8. BÖLÜM

33 3 1
                                    

Çağlar GENE bana yalan söylemişti. Bu çocugun hayatı yalan amk....

Ve ben boyle bi insandan neler beklemistim??? Ondan neler de istemiştim??? Büyük ihtimal benimle dalga geçecek ama ben onu umursamıyorum. Çünkü artik yanımda bir hayata tutunma sebebim var... BERKİM VAR YANIMDA....

Ona sarılmayı bıraktım ve yüzüne baktım. Dudağı ve kaşı patlamış , gözü ise mosmordu. Yüzünü avuçlarımın içine aldım ve yara yerlerine hafifçe dokundum.

"Aptal.... Ne oldu sana böyle???"

EVET ben ona aptal diyorum. Çünkü aşkım kelimesine gıcık olurum.

"Biraz kavga ettim."

"Yaramaz çocuğum benim... Kiminle ettin??"

"Boşver "

Birden ciddileştim."berk sana kim yaptı dedim??"

Bana hala bön bön bakıyordu.

"Yoksa......yoksa çağlar mı yaptı???"

Bu sefer gözlerini kaçırdı benden.

"O yaptı değil mi?? Ahh berk..... Nasıl dövdürürsün kendini..... Ama gelsin o sikicem onun belasını"

"Şişşşt küfür yok eylül "

"Tamam o zaman onu fena yapacağım. Hem de çok fena yapacağım. Görür o benim aptalımı dövmek neymiş."

Ben böyle odada konuşarak volta atarken berk beni eliyle kendine çekti ve neredeyse bir nefes olarak ölçtüğüm yakınlığına yaklaştırdı.

"Aşkım bırak simdi çağları. Benim yokluğumda yaramazlıklar yapmışsın yine"

Bu yakınlık başımı döndürmüştü. Sonunda cevap vermeyi akıl edebilmiştim.

"Biraya başladım."

"Hani bir daha icmeyecektin???"

"Napiyim?? Sinirden..... Sonra çagların fuşya renkli odasını darmadağın ettim. Rengi gördüğüm zaman resmen öğürmek istedim...."

"O ev onun degil..... Annesinin evi.... Ama bazen orada annesinin yaninda kalir"

"O zaman çağlar annesinden çok büyük azar işitecek."

İkimizde gülmüştük ve daha da yakınlaştık. Biraz daha ve.....

Öpüşmeye başladık. Dudaklarının tadını gerçekten çok özlemisim.

Berk"dudaklarının tadını özlemisim"dedi

"Demek akıl okuyabiliyorsun"

Hafifçe dudağı yukarı kıvrıldı. Öpüşürken bunu fark etmiştim. Ve berk beni yavaş hareketlerle sedyeye itiyordu. Haliyle ben de yatıyordum sedyeye. Tamamen yattığımda ellerimi saçlarının arasına geçirdim. Ahhh.... Bu saçlarla oynamayı ne kadar da çok özlemisim....onun da elleri vücudumda geziyordu.

O tanımadığım kadının vücudunda gezen elleri şimdi benim vücudumdaydı. Bir anda Berki ittirdim ve sedyeye oturarak ayaklarımı aşağı salladım.

"Ne oldu aşkım???bir sorun mu var??"

Evet berk var... Senin o kadının her yerine dokunduğu ellerinin şimdi bana dokunması hoşuma gitmedi. Bu dudaklarla da öptün onu değil mi??? Ahhh berk seni seviyorum ama biraz düşünmem lazım.

"Yoo hayır...... Sadece sürekli o kadın aklıma geliyor..... Ve-"

"Ve bu da seni rahatsız ediyor"

Ona dönerek bağdaş kurmuştum ve o da sedyede yatıyordu. Ne büyük yatak ama(!)

"Aynen öyle.... Ama seni çok seviyorum berk hem de çok.....ama.... Bana biraz zaman ver olur mu??? Bunu atlatmam lazım."

"Peki napalım......"

Ben de onun yanina yattım ve başımı göğsüne yasladım. Ahhh...... Burada yatmayı ne kadar çok özlemişim. Ona fark ettirmeden kokusunu içime çektim. TANRIMMMM...... Bu koku için nelerimi vermezdim kiiiii...... Tek fark berk eski berk değildi. En çok da bu canımı acıtıyordu.....EN ÇOK DA BU......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bay psikolog ve bayan şizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin