İKİ YALNIZ

376 69 111
                                    

Bu kitap yazacağım ilk kitabım olacak. İlk deneyimim olacak. Çokça hatalarım olacak. Çokça acılar olacak. Çokça mutluluk olacak.

Yazmış olacağım ilk kurgumda belki çok zorlanacağım ama pes etmeyeceğim.

İlk kurgumda kitap ismi konusunda kararsızım. O yüzden şimdilik kesin bir isimle hitap edilemez.

Kitap ismi olarak ansızın bulunmasını istiyorum. Yani kitabın ismini düşünerek bulmak istemiyorum. Belki küçük bir tesadüf ile belki küçük bir anı ile koyulmasını istiyorum. Kitap ismini bulmak yerine ansızın onun beni bulmasını bekleyeceğim.

Şimdi biraz kitaptan bahsedelim.

Bu kurguda Fulya karakteri bulunacak. Fulya belki de bir otobüs yolculuğu ile hayatını kazanacak. Peki kazanacağı hayatı kaybetmek ister miydi? Daha kazandığı hayattan haberi bile yok. Peki haberi olsaydı yine de devam eder miydi? Yine de kazanmak ister miydi? Yine kaybetmek ister miydi?

Dostluğun en güzel başlangıcı ama belki de en kötü sonu.

Aşkın en güzel başlangıcı ama belki de en kötü sonu.

Bazen bir şeyleri bilmemek gerekir. Herşeyi belki de öğrenmemek gerekir.

Fulya herşeyi öğrendiğinde dostluğunun ve aşkının ilk halini ister miydi?

Bir siyah mendil...

Yeni öğrenci...

Sahtelik...

Acı...

Aşk...

Yalan...

Sevgi...

Gözyaşı...

Sevgisizlik...

Yaşanılan herşey Fulya için pişmanlık mı olacak?

Belki de Fulya çektiği acıya rağmen pişman olmayacak.


Sizlerle beraber bu kurgumla büyümek dileğiyle!


"Kitap tamamı ile kurgudan ibarettir! Her ayrıntısı ile kurgudur!"


🖤☄🎶📚💐💎♾🦋🌼🌇🎭📷🕯🌒

Ve son olarak;

Karanlığın içindeki aydınlığımı kaybetmedim. Her masal belki güzel bitmez ama her masal da güzel hatıralar vardır. Güzel anılar vardır. Belki benim masalım güzel bitmez ama güzel anılar olur. Kendi masalımı güzel bitirmeye değil güzel hatıralar ile yaşatmaya geldim.

...

Instagram: cerencee_yazar

İKİ YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin