POV Raoul
Als hij dat heeft gezegd vertelt hij nog wat over zichzelf, zijn hobby's en zijn broertjes. Als hij alles heeft verteld sluit hij de video af en help ik hem nog even met editten. Na het editten zetten we de video online.
20:30
Matthy moet naar bed dus stuur ik hem naar boven en zeg nog even welterusten. Ik loop naar mijn opname kamer en edit nog even de video die morgen online moet komen. Als ik daarmee klaar ben is het alweer 2 uur later. Ik loop naar de woonkamer pak de slingers en hang die op. Ook versier ik de stoel die aan het hoofd van de tafel staat zodat Milo daarop kan gaan zitten morgen. Ik leg alle cadeautjes die ik voor hem heb gekocht op tafel. Als ik dat heb gedaan ga ik douche, zet mijn wekker op 6 uur en daarna ga ik lekker slapen.
3 Augustus
6:00
Ik word wakker door de wekker en klik hem snel uit. Ik heb hem zo vroeg gezet zodat ik eerst de andere jongens kan wakker maken. Milo word meestal rond 6:30 wakker. Ik stap uit bed en loop eerst naar de kamer van Koen. Ik schud hem zachtjes wakker en als hij wakker word pakt hij zijn cadeautje en loopt in zijn pyjama naar de woonkamer. Dan loop ik door naar Robbie en Matthyas en hun doen het zelfde.
Dan is het alweer half 7 en loop ik naar Milo zijn kamer. Ik maak hem wakker en hij kijkt verward om zich heen. "Goedemorgen vriend" Zeg ik zachtjes tegen hem. "Ik ben jarig" Zegt hij blij. "Ja dat klopt" Zeg ik en til hem uit bed naar beneden.Ik zet hem voor de deur die de woonkamer in gaat en zeg dat hij hem mag openen. Hij opent de deur en stapt de kamer in. Hij zit met open mond te kijken naar alles wat hij ziet het ziet er best grappig uit dus moet ik zachtjes lachen. "Ga maar op die stoel zitten" Zeg ik en hij loopt naar de stoel om er vervolgens op te gaan zitten. Alle jongens geven eerst hun cadeautjes en daarna ben ik. Hij maakt eerst alle kleine cadeautjes open van mij en daarna is er nog 1 over. Ik pak het van de tafel en zet hem op de grond. Hij gaat ernaast staan en scheurt het papier er af. "Wooooow" Zegt hij. Het is een fiets met zijwieltjes en zo te horen is hij er erg blij mee.
13:00
"Milo wat wil je doen vandaag?" "Naar Jump XL!" Roept hij. "Oké dan ga ik even iemand bellen" Zeg ik. Ik loop naar de gang en bel Boaz. "Ey Roel hoe gaat ie?" "Ja goed met jou?" "Ja ook goed maar waar belde je voor?" Vraag hij. "Nou Miel is jarig vandaag en hij wilde graag naar jump XL." "Oh ja hoor je kan hier vanavond na sluitingstijd komen springen en omdat het best wel een stukje rijden is (1 uur en 11 minuten) mogen jullie ook best wel hier slapen kan je ook gelijk een nieuwe video opnemen" Zegt hij. "Is goed leuk moeten we nog iets me nemen?" "Ehmmm kleding voor de volgende dag alleen denk ik want ik heb lucht bedden en dekens liggen oh ja en tanden borstels met tandpasta" "Oké ga ik dat pakken hoe laat kunnen we komen?" "We sluiten om 21:00 dus als je er om 21:15 bent is dat goed want dan weet je zeker dat er geen kinderen meer zijn" "Oké tot vanavond dan" "Tot vanavond" Zegt hij. Ik hang op en loop terug naar de woonkamer. "Jongens we gaan vanavond naar Boaz toe en daar gaan we slapen dus Matthy pak jij zelf je tas of moet ik helpen?" Matthy wil het soms graag zelf doen maar niet altijd dus vraag ik het nog even aan hem. Robbie Koen en Milo moet ik zoiezo helpen. "Helpen" Zegt hij. Ik loop samen met Matthy naar zijn kamer en pak een een rugtas. "Oké wat wil je morgen aan?" Vraag ik. Hij pakt een T-shirt en een korte broek uit de kast. "Ik weet niet hoe warm het word dus neem ook maar voor de zekerheid een joggingsbroek en een trui in je tas." Zeg ik en hij pakt het gelijk.
Dit neemt Matthy mee:
Als ik met Matthy alles in zijn tas heb gedaan lopen we weer naar de woonkamer en neem ik Milo mee naar zijn kamer.
Dit neemt Milo mee:
Koen:
Robbie:
Robbie wilde heel graag dat jasje aan in plaats van een trui. Hij staat hem wel heel goed.
19:00
Ik heb niet zoveel zin om te koken dus dan maar Mac. Iedereen stapt in in de auto en ik rij er heen. Als we er zijn bestel ik het allemaal bij de drive. Als we de bestelling krijgen rijden we door naar een parkje om daar de Mac op te eten. Ik deel het eten uit en we eten het allemaal op. Ik zit een beetje in mijn hoofd na te denken aan Sarah en of ik weer moet gaan daten. Door deze gedachte hoor ik het gesprek niet wat bezig is totdat Matthy wat aan mij vraagt. "Papa Robbie is toch geadopteerd?" Vraagt hij. Wat hij zegt is niet gelogen maar ik zie Robbie met tranen in zijn ogen zitten en vind het toch wel erg zielig dus besluit ik om het later maar tegen hem te vertellen. "Nee tuurlijk niet" Zeg ik en ik neem Rob in mijn armen. "Wel toch?" "Nee Matthy we hebben het hier een andere keer nog wel over" Zeg ik een beetje streng en hij schrikt er zo te zien een beetje van. Om 20:00 is iedereen klaar met eten en gaan we weer naar huis.
Als we thuis zijn pakken we alle tassen doen ze in de auto en rijden naar JUMP XL. Ze weten nog niet dat we daar heen gaan ze denken dat we gewoon naar zijn huis toe gaan. "Papa kunnen we ook naar JUMP XL daar?" Vraagt Milo. "Nee dat denk ik niet want het is dicht nu" "Oh" antwoord hij teleurgesteld.
21:30
We stappen de auto uit en nu pas zien de jongens dat we bij JUMP XL staan en gelijk worden ze helemaal enthousiast. "Hey" Zegt Boaz die naar buiten komt lopen. Matthy is een beetje verlegen dus komt hij dicht tegen mij aan staan. "Yo" Zeg ik terug. "Was er file?" Vraagt hij en ik knik. We lopen naar binnen en de jongens doen gelijk hun schoenen uit en rennen naar de trampolines. "Oh ja trouwens Nikée is er ook en ze heeft een vriendin mee" "Oh oké" "Miss wel wat voor jou ze is Single dus..."
-1194- woorden
7 september 2022
JE LEEST
papa Roelie
General FictionWat nou als Raoul (28) echt de vader van Koen (6), Milo (4), Matthy (8) en Rob(6) was? Raoul is een alleenstaande vader en doet YouTube waar zijn kinderen niet in voor komen.