Güzel bir linç yediğim bölümden sonra yeni bölümle geldim arkşlaaar
Bekletiğim için herkesten özur diliyorum ama bu kitabın akışı birazcık istediğim gibi gitmiyor bir yerlerde eksikler varmis gibi, ya da hikayenin akışı çok hızlı ilerliyomuş gibi geliyor ve arkadaslar kitap texting- kısa hikaye onun icin uzun bölüm yazmakta zorlaniyorum, eger sizde kabul ederseniz kısa bölüm ama çok bölüm atacağım."Kelebek" isimli hikayeme de bakabilirsini, akışı daha düzenli ilerlemektedir.
~~~
Sabah gözüme vuran ışıkla açtım gözlerimi kesinlikle aşırı yorgun ve halsiz hissediyordum.
Ee tabi dün o kadar ağlamaya bünye mi dayanır salak!
Iç sesime kulak asmadan yerimden kalktım, duş alsam çok iyi olacaktı sanırım bayoya doğru ilerlerken üstümdekilerden kurtuluyodum.
Hızlı bir duşun ardından üstüme sardığım bornozla yatağa oturdum, böyle oturmak kesinlikle hoşuma gidiyodu.
Telefonumu elime aldım, insta bildirimlerini görmezden gelip diğer mesajlara baktım.
Hiç beklemediğim o mesaj sonunda gelmişti.
Salak beklemiyo olsan niye sonunda gelsin? Aptal gibi bekliyodun.
Iç sesler her zaman haklıdır.
Melih yazısının üzerine tıkladım.
Melih: konuşmamız lazım güzelim.(06.33)
Asya: Ne hakkinda tam olarak? (10.12)
Melih: Biliyosun bence?
Asya: Sen söylersen memnun olcam.
Melih: Asya bebeğim yüz yüze konusalım hallederiz.
Asya: Melih, çektin gittin ne aradın ne yazdın, sonra bir magazin haberi?
Asya: Bir dakika ayırıp yazsaydin, suan bu konumda olmazdık.
Melih: Haklısın, sonuna kadar ama konuşsak?
Asya: Akşam sahilin ordaki kafede buluşalim.
Melih: seni ben alırım.
Asya: gerek yok kendim gelirim.
Melih: Olmaz, saat sekizde hazır ol, bebeğim.
Görüldü
Sonuna kadar direnecektim, beni bırakıp gitmenin acısını sonuna kadar çıkarmalıydım.
Aferin kız, arada zeki olabiliyosun.
Dün o kadar ağlamamış gibi yerimden kalktım, iç çamaşırlarımı giyip, üstüne sabahlığımı geçirdim.
Mutfağa inip kahvaltı için kendime güzel bir seyler hazırlamaya başladım, dünki depresif halimden eser kalmamıştı.
Telefonuma gelen bildirimle ocaktaki omletin altını kapatıp telefonu elime aldım.
Efe: Günaydın
Asya: Günaydıınlaar
Efe: bir mutlusunuz Asya hanım hayırdır?
Asya: dün ağladığım çocuk yazdı.
Efe: Cidden mi?
Efe: senin adına çok mutlu oldum.
Asya: eveet bende mutlu oldum ama ağırdan almam lazım.
Efe: ee bir zahmet öyle yap.
Efe: bende hala bekliyorum yazsın diye...
Asya: kim?
Efe: Gece,
Efe: dört yıl beklediğim kız.
Asya: nE!
Asya: en kısa zamanda buluşup bunu konuşmamiz lazim.
Efe: bakarız canım
Asya: Bu aksamla Melihle buluşucam, yarında senle buluşsak olur mu?
Efe: Olur keyfine göre seç ben sana ayak uydururum.
Asya: tamamm, ben simdi kaçıyorum daha kıyafet begenmem lazım.
Efe: üff hadi git be
Asya: Tamam be
Kahvaltımi yaptıp yerimden kalktım, zamanın geçmesi için saç bakımı ve cilt bakımı yapabilirdim.
~~~
Hızlı gecip giden zamanla saat nerdeyse sekiz olacaktı, boy aynasından kendime baktım, eksik veya fazla bir sey yapmismıyım diye.
Siyah düz bir elbise, bileklerden bağlamalı bir ayakkabı, dalgalı saçlar, abartı değildi. Sadece ve şık şuan tam olması gerektiği gibiydi.
Elimdeki telefon titreyince, açıp gelen bildirime baktım;
Melih: Aşağıdayım, seni bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FuckBuddy || (+18) Yarı texting (Askıya Alındı)
Contosadece birbirlerini tatmin etmek için başlayan iş, sevgiye dönüşürse? +18'dir bunu bilerek okursaniz sevinirim... +18'in içine fotograflar yazılar da dahildir! (!) Aşırı klise içerir.(!) Ve ciddiye alarak okuyacaginiz bi kurgu olmasin kesinlikle baş...