~40~

12.5K 885 490
                                    

Sınır: 150 oy 100 yorum

Selam! Diğer bölümün sınırı geçilmedi ama size kıyamadığım için erken atıyorum. Ama lütfen hayalet okuyucu olmayın. Emek veriyorum ve karşılığını almak istiyorum.

Şimdi, keyifli okumalar dilerim.

<3333333333

Medya yarın muhtemelen hepinizin yaşayacağı bir olay... ldkflfldldldşdlsşsşsşşsşs

________________________________

Mehir'den;

"Kızım uyan da kahvaltını yap."

Annem beni uyandırdığında aynı anda karnıma ağrı girmesi bir olmuştu. Bugün üniversite sınavı günüydü. Tyt'ye girecektim bugün. Yarın da Ayt vardı.

Yataktan hızla kalktım ve eşofman altımı giyip üstüne de bol bir t-shirt giydim. Odamdan çıkıp mutfağa gittiğimde kardeşimin de heyecanla oturduğunu gördüm.

Benim için heyecanlıydı o da. Onun Lgs sınavı bir hafta önce olup bitmişti. Ve sanırım iyi bir derece yapacaktı.

"Günaydın abla."

"Günaydın Ener."

Masaya oturdum. Annem midemi rahatsız etmeyecek hafif yiyecekleri önüne koydu. Canım hiçbir şey yemek istemese de biraz atıştırdım.

Geçtiğimiz günler Banu dönmüş ve Aslan'la köle gününü geçirmişti. Biz de o sıra Merihle ders çalışmıştık. Matematiği daha iyi yapıyordum artık.

Ama ilginç bir şekilde Aslan'la Banu birkaç gün garip davranmış ve sonra eski hallerine dönmüşlerdi. O gün aralarında ne geçtiğini merak ediyordum.

Masadan kalkıp odama gittim. Kimliğimi çantama koydum ve sırt çantamı alıp odamdan çıktım.

"Anne saat kaç oldu?"

Annem odasından hazır bir halde çıktı. "Hazırım ben. Ve daha vaktimiz var."

Onu onaylayıp salona geçtim. Telefonumu alıp Merihi aradım. İlk çalışta açtı.

"Hazır olda mı bekliyordun Merih?"

"Yani yalan söylemiyim evet hazırda bekliyordum. Biz gelelim mi?"

"Merih daha önce söylemiştim gerek yok."

"Ama gelmek istiyorum."

Arkada Aslan'ın sesi geldi. "İstiyoruz de. Ben de varım."

Gülümsedim.

"Çekil bir şurdan."

"Daracık yer nereye gideyim?"

Kaşlarım çatıldı. "Siz neredesiniz ki?"

Ses gelmedi.

"Alo Merih?"

"He buradayım güzelim. Biz şimdi gelelim mi?"

Daha fazla naz yapmak istemedim. Bu kadar çok gelmek istiyorlarsa gelebilirlerdi. Hem yanımda olmaları iyi bile olurdu.

"İyi tamam gelin."

Kapı çaldı.

"Mehir kapıya bak kızım."

"Merih bir dakika kapı çaldı. Bakayım siz de yola çıkın yavaştan."

Kapıyı açtım, daha Merihle konuşuyordum. Ama kapıyı açtığım an buna gerek kalmadı. Mavi bulutlar ile kaplı pijama ve elinde yastıkla Aslan ve onun önünde bana kocaman gülümseyen bir Merih vardı.

Bir Küçük Market Meselesi (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin