Selam bebeklerimm, herkes Melih'i süründürmek istemis bugün elimden geldiğince süründurcem, iyi olumalar <3
Media Asya
~~~
Melih: Napıyosun güzelim?
Asya: Sanane Melih?
Melih: Sanane??
Asya: aynen sanane, suan konusasım yok görüşürüz.
Melih: Ne saçmalıyosun?
Asya: Bir sey saçmaladığım yok Melih,
Asya: Dün sevişmiş olmamiz, sana hala kırgın olduğum gerçeğini değiştirmez.
Melih: Sacmalıyosun şuan?
Asya: Sacmalıyosam konusmayalım sorun degil Melih.
Sohbetten cıkıp aynanın karşısına geçtim, düz saçlarımı aşağıdan bir topuz yaptım, üstümdeki dar kırmızı elbiseyele çok güzel olmuştu.
Eski arkadaşlarımla buluşmak için haberleşmiştik, yarım saat sonra herkes orda olacaktı. Evime yakın olduğu için simdi cıksam yetişirdim.
Elbisemle uyumlu ayakkabıları da giyince gayet sık olduğunu gördüm, özgüvenli şekilde evden cıkıp bulusacağımız kafeye sürdüm.
Arabayı kafenin biraz uzağına park edip yürümeye başladım, kafeye yaklaştıkça gülüşme sesleri daha da yükseliyodu, kafeye girdiğimde bizimkileri aradım, Kerem'in bana el salladiğini görünce oraya doğru ilerledim, Aslı, Asel, Kerem ve Kerim oturmuş konuşuyolardı.
Aslı beni görünce kalkıp öptü, özlemiştim eşeği.
Masadaki herkesle selamlaştıktan sonra Kerem'in yanına oturdum bi aralar bana platonikti ama suan öyle bir şey olacağını sanmıyodum.
Konuşma iyice koyulaşmıştı, telefonuma bildirim gelince masadan kaldırıp elime aldım Annem yazmıştı, akşam onunla buluşmamı istiyodu, anneme cevap verip sohbete dönecektim ki, Kerem elini elbisemin açıkta bıraktığı yere koydu.
Şaşkınlıkla Kerem'e döndüm, sırıtarak bana bakıyodu, amacı neydi yine?
Elini alıp kendi kucağına koydum, ısrarla elini tekrar koydu bu sefer sinirle döndüm ve yüzüne baktım hala sırıtıyodu 'aptal' elini tekrar tutup kendi kucağına koydum.
Derin nefes aldım, konuşasım kaçmıştı kafenin içini incelemeye başladım, kafenin teras kısmında oturan adamla gözlerimiz kesişti, sinirle bakıyodu bana Melih, kalkıp aniden gelecek gibiydi.
Onun burda ne işi var diye düsünürken, üstündeki takıma ve karşısındaki aynı resmiyetteki adamları fark ettim, toplantı için geldiği anlaşılır gibiydi.
Bacağıma yine bir elin değmesiyle irkilerek Kerem'e döndüm, bir insan bıkmaz miydi?
Tam ağzımı açıp bi şey diycektim ki, Kerem'in ittirilerek kaldırılması bir oldu.
"Arsız misin lan? Elini iki defa kaldırdı hala neyi zorluyon sen?" Melih'in bağırmasıyla kafede oturan bir çok göz bize döndü. "Melih napiyosun, çek ellerini Kerem'den." dedim sinirle, amacı neydi yine bunun? Bizimkiler de ayağa kalkmışti ama Melih'e dokunsanlar patlayacak gibi olduğu için kimsenin bir şey demeye dili varmiyodu.
"Rahatsız edip duruyo seni, bana sinirin yüzüne seni korumamı engelleyemesin."
"Sana sinirli olduğum için felan degil, Kerem'le aramızda bir seyler var zaten, ondan rahatsız olduğumu düşünmen saçma!"
Dudaklarımdan ansızın kaçan cümleyle, pişman olsam da dönüşü yoktu söylemiştim bir kere.
"Ne saçmalıyosun Asya?"
Omuzlarımi silktim, "bir şey saçmaladığım yok, Melih çekil" çok sevdiğim gözleri sinirle kısıldı.Elini Kerem'den tiksinir gibi çekti ve kolumdan tutarak beni çıkışa doğru ilerletmeye başladı, "Napiyosun Melih, bırak kolumu" dedim ve hırsla ittirdim Melih'i kolumu bıraktı, sıkmamıştı sadece tuttmuştu.
"Asya yapma, yaptığım saçmaydı biliyorum ama, eziyet etme ikimize de, özür mu istiyosun özrümü dilerim, asla çekinmem utanmam, yeter ki afet beni."
Daha demin sinirle parlayan gözleri şimdi dolu dolu parlıyodu napacaktım bilmiyorum tek bildiğim onu sevdiğim ama hala yaptığı saçmalığın beni ne kadar kırdığını anlasın istiyodum.
~~~
Vote ve yorum
Sınırı
190 Vote 100 yorumArkadaşlar, yorum dediysem, sadece yorum sayısını doldurmak için degil de, düşünecelerinizi yazarsaniz daha cok sevinirim, böyle olursa vote sayısı dolduğu zaman bölüm atarım <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FuckBuddy || (+18) Yarı texting (Askıya Alındı)
Historia Cortasadece birbirlerini tatmin etmek için başlayan iş, sevgiye dönüşürse? +18'dir bunu bilerek okursaniz sevinirim... +18'in içine fotograflar yazılar da dahildir! (!) Aşırı klise içerir.(!) Ve ciddiye alarak okuyacaginiz bi kurgu olmasin kesinlikle baş...