Bomba gibi tanıtımdan sonra kitabın ilk bölümüyle sizlerleyim :*
Iyi okumalar
Selamlar sonradan eklenmiş bir bilgilendirmedir.
Kitabin ilk bölümleri aşırı klisedir, gittikçe özgün hale gelcektir.Iyi okumalar tekrardan ❤
•••••
Oturduğum bar taburelerinden etrafı seyrediyodum, ilkim için asla pişmanlık yaşamak istemiyodum, onun için mükemmel bir erkekle birlikte olmak istiyordum.
Kimine göre saçma gelebilir ama ilkler unutulmaz diye bir söz vardır, doğru da. Mesela ilk öpüştüğünüz kişi, ilk aşık olduğunuz kişi, ilk sevişeceğiniz kişi...
Bunlar kesinlikle unutulmaz anlardı ve bunları en mükemmel insanla yasamak istiyodum.
Etrafa göz gezdirmeye devam ederken loca kısmın da oturan adama değdi gözlerim, siyah gömeliğin bile üstünden belli olan yapılı vücudu, dağınık ve mükemmel duran saçlarıyla kusursuz adam oydu...
Bar taburesinden kalkıp yanına girmek istesem de yanında birden fazla güzel kız vardı, bana bakar mi düşuncesi iyice kafamı karıstırmaya başlamıstı.
Cesaretimi toplayıp gidecektim ama ondan önce makyajımı tazelemem lazımdı, koşar adımlarla lavaboya girdim, müziğin sesi burda yiyisen çiftlerin sesini bastıramıyodu.
Makyajımi tazeleyip hızlı şekil de lavabodan çıktım, dar ve uzun koridorda yürümeye basladım, kırmızı işıklar ortama loş bir hava katıyodu.
Koridorun sonuna geldiğim de, burdan bütün localar gözüküyodu, mükemmel adamın daha demin oturduğu yere bakındım ama orda değildi, içim burkuldu, 2 yıldır aradığım mükemmel adami kaybetmiştim.
"Beni mi arıyosun" Arkamdan gelen ani sesle hemen arkamı döndüm, mükemmel adam nerdeyse içime girecek yakınlikta bana bakıyodu, tanrı aşkına nasıl hissetmemiştim arkamda birinin olduğunu.
Kafamı aşa yukarı salladım, evet demenin farklı yoluydu. Elinin birini duvardan çekerek boynum da gezdirmeye başladı. Boynumdan dudaklarıma getirdi ve dudaklarımı okşadı, "neden beni arıyosun?"
Dediğin de kalp atışlarım hızlanmaya başladı.Kulağına doğru yükseldim, topuklu giymeme rağmen hala benden uzundu. "Geceyi seninle geçirmek istiyorumdur belki de" dedim ve kulagından uzaklaşıp yüzüne yakın bir sekilde durdum. "Emin misin?" Hevesle kafamı salladım.
Aniden dudağıma yapışıp beni duvara yasladı. Ah tanrım ilk öpücüğümü kaybetmiştim. Bu mükemmeldi.
Elimden geldiğince karşılık verdim ama o kesinlikle deneyimliydi. Dudağımdan ayrılıp nefes nefese "gidiyoruz" dedi.
•••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FuckBuddy || (+18) Yarı texting (Askıya Alındı)
Contosadece birbirlerini tatmin etmek için başlayan iş, sevgiye dönüşürse? +18'dir bunu bilerek okursaniz sevinirim... +18'in içine fotograflar yazılar da dahildir! (!) Aşırı klise içerir.(!) Ve ciddiye alarak okuyacaginiz bi kurgu olmasin kesinlikle baş...