05.06.2022
jay tüm gece uyurken uyanıp durduğu için asla uyuyamamıştım. resmen jiwon hastayken yaptığım gibi başında beklemiştim.
tabii jay bazı unutmaya çalıştığım alışkanlıklarını inadına aklıma kazırken jiwon ile birbirlerinin kopyası olmaları da iyice sinirimi bozmuştu.
bu yüzden de jiwon'un yanına gittiğim gibi sarılarak ağlayasım vardı.
jay en sonunda uykuya daldığından birkaç saat sonra tekrar uyandığında gercekten o kadar yorgundum ki doktorun gelmesiyle odadan çıkmıştım ve sekreterimi arayıp bugün olan her şeyi iptal etmesini şirkete gelmeyeceğimi söylemiştim.
"sen ne arıyorsun burada?" jay'in annesinin sesini duymamla göz devirip ona dönmüştüm. arkasında jay'in babası ve annesinin jay'e bulduğu biricik first ladysi de vardı.
"jake istemişti jay'in yanında kalmamı ben de çıkıyordum zaten."
jay'in annesi kaşlarını çatıp "ne demek yanında kaldın. jinjoo sen?" diyerek yanındaki kıza döndüğünde kız hala olanları dinlemediği için bilmiyordu.
iç çekip önüne döndüğünde ben de tek kaşımı kaldırmış kollarımı birleştirmiştim.
gerçekten bıkmıştım bu kadından.
ne güzel de yıllardır görmüyordum.
boşanmamızın tek iyi tarafı buydu sanırım.
"günaydın oğlum" jay'in babası gülümseyerek baktığında ben de saygıyla kafamı eğmiştim.
"oğlum demesene şuna. evlilerken bir şey demiyordum ama-"
"en azından saygılı davranır mısın oğlumuza bakmış sonuçta"
zaten jay'in annesi her zamanki gibi bana düşmanken babası da her zamanki gibi annesinin tam tersiydi.
jay'in jake'in ve ethan'ın nasıl bu kadından çıktığını hep düşünürdüm ama sonra babalarının bu kadar tatlı bir adam olduğunu hatırlıyordum.
şu an tek istediğim daha fazla onlarla muhatap olmamak için içeriye girmek çantamı alıp çıkmaktı. doktorun ne diyeceğini merak etsem de sonra jake'ten öğrenirdim diyerek odadan çıkacaktım.
benim odaya girmemle annesi de arkamdan gelmişti. "çekil oğluşumu görücem." göz devirip odadan çıkarken jay "jungwon nereye gidiyorsun?" demişti.
"oğlum gitsin işte ne gerek var?"
"anne tüm gece yanımda kaldı" sert bir ses tonuyla söylese de annesinin bunu umursadığını pek sanmıyordum.
galiba benden kurtulduğu için böyle davranıyordu.
"olabilir? siz boşandınız?" yandaki kız -biz evlenmeden önce annesinin first lady olarak gördüğü kız- konuştuğunda saçlarını yolasım gelmişti ama haklıydı.
"boşanmış olduğumuz-"
"jay haklılar zaten jiwon'u almalıyım"
"torunuma da düzgün bakamıyor zaten baksana. sana dava açıp torunumu alırdım ama jay imzalamıyor" diyen annesiyle hızla ona dönmüştüm.
ne demekti bu? velayet davası açmaya çalıştığını bilmiyordum.
jay'e kırgınlıkla baktığımda o ise annesini dürtüyordu.
kadın jay'i bile asla dinlemediği için iç çekip konuşmuştum.
"ne yaparsanız yapın oğlumu benden alamazsınız, oğluma baktığım şekli eleştiremezsiniz. asıl sizin oğlunuz kendi çocuğuna bakamıyor diye boşadım ben onu. jiwon'a benden daha iyi bakacak kimse yok" sinirden gözlerimin dolacağını bildiğim için hızla kolidora atmıştım kendimi.
az önce jay'in odasında gördüğüm doktor elinde kağıtlara bakıyordu.
<>
arabaya bindiğim gibi sinirden dolan gözlerimi silmiş arabaya bağlanan telefonumla jake'i aramıştım. yola çıktıktan kısa süre sonra beni geri aradığında açmıştım.
"jake?"
"won sonunda aradın. nasıl oldu abim?" dediğinde endişeli sesinden dolayı iyi ki hastaneden çıkmadan önce doktoru görmüşüm diye düşünmüştüm.
"doktorla konuştum. zaten odadayken de gayet iyiydi. yarası bacağında olduğu için uyurken zorlanıyor biliyorsun çok hareket eden bir yapısı var. onun dışında... yine yara bacağında olduğu için bir süre daha hastanede kalacak"
"tamam bebeğim. gerçekten çok çok çok teşekkür ederim. bunu yapmaya zorladığım için... neyse ben birazdan yola çıkacağım"
"ne demek bebeğim geldiğinde bize kalmayı gelmeyi unutma bak. kimse engelleyemez. hem jiwon da seni çok özledi"
jake kıkırdarken "sen özlemediysen gelmiyorum" dediğinde "ben de çoook özledim" demiştim.
"zaten saatlerce yol çekip hem bebeğimi hem de miniğimi görmeden olur mu tabii ki geleceğim"
"ben şimdi eve uyumaya gideceğim. gece abin çok uyandı bu yüzden de hiç uyuyamadım. zaten uçak saatini biliyorum. geldiğinde konuştuğumuz gibi ara olur mu?"
"indiğim gibi direkt seni arayacağım zaten merak etme" dediğinde biraz daha konuşup telefonu kapamıştım.
arama mesaisi bitmediği için bu sefer de annemi aramıştım.
***
peki eski jungwon'un da şu anki jungwon'un da jay'e cok asik olmasi
neden ayrildi bunlar