Hallo daar ik heb in het vorige deel even aangepast. Er is maar 1 cijfertje veranderd en dat is dat Milo 5 word i.p.v 6.
31 Juli
POV Raoul
Na een tijdje is de pizza klaar en haal ik hem uit de oven. Hun eten alle 4 niet zo veel dus aan 1 groten hebben we genoeg. "Jongens ga maar aan tafel zitten dan ga ik Koen even halen" Ze gaan allemaal aan tafel zitten en ik loop naar boven. Als ik Koen zn kamer in loop zit hij op bed en ga ik naast hem zitten. "Waarom zeg je dat nou tegen je broer dat is niet leuk" "Sorry papa" Zegt hij schuldig. "En als ik boos op jou ben moet je niet gaan lachen want dat is niet grappig" "Oké s- sorry papa" Ik geef hem een knuffel en daarna lopen we samen weer naar beneden. "Ga je nog even sorry zegen tegen Matthy?" Fluister ik in zn oor en hij knikt. "Sorry Matthy" Zegt hij en hij gaat dan ook aan tafel zitten. Ik snij de pizza aan en geef iedereen een stukje. "Papa ik wil een oorbel" Zegt Koen opeens. "Ehm als jij dat wil dan kan dat wel" Antwoord ik. "Kan dat dan morgen" Vraagt hij enthousiast. "Ehm ja hoor maar ik moet dan ook een video opnemen" "Oké" Zegt hij blij. "Mogen wij dan morgen naar Frank?" Vraagt Matthy. "Ik zal het even aan hem vragen" Zeg ik. Frank is even oud als ik dus 32 ik werd vader toen ik 24 was dus dat is best jong. Na het eten app ik Frank en hij vind het prima.
1 Augustus
Om 13:00 gaan we weg en breng ik eerst Rob, Matthy en Milo naar Frank en daarna rij ik met koen door naar de juwelier. "Weet je het zeker Koen" Vraag ik en hij knikt uitbundig. Als we er zijn lopen we naar binnen en zegt ik dat hij graag 1 oorbel wil aan de linker kant want als die hem rechts neemt betekent dat hij dan gay is een sex wil (Dit stond op google) en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Als ik een handtekening heb gezet mag hij een knopje uit kiezen. Ik heb hem uitgelegd dat hij die 3 weken in moet houden. Het kan ook 6 weken maar nu heb ik een spray voor 5 euro duurder en dan is 3 weken korter dus dat is wel wat beter. De vrouw komt aan lopen met een pen om een stipje op zn oor te zetten. "Vind je het heel eng?" Vraagt ze aan Koen en hij knikt. "Wil je dan papa zn hand vast houden?" Vraagt ze en weer knikt hij. Ik ga aan de rechter kant van hem op mijn hurken zitten en hij pakt mijn hand vast.
(Ongeveer dit)
Ze zet een stipje op zijn oor en vraagt of die plek goed is. "Ja hoor Koen kijk je ook nog even zelf" Hij draait de stoel en kijkt in de spiegel. "Is het goed?" Vraagt ze aan hem en hij knikt. Dan pakt ze de gaatjes schieter. (Ik heb op recht geen idee hoe dat heet) "Ben je er klaar voor?" Vraagt "Ehm ja" Zegt hij zachtjes. "Als het pijn doet dan knijp je in mijn hand oké?" Zeg ik tegen hem. "Oké 3, 2,1" En ik voel Koen hard in mn hand knijpen en hij krijgt tranen in zn ogen. De vrouw loopt weg. "Hey je hebt je heel goed gedaan vriend ik ben trots op jou" Zeg ik en ik trek hem in een knuffel en til hem op. Ik loop naar de kassa en de vrouw geeft mij nog een uitleg van wat we moeten doen. "Dat word dan €22" Zegt ze en ik reken af. Dan loop ik met Koen nog steeds in mijn armen naar de auto en zet hem voorin. "Zullen we samen even naar de McDonalds een ijsje halen?" Vraag ik aan Koen die al een beetje is gekalmeerd. "Ja" Zegt hij. "Maar niet tegen de jongens zeggen oké?"
JE LEEST
papa Roelie
Ficțiune generalăWat nou als Raoul (28) echt de vader van Koen (6), Milo (4), Matthy (8) en Rob(6) was? Raoul is een alleenstaande vader en doet YouTube waar zijn kinderen niet in voor komen.