-Őt meg minek hoztad?- kérdezte Toga Dabi-re mutatva.
-Már bocs, hogy nem bízunk meg egy olyan komplett őrültben mint te. Te meg amúgy is Kurogiri-t hoztad magaddal- csattant fel Touya Izuku mellől.
-Kellett a B-terv ha esetleg megpróbáltatok volna börtönbe zárni- ellenkezett a régi csapattárs.
-Na persze! Biztos csak azt a kéz mániás idiótát riasztja- csattant fel Dabi szóval Izuku inkább közbe avatkozott.-Senki nem riasztja Tenko-t oké? Giri csukd be a portált!- mondta nyugodtan, majd Toga felé fordult- Ha le akartalak volna csukni, akkor már rég megtettem volna. Dabi meg azért jött velem mert mégiscsak a fiáról van szó.
-Ebben van némi igazság- motyogta Toga- Oké meggyőztél. Kurogiri a portál nem fog kelleni- mondta mire a lilás színű átjáró becsukódott a bár tulajdonos pedig mélyen meghajolt a most fehér hajú férfi előtt.
-Jó újra látni téged ifjú mester- köszönt, mire Izuku hátán végigfutott a hideg.
-Ezt ne mond soha többé Giri. Épp elég az, hogy rokonságban állok All for One-nal és, hogy tudom hány vérengzés köthető a nevéhez. Nem kell emlékeztetni, hogy majdnem én is erre az útra léptem- borzongott meg.-Megértettem Izuku- biccentett a portál kezelője.
-Oké, szóval ha kivesséztük az apa-koplexus-t, akkor mostmár beszélhetünk az üzletről?- kérdezte Toga mire Izuku aprót bólintott- Remek!-Mi is lenne pontosan ez az üzlet?- kérdezte Dabi még mindig szkeptikusan.
-Kell a segítségetek. A Doc és egy idegen nő úgy manipulálja Handyman-t, mint valami élettelen bábfigurát.
-Ez a nő a...?- kezdte Izuku, de Toga bólogatva közbevágott.
-Minden bizonnyal a Halhatatlanok tagja, bár nem tudom milyen rangban van. Annyit tudok biztosan, hogy az a áramos srác neki dolgozik.
-Denki?- vonta fel a szemöldökét az első számú hős.
-Igen! Ő!
-Izuku ehhez nekünk semmi közünk. Húzzunk innen- dörmögte Dabi az orra alatt de a fehér hajú férfi figyelmen kívül hagyta.-Gondolom még van más is. Nem hiszem, hogy csak azért hívtál ide, hogy elmond, hogy Handyman megint hülye döntéseket hozott.
-Ez igaz. A Halhatatlanokról van szó. El akarom tűntetni azt a szervezetet. Börtönbe csukni vagy megölni a vezetőjét. Gondolom Kaminari Denki-t is szeretnéd rács mögött tudni- vigyorgott rá Izuku-ra Toga mire a fiatal férfi is megeresztett egy halvány mosolyt.
-Ki kell találnunk egy tervet és stratégiát, de ha ügyesen játszuk a lapjainkat, akkor bevállhat.-A Halhatatlanok nem bíznak meg ám akárkiben. A már bent lévők tagok ajánlásával lehet csak bekerülni. Szerencsére ott van Daichi. Daichi simán ki be tud járkálni az épületben- legyintett Toga.
-Ezt most azonnal verd ki a fejedből te pszichopata!- üvöltötte le Dabi Toga fejét- Nem volt elég, hogy hat évig fogságban tartottátok?!
-Ahhoz nekem nem sok közöm volt. Ezt Shigaraki-val kell lerendezned. Én csak próbáltam a legjobb kiképzést biztosítani neki.
-Persze- horkant fel Dabi- Mintha neked lenne bármi fogalmad arról, hogy a képességek milyen ütemben fejlődnek.
-A Szövetségnél én képzem ki az újoncokat szóval igenis van hozzá tapasztalatom- mondta Toga dühösen.
-Ha majd holnap minden rendben lesz Ichi képességével akkor el is hiszem!
-Mi lenne ha lenyugodnánk?- szólt közbe Izuku, de most ő lett ignorálva.
-Képzeld Mr. El Vagyok Szállva Magamtól azok az újoncok akik nem mennek át az első nagy teszten, azokat a te hülye Képesség Fejlesztő Központodba küldöm!
A mezőre néma csend telepedett és pár percig mindenki értetlenül pislogott a másikra.-Toga te... át akarsz állni a hősökhöz?- kérdezte Izuku miután összeszedte magát lelkileg.
-Nem. Én azt akarom ami a Szövetség-nek és Shigaraki-nak a legjobb- rázta a fejét a szőke.
-Akkor... akkor meg mégis miért?- kérdezte Dabi megrökönyödve.
-Mert vannak olyanok akik nem tudnának belerázódni a gonosztevők életébe. Ez az első nagy tesztemen eldől. Akik nem mennek át, azok megérdemelnek még egy esélyt a hősöknél- kacsintott Toga, miközben a telefonja képernyőjére pillantott- Lassan indulnom kell. Shigi mindjárt visszaér a bázisra. Nem tudhatja meg, hogy én itt voltam. Izuku jelentkezz, ha átgondoltad a tervem vagy, ha esetleg van jobb ötleted- dobot oda a férfinak egy kártyalapot amin csak egy telefonszám szerepelt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Destiny Crossers = Sors Tévesztők (bnha next generation)
Fiksi PenggemarEgy újabb BNHA fanfiction-nel készültem. Igazából a The Different Way történéseinek a folytatása. Az angol címért már nem is kérek elnézést, hisz ezt már megszoktátok nálam( ꈍᴗꈍ). Ez a könyv teljesen el fog térni az animétől/ mangától, de ez nem is...