ÇAĞLARDAN
" bak yapayalnızım. Kimsem yok... Hep yanımda olacaksın değil mi????"
Bir anda karşıma geçti ve çocuk gibi ellerini açıp bana bunları söyledi. O anda dayanamadım ve onu kollarından çekip kollarımla sarmaladım.
"Seni yalnız bırakmayacağım bayan şizofren"
Hafif kıkırdamıştı. Ve ben bir kere daha berke sövmüştüm. Siktiğim salağı...... Ben asla haksızlıklara gelemeyen bir insandım ve eylül hayatının en büyük haksızlığına uğruyordu. Ayrıca bunun hesabını soracaktım berke.
Berke kaç defa sormuştum
"Oğlum bak bu kızı sevmiyorsan boşuna üzme diğerleri gibi olmasın"
"Abi bu öyle degil gerçekten.... Bir gülüşü var.....içinde kaybolursun...oyle güzel ki...."
"Berk bak biliyorsun beni.....eger-"
"Biliyorum kanka sen haksızlıklara gelemiyorsun. Ama ben o kızı asla üzmeyeceğim "
B*k üzmedin berk..... Şu kızın haline bak şimdi..... Bu konuşmamız aklıma gelince daha cok sinirlendim. Eylüle baktım. Uyuyordu. Onu yavaşça yatağına bıraktım. Tam tuttuğu elimi çekiyordum ki
"beni bırakma" dedi
"Burdayım korkma" diyebildim. Çünkü bu kıza şu an gerçekten cok acıyordum. Ve bu duygusallığım yüzümden kendime tekrar küfür ettim.Odadan sessizce çıktım ve Berki aradım.
"Berk çabuk depoya gel"
"Kanka Eylül nasıl"
"Berk sorma ve dediğimi yap çabuk"Telefonu cevap vermeden yüzüne kapadım ve arabamı depoya doğru sürdüm. Sinirliydim ve arabayı cok hızlı sürüyordum.
Ama berk benden daha once gelmişti. Arabasını kapıda görmüştüm.
Arabayı park ettim ve depoya doğru yürüdüm.
Depoya girdiğimde berk ayağa kalktı ve o da bana dogru yürümeye başladı.
"Abi Eylül nasıl???"
Bu sorusunun üstüne yüzüne yumruğumu indirdim ve biraz sendeledi.
"Ben sana demedim mi lan Piç...... o kızı üzme diye...."
Yakasına yapıştım ve bir yumruk daha indirdim.
"Senin yüzünden kaç tane sinir krizi geçirdi biliyor musun??"
Kafasını duvara vurdum.
"Ona senin verdiğin sözleri hiç tutmaz dediğimde nasıl üzüldü biliyor musun???"
Artık yumruklarımı saymıyordum.
"O kızın şizofren olduğunu bile bile nasıl üzersin lan onu sen???"
"Ama....sen nerden-"
"Biliyorum lan sana ne"
Artık yorulmuştum. Bir köşeye oturdum. Ellerimdeki kana baktım ve devam ettim.
"O kızı bir daha üzmeyeceksin anlaşıldı mı????"
"Kanka ben onu çok seviyorum"
"Hah....gördük sevgini..."
"Yaptım bir hata...gerekirse ayaklarına kapanırım beni affetmesi için.... Nerde simdi??"
"Hastanede... Ama git önce su tipini düzelt.... Çünkü az önce sıçtım tipine"
İkimizde gülmeye başladık Yerden hafif sendeleyerek kalktı.
"Abi görüşürüz o zaman"
"Siktir git ve o kızın gönlünü al berk..... Çabuk...."
Bu sözümün üzerine koşa koşa depodan çıktı ve ben gene yalnız kaldım.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Arkadaşlar..... Okunma sayım cok az..... Hikayem daha yeni olduğu için cok fazla önemsemiyorum. Ama lütfen haksızlık etmeyin hikayeme.... Bu arada instagramda hesabım var. Kullanıcı adım "newmienur". Beraber takipleşip beğeniler yapalım. Yalnız ben öyle herkese geri takip yapmıyorum. Eğer directten wattpadde okuyucu olduğunuzu bildirirseniz sevinirim. Sulu sulu öpüldünüz :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bay psikolog ve bayan şizofren
Teen FictionEylül ağır bir tranva sonucu şizofren olur ve ona bu zorlu hayatında tek yardım eden sevgilisi berkdir. Ama maalesef berk onu aldatır ve eylül de sinir krizini birasıyla birlikte ıssız bir sokakta geçirir. İşte bu arada hayatının anlamıyla karşılaşı...