Beyaz renkli duvarlarıyla bir hastane odası..... Gözümü açtığımda gördüğüm ilk şey bu..... Birden hastanede kaldığım zaman beni kapattıkları o beyaz duvarlı oda aklıma geldi.... Ve birden ürperdim.
"Eylül iyi misin???"
Sesin geldiği yere bakmamla çağları görmem bir olmuştu. Yüzümü buruşturdum.
"Okulun en popüleri benimle ilgileniyor demek....wow....iyiymiş"
"Dalga geçme ve cevap ver???iyi misin??"
"Valla.....nasıl desem....GENE bütün hayatımı sana sarhoşken anlatsam....GENE senin odanda uyansam..... Ve GENE uyandığımda senin ezikleyişlerin aklıma gelse......emin ol GENE AYNI ŞEKİLDE O ODAYI O HALE GETİRİRDİM." geneleri bastırarak söylemiştim. "Bana nasıl olduğumu mu sordun????ahhahahhh" bir kahkaha attım ve sözüme devam ettim. "Berbatım çağlar..... Hem de çok berbat." simdi de ağlamaya başlamıştım. Tanrım.... Ne kadar dengesizim.....
" Eylül ..... Ben senin şizofren olduğunu...."
Sözünü tamamlamasına izin vermedim " bilmiyordun değil mi???bilseydin beni eziklemeyi kesecek ve bana acıyacaktın. Belki de zarar vermemden korkacaktın. Bu yüzden bana bulaşmayacaktın. İste bu yüzden kimseye şizofren olduğumu söylemiyorum. Sadece sen ve berk biliyor. Başka da kimse bilmeyecek."
Derin bir nefes aldım. Bana acınmasından nefret ederdim. Ve çağlar şu an bana aynen oyle bakıyordu.
"Çağlar...."
"Efendim Eylül ?"
"Bana asla acıma tamam mı???"
"Ne nas-"
"Sakın çağlar....bana sakın acıma ve hatta.....okulda beni eziklemeye devam et. Eğer bana acıdığını düşünürsem....bir sinir krizi daha geçirebilirim."
"Tamam"
"Ve.....
" ve???"
"Ve bana şöyle bakmayı kes artık. "
Bana gülümsedi ve pencereden bakmaya devam etti. Ve tekrar konuşmaya başladı.
"Doktor kısa sürede çok kriz geçirdiğin için sana rapor yazacakmış. Biraz düşünmenin sana iyi geleceğini söyledi."
" ne düşünmesi yaaaa... Ben asıl düşününce çıldırıyorum. Bunlar doktorluğu nerden kazanmış anlamıyorum amk"
Bu sefer hafiften sırıtmıştı. Ben de ona gülümsedim. HAYIR Eylül ......ona iyi davranma SAKIN.......
"Sen dün gece beni nasıl buldun orda?"
"Tatlı bir tesadüf desem...."
"Tesadüflere inanamam"
"Çok klişesin eylülcüğüm"
" ahh öyleyimdir huyum kurusun şizofrenlikten sonra oluştu"
" berk aradı"
Birden heyecanlanmıştım. Berk.......
Berk beni merak etmişti. Ama sözlerini teker teker bozuşu aklıma gelince heyecanimin yerini kızgınlık aldı."Neden aramış o p*ç???
" seni çok merak etmiş......"
Hah... Bana siktir git diyen insan simdi beni merak ediyordu.....
" Seni hep neden ezikledim biliyor musun eylül???"
"Bilmiyorum. Ve bilmekte istemiyorum"
"Berkle çıktığın için ezikledim hep seni.... O aşık olmak için iyi bir seçim değildi. Ve sen ona deliler gibi aşıktın. O yüzden bana cok aptal aşık gibi göründün. Az önce berk deyince gözlerin parladı hemen. Berkin senden önce kaç flörtü olduğunu sayamıyorum bile. Ve sana son bir uyarı. Berk asla sözlerini tutmaz....."
Kelimeler zihnimde tekrarlamaya devam ediyordu.
ASLA SÖZLERİNİ TUTMAZ...... ASLA SÖZLERİNİ TUTMAZ..... ASLA SÖZLERİNİ TUTMAZ......VE SÖZLERİNİ TUTMAYIŞI......"SUSSSSS!!!!SANA SUS DEDİM...... BİLMEK İSTEMİYORUM DEDİMMMM....KES SESİNİİİ....DEFOLL"
EVET..... GENE sinirlenmiştim ve bir sinir krizi de yolda geliyordu. Çağlar hemen hemşireleri çağırdı. Bir hemşire kolumu tuttu ama hışımla kolumu geri çektim
"Bırakın beni.....bırakın......sus dedim sana çağlar......bilmek istem-"
Sakinleştirici bütün vücuduma yayılmıştı ve ben kendimde konuşacak güç bulamamıştım. Uyumuyordum. Ama bütün enerjim iliklerime kadar çekilmişti sanki.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Bazı arkadaşlar hikayemi beğendiğini ve devam etmemi söyledi. Onlara bu yorumları için çok teşekkür ediyorum ve herkesi çok seviyorum. Lütfen votelerinizi eksik etmeyin ve yorumlarızı wattpadde hikayem üzerinden yapın. Ve hikayemi arkadaşlarınıza önerin. Amacım bir SOLUCAN kadar okuyucuya sahip olmak değil tabi ki ama her yazar hikayesinin okumasını çok ister. Lütfen bunu sizden rica ediyorum. Bana bu zorlu amatörlüğümde yardım edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bay psikolog ve bayan şizofren
Fiksi RemajaEylül ağır bir tranva sonucu şizofren olur ve ona bu zorlu hayatında tek yardım eden sevgilisi berkdir. Ama maalesef berk onu aldatır ve eylül de sinir krizini birasıyla birlikte ıssız bir sokakta geçirir. İşte bu arada hayatının anlamıyla karşılaşı...