1.8

24.8K 477 350
                                    

Kücücük bisi dicem hemen sonraa okumaya gecebilirsiniz, yeni kitabım  'Kelebek' yayınladım sans verirseniz sevinirim tesekkurler <3

~~~

Yaptığım yanlışın farkındaydım, beni taciz eden cocuğu sadece Melih'e sinirim yüzünden öyle bir şey dememliydim, gözlerim hafif hafif doldu, Melih fark eder etmez kafamdan tutup gögüsune yasladı.

"Özür dilerim, yaptığım çok saçmaydı."

"Fark etmene sevindim güzelim" kollarımı Melih'e sardım, nasıl anlatılır bilmiyorum ama kollarında olmak mükemmel bir hissti sanki burda bana kimse zarar veremez gibiydi.

"Hadi gel seni bir yere götürmek istiyorum" kafami göğüsünden kaldırmadan, yüzüne baktım eğilip burnumun ucunu öptü sonra yanaklarımı öptü, dolu gözlerle gülümsedim ve kafamı salladım.

Ikimizi ayırdı, anlık boşluğa düşsemde cabuk toparladım, elimi eline kenetledikten sonra çekiştirmeden beraber arabasına kadar yürüdük.

Kapımı açıp girmemi bekledi, bu adam fazlasıyla romantikleşmişti, gülerek arabaya bindim.

Uzun bir yolun ardindan Melih dağ evine benzer güzel bir evin yanında durdu, merakla etrafa bakındım çok güzel bir manzarası vardı "neden buraya geldik" dedim yanıma gelip elimi tutan Melih'e "küçüklüğüm burda geçti, biraz kafa dinleriz ve ikimiz hakkında artık düzgün bir şekilde konuşmamız gereken şeyler var, sanırım ne dersin?"

Kafa salladım, gülümsedi ve kendiyle beraber beni de ilerleti. Melih kapıyı açıp geçmem için beklemeye başladı, açtığı yoldan gectim, kapı cok açılmadığı için Melih'e temas ederek geçmiştim.

Ferah ve modern bir döşemeye sahip odaya girmiştik direk, Melih kapıyı örtüp, ikimizide tutup koltuğa yönlendirdi.

Ikimizde oturmuş öylece duruyoduk,  etrafta gezinen gözlerimi sonunda Melih'e çevirdim, o zaten dikkatle bana bakıyodu,"Çok güzelsin."

Dediğiyle afalladım vücudumu tam olarak ona çevirdim, "bir anda neden bunu söyledin?"

"Güzel olduğunu her fırsatta söylemek istiyorumdur belki de." Yüzümün hafif hafif kızardığına emindim. Melih hic beklemediğim bir şey yapip kızarmış yanaklarıma elini koydu, "suan yanaklarını ısırmamak için zor duruyorum."

Biraz daha utanç basmıştı "Ya Melih söyleme söyle seyler" Melih kıkırdakı ve ellerini çekip arkaya yaslandı. Kafamı göğüsune koyup koymama arasında biraz düşünsemde yapmaktan vazgectim, belki istemezdi sonuçta.

"Asya, beraber iyi ya da kötü zaman geçirdik, güzeldi gram da pisman değilim ama,"

Içim ürperdi veda konuşmasi soğuk gibiydi, derin nefes alıp devam etti.

"Asya ben aramızda farklı seyler olsun istiyorum, sadece sevişmek için yan yana gelmeyelim, ne hissetiğimi de bilmiyorum ama seni her türlü istiyorum."

Doğrulup belime sarıldı, "bana beni sevdiğini söyledin, iste istediğim bu aramizda tek cinsel çekim olmasın."

Konuşması bitmişti, kalbim deli gibi çarkıyodu, ama şakaya vuracaktım birazcık "bu sevgili olalım demek mi?"

Kulağımın yanına geldi "hıhımm" diye bir nida döküldü dudaklarından ve sonra boynuma yumuşak bir öpücük kondurdu.

Melih'le olabilir miydik? Onu çok seviyodum, fazlasıyla ama önceki ilişkim kafamı karıştırıyodu, Melih'in de beni bir gün bırakaçağını düşünmeden edemiyodum.

Kafamı hafif bir şekilde ona dönderdim, hala boynuma öpücükler kondurmakla uğraşıyodu.

"Melih düşünmem için birazcık zaman verir misin?"

"Tabi ki bebeğim, düşünene kadar burda beraber kalabiliriz bence?"

Başımı ona doğru çevirdim, "kalalım da kaç gün kalıcaz?"

Ellerini belime daha sıkı sardı, irkilsemde bozuntuya vermeden cevabını bekledim.

"Sen ne zaman kafanı toplayıp bana düzgün bir cevap verene kadar kalabiliriz."

Melih fazlasıyla sabırsızdı, hemen istediği olsun istiyordu.

"Kalalım bakalım" dedim ve vucüdumu Melih'e yasladım. Şuan anlamsız bir huzur içindeydim, bunun nedeninin Melih olduğunu bilsemde söylemekten çekindiğim şeyler vardi.

Aşk bir gün biterdi, annemle babam bile benim için en büyük aşıkken ikisinin de birbirini aldatmasıyla bitmişti ilişki, onun için bir gün başka bir kız uğruna beni bırakacağını düşünmek canımı istemsiz sıkıyodu.

Cok fazla düsünce zihnimi işkal ediyodu, ne yapacaktım hiç bir fikrim yoktu ama şuan olduğum huzuru kaybetmek istemiyordum.

Melih'in yanağımı öpmesiyle yüzümü ona cevirdim, dudağıma da bir öpücük verip geri çekildi. "Neden bu kadar dalgınsın?"
"

Anlatmak istersen her zaman yanındayım güzelim."


Anlatmayı istiyorum ama saçma bulmasını da istemiyordum, sanırım aşırı kararsız bir insan olmak bunu gerektiriyodu.

"Sonra belki anlatırım" diyip ayni onun yaptığı gibi dudaklarına küçük bir öpücük verip yerimden dogruldum. "Acıktım ben yemek hazırlayalim."

"Ben bilmiyorum hazırlamayı, napsak ki? Dısardan söyleyebiliriz istersen?"

"Yok gerek yok, gel beraber bir şeyler hazırlarız bence" elimi çeneme koyup düşündüm ve aklıma ilk gelen fikri söyledim "makarna nasıl fikir?"

"Olur hadi bakalım." Dedi yerinden doğruldu, beraber mutfağa doğru ilerlemeye basladık.

~~~

Selam bebeklerim, bölüm geç geldi ve kısa biliyorum bunu ama üniversite yılım olduğu için her dakika yazamıyorum onun için sizi bekletiyorum, biraz daha konuyu toplarsam buraya daha sık bölüm atıcam umarım beni anlarsınız <3
Seviliyorsunuz

Sınır
360vote 150yorum

FuckBuddy || (+18) Yarı texting (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin