott.
-Igazából csak a villámos férfi volt ijesztő a másik csak azért lépett a birtok területére, hogy felsegítsen a földről- mesélte a fehér hajú kis fiú miután magához tért.
Momo még aznap este értesítte a top 10 profit a betörésről és leadta a két gonosztevő személyleírását, már amennyire a sötét öltözékük és a maszkuk látni engedte az arcukat. Hana a tollról, ami az égből szállt alá még Mirai-nak sem szólt. Igaz, hogy Daichi-t utoljára a 11. születésnapján látta, de ezt a fehér és vérvörös szárnytoll kombinációt sosem felejtené el.
-Mibe keverted magad? Mit csináltak veled? Miért dolgozol Denki mellett Ichi?- gondolta a barna hajú lány este az ágyban a tollat forgatva- Itt voltál-e egyáltalán vagy még most is képzelődöm?- kérdezte magától egy könyv hátlapjába simítva a tollat, majd végre valahára el tudott aludni.
___________________________________________Másnap:
Mirai nagyokat ásítozva lépdelt Hana mellett. A tegnap estefele történt támadás után neki sem sikerült valami jól aludnia. A lányok hatalmas szerencséjére a Todoroki Hősügynökség csak pár percnyi sétára volt a birtoktól, szóval reggel elég volt csak gyorsan megreggelizniük, felöltözniük és magukhoz venniük a hősruháikat és már nagyjából be is értek a "munkába".
-Szerinted mit fogunk ma csinálni?- kérdezte Hana a legjobb barátnőjétől.
-Te valószínűleg apa vezetésével bejárod a város nagy részét, hogy megismerkedj a tereppel én pedig a telefon központnál leszek- válaszolta meg a kérdést Mirai.
-Az nem lesz unalmas? Mit kell ott csinálni?
-Egyáltalán nem unalmas. Oda érkeznek be a segély hívások és mi döntünk arról, hogy az ügynökségnél dolgozó profik melyik esettel foglalkozanak, sőt ha kell akkor egy másik hősügynökségnek is át kell telefonálni egy kis erősítésért. Színtiszta stratégia és taktika az egész- magyarázta Mirai lelkesen amire a barna hajú lány nevetve a következőt válaszolta.
-Én jobban szeretek a vonal másik végén lenni és elkapni a gonosztevőket.
-Hozzád az jobban is illik, nem kell annyit agyalni- öltötte ki Hana-ra a nyelvét a fekete/fehér hajú lány kuncogva.
-Aú most tényleg lealacsonyítottál Ame szintjére- kérdezet vissza Hana vigyorogva miközben beléptek a Todoroki ügynökség épületébe. Mirai megmutatta, hogy hol vannak az öltözők, ahol a barna hajú lány átvehette a hősruháját.Hana ruhája egy testre simuló ujjatlan felsőből, egy fémmel megerősített kar-és- csuklóvédőből, egy finom anyagú, hosszú nadrágból, valamint egy sima, a lány bokájátt biztosan tartó fekete bakancsból állt. A hősruhája szolid anyaga és egyszerű tervezése viszont eltörpült Mirai éjfekete, felemás ujjú, elegáns viselete mellett mellett.
-Azta! Látom valaki végre fejlesztett a ruháján- mondta Mirai.
-Ugyan, csak pár apróság- legyintett a barna hajú lány- Nao rakta össze nekem a legtöbb kiegészítőt, nagyon ért ehhez.
-A csuklóvédőd is új.
-A régiből már kikopott a párnázás. A telekinézishez muszáj annyira összpontosítanom, hogy néha beleáll a görcs a kezembe- vonta meg a vállát a barna hajú lány- Mi van az új cipőddel?- kérdezte legjobb barátnőjét.
-Nagyon megérte a fejlesztése, otthon már régebben teszteltem. Bármilyen csúszós is egy felüpet én biztosan állok a lábamon.
Ha a lányokon múlt volna akkor még fél óráig egymás ruháját dicsérték volna, de a csevejt félbeszakította egy női hang.
-Mirai-san és Hana Midoriya ha nem tévedek- jött oda a diákokhoz egy barátságosnak kinéző nő akinek fekete hajában színes neoncsíkok voltak festve- Eris vagyok, ő a társam, Zen- mutatta be a partnerét és saját magát- Mirai-san velem fog dolgozni, de veletek vagyunk kapcsolatban a fülhallgatótokon keresztül- mondta a Eris segítőkészen.
Hana gyorsan elköszönt a legjobb barátnőjétől, mert látszott, hogy sietnie kellett.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny Crossers = Sors Tévesztők (bnha next generation)
Hayran KurguEgy újabb BNHA fanfiction-nel készültem. Igazából a The Different Way történéseinek a folytatása. Az angol címért már nem is kérek elnézést, hisz ezt már megszoktátok nálam( ꈍᴗꈍ). Ez a könyv teljesen el fog térni az animétől/ mangától, de ez nem is...