❤︎ 9

1K 136 28
                                    

Next day

" චාන් ඇයි මේ කලබලයෙන් වගේ."

කොරිඩෝ එකේ ඒ පැත්තටයි මේ පැත්තටයි ඇවිද ඇවිද ඉන්න කොට යූබින් ඇවිත් ඇහුවා.ඇත්තටම මං ඒ වෙලාවෙ කල්පනා කර කර හිටියේ exam එකේ result එක කොහොම වෙයිද කියලා.

" නෑ ඉතින් අද exam එකේ ලකුණු දෙනවා නෙ."

" ආ ඒකද මේ.ඒත් ගිය සැරේ ඔයා ඔච්චර බයෙන් හිටියේ නෑ නේ."

" අනේ මන්දා යූබින් දැන්නම් ලකුණු දෙනකම් මට ඉවසිල්ලක් නෑ."

" ඔයාට එහෙනම් තව විනාඩි දහයක් වත් ඉවසන්න වෙන්නෑ. අන්න සර් පන්තියට ගියා."

යූබින් මාවත් ඇදගෙන පන්තියට ගියා. පන්තියට ගිහින් ඉදගත්තම් පස්සෙ යීබො මට කතා කරා.

" බය වෙන්න එපා ඔයාට ලකුනු තියෙයි."

" මාත් එහෙම හිතනවා."

" හරි ලමයි ඊයෙ තිබ්බ exam එකේ ලකුණු කියන්නයි හදන්නේ."

පන්තියේ ලමයි හැමෝගෙම ලකුනු කිව්වම් පස්සෙ අන්තිමට ඉතුරු උනේ යීබොයි මායි විතරයි.

යීබො 97

චාන්

සර් මගෙ නම කියනවත් එක්කම ලමයි ඔක්කොම මගෙ දිහා බැලුවා.හැබැයි සර්ගෙ මූන නම් ටිකක් විතර රතු වෙලයි තිබ්බේ.

"88"

" මොකක් මේක හීනයක් ද."

සර්ගෙ කටින් මගෙ ලකුණු 88 යි කියලා පිටවුනාම මට විශ්වාස කරන්න බැරි උනා.

" මං කිව්ව නෙ බය වෙන්න එප කියලා.ඔයා හොදට වැඩේ කරල."

‍යීබො එහෙම කිව්වාම මටනම් හිතුනේ කෙලින්ම ගිහින් එයාව බදාගන්න ඒත් මේක පන්තියක් නේ.සර් පන්තියෙන් ගියා විතරයි මං පිටිපස්ස හැරුනේ යීබොට කතා කරන්න ඒත් එයා හිටියේ නෑ .ඒ එක්කම මං දිව්වේ building එකේ උඩම තට්ටුවට. මං යනකොට යීබො හිටියේ බැල්කනිය ලග.

" යීබො"

මගෙ සතුට වැඩි කමට කෙලින්ම දුවගෙන ගිහින් යීබොව ව බදාගත්තා.

" ඇත්තටම මට නම් හිතාගන්නවත් බැ මං ලකුණු 88 ක් ගත්තා කියලා

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" ඇත්තටම මට නම් හිතාගන්නවත් බැ මං ලකුණු 88 ක් ගත්තා කියලා."

" ඔයාට දැන් සතුටුයි ද."

" ඔව් ගොඩම ගොඩම ගොඩාක් සතුටුයි.මට මේ සතුට සමරන්නම ඕනේ."

" ඔයාගෙ ඔය සතුට අපි සමරුමු හැබැයි ඊට කලින් මගෙ බෙල්ල අතඅරිනවා ද නැත්නම් මං මෙතනම හුස්ම හිර වෙලා මැරෙයි."

" හි හි"

" කොහොම හරි කොල්ලා වැඩේ ගොඩ දාගත්තා නේ."

" ඔයා හින්දා තමා."

" මං හින්දා."

" හ්ම්ම් ඔයා හින්දා තමා.මං ඉස්සර ඉගෙන ගන්න පොඩ්ඩක්වත් කැමති නෑ.හැබැයි ඔයා නිසා මං ඉගෙනීමට ආස කරා.කරපු හැමදේටම thank you යීබො"

" ම්ම් ඒ කියන්නේ මාත් හොද teacher කෙනෙක් නේද."

" ඔව් ඔයා තමා මට හම්බුනු හොදම teacher. මේ ඒක නෙමෙයි යීබො නරක ද පාට් ටයිම් ජොබ් එකක් හැටියට ලමයින්ට උගන්නන්න පටන් ගත්ත නම්."

" ආපො ආයෙ නම් උගන්නන එක ගැන කතා කරන්න එපා."

" ඇයි."

" බොහොම අමාරුවෙන් හා තඩියෙක්ට උගන්නලා ඉවර කරේ.ඒ හාවට උගන්නන්න ගිහින් මගෙ හොද පන ගියා."

" ඒයි යීබො ඔයා ඔය මටද කිව්වෙ."

" ඔයාට තමා...හා තඩියො."

යීබො හිටපු තැනින් අඩි දෙක තුනක් පස්සට ගිහින් ඇහැකුත් ගහලා අනිත් පැත්තට දුවන්න ගත්තා.

" ඒයි ඔහොම නවතිනවා වෑන්ග් යීබො."

" හු හු පුලුවන් නම් මාව අල්ල ගන්නවා."

විනාඩි ගානක් building එකේ උඩ මැරතන් එකක් තිබ්බ.අන්තිමට දෙන්නම මහන්සියට බිම ඉදගත්තා. එදා දවසම යීබො එක්ක දවස ගත කරලා රෑ වෙලා ගෙදර ගියා.

ඇත්තටම යීබො වගෙ ගුරුවරයෙක්,යාලුවෙක් හැමෝටම හිටියනම් ගොඩක් අයගේ ජීවත වෙනස් වෙන්න තිබ්බා හරියට මගෙ ජීවිතේ වෙනස් උනා වගේ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ඇත්තටම යීබො වගෙ ගුරුවරයෙක්,යාලුවෙක් හැමෝටම හිටියනම් ගොඩක් අයගේ ජීවත වෙනස් වෙන්න තිබ්බා හරියට මගෙ ජීවිතේ වෙනස් උනා වගේ.... 🌼☘️💜️

THE END

🎉 My Teacher ʸⁱᶻʰᵃⁿ ᵛᵉʳˢⁱᵒⁿ ♡ 🄲🄾🄼🄿🄻🄴🅃🄴 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
My Teacher ʸⁱᶻʰᵃⁿ ᵛᵉʳˢⁱᵒⁿ ♡ 🄲🄾🄼🄿🄻🄴🅃🄴 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin